Ik ben nieuwsgierig...
+14
Ilovethe90s
eigenwijs
Susan
girli
Kowalski
Pineco
Phileine
Snirp
Bliksem
Steep
Snoes
Marin
Stuiterbal
Elliot
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik ben nieuwsgierig...
Rood komt vast nog wel een keer gezellig terug denk!
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Carrie schreef:Susan schreef:Huh? Rood weg? Zij was er gewoon nog zo gezellig.
Ja, gekke Rood. Geen vervelende reden gelukkig, ze had er gewoon geen behoefte meer aan.
Oh wat jammer. Ik vond het zo leuk om die verliefde updates/posts van haar te lezen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind dat altijd zo gek hè, dat sommige forummers de ene dag nog gewoon gezellig en vrij actief meeposten en er een dag later ineens geen behoefte meer aan hebben.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Misschien twijfelde ze al een tijdje? Heb ik zelf namelijk ook gehadElliot schreef:Ik vind dat altijd zo gek hè, dat sommige forummers de ene dag nog gewoon gezellig en vrij actief meeposten en er een dag later ineens geen behoefte meer aan hebben.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Elliot schreef:Ik vind dat altijd zo gek hè, dat sommige forummers de ene dag nog gewoon gezellig en vrij actief meeposten en er een dag later ineens geen behoefte meer aan hebben.
Ik.. Kan niet wennen aan dit nieuwe typevakjegebeurenshizzle :/
Maar.. Ik heb al maanden geen behoefte meer aan 't forum, maar post ook nog mee. Kan heel goed zijn dat ik vandaag of morgen m'n account verwijder..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Nee Bazzie, niet doen hoor! Dat kom ik nooit te boven!
Elliot- Ratel
Niet doen!Bazinga schreef:Elliot schreef:Ik vind dat altijd zo gek hè, dat sommige forummers de ene dag nog gewoon gezellig en vrij actief meeposten en er een dag later ineens geen behoefte meer aan hebben.
Maar.. Ik heb al maanden geen behoefte meer aan 't forum, maar post ook nog mee. Kan heel goed zijn dat ik vandaag of morgen m'n account verwijder..
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ben jij 't nooit zat, dan? Nooit op uitgekeken? Ik zat er laatst over na te denken en volgens mij kom ik al ruim 7 jaar hier en ik weet niet.. Ben er soms wel op uitgekeken.
Ik verwijder niet gelijk m'n account, hoor Maar 't komt wel voor dat ik weken alleen in de meest oppervlakkige, luchtige topics reageer, met echt.. Nikszeggende posts
Ik verwijder niet gelijk m'n account, hoor Maar 't komt wel voor dat ik weken alleen in de meest oppervlakkige, luchtige topics reageer, met echt.. Nikszeggende posts
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bazinga schreef:Ik verwijder niet gelijk m'n account, hoor Maar 't komt wel voor dat ik weken alleen in de meest oppervlakkige, luchtige topics reageer, met echt.. Nikszeggende posts
Dat heb ik ook hoor.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Mwah, soms ben ik het ook wel zat, maar ik post natuurlijk pas anderhalf jaar echt actief. Dus ik heb het in mindere mate. En meelezen blijf ik toch doen, heerlijk tijdverdrijf vind ik dat! Dus nee, ik heb niet echt de behoefte om m'n account te verwijderen.
Elliot- Ratel
Elliot schreef:Mwah, soms ben ik het ook wel zat, maar ik post natuurlijk pas anderhalf jaar echt actief. Dus ik heb het in mindere mate. En meelezen blijf ik toch doen, heerlijk tijdverdrijf vind ik dat! Dus nee, ik heb niet echt de behoefte om m'n account te verwijderen.
Gaat de tijd echt zooo snel?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Bazinga schreef:Elliot schreef:Ik vind dat altijd zo gek hè, dat sommige forummers de ene dag nog gewoon gezellig en vrij actief meeposten en er een dag later ineens geen behoefte meer aan hebben.
Ik ook niet, ik dacht dat ik de enige was ik snap die klaas/kerst smileys ook niet zo... beetje te vroeg hiervoor. De pepernoten liggen pas over 2 maanden in de schappen.
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Die smileys waren er altijd wel, maar dan moest je wat aanklikken en dan opende zich een ander vakje met 'nieuwe' smileys.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met...
» Nieuwsgierig.. Hoe zwaar bij 7 mnd
» gewoon nieuwsgierig facebook...
» Nieuwsgierig.. Hoe zwaar bij 7 mnd
» gewoon nieuwsgierig facebook...
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: