Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met...

+7
Aimee
joyce0606
Floor
Happydobby
studiebol
Printje
Laced
11 plaatsers

Ga naar beneden

Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met... Empty Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met...

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 0:13

Nicci & Aimee?
Die zaten bij 'mij' in het okt-nov-blablabla topic en lopen allebei op hun eind!
Ben zo benieuwd hoe het met ze is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met... Empty Re: Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met...

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 0:48

Ik ben er nog!! Very Happy Lees wel heel veel mee, maar niet zoveel puf om te reageren. En in jullie topic val ik er nog buiten (met baby in de buik) en het andere topic waren we nog maar met zijn 2-en. Zit dus te wachten op baby en dan kan ik jullie lastig gaan vallen met flesjes/slaapjes/voedingen/krampjes-vragen hahaha.



Ik ben benieuwd hoe het met Supertalentje en haar kleine man gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met... Empty Re: Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met...

Bericht  Laced wo 18 jan 2012 - 1:38

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met Kletskousje gaat. Volgens mij heb ik haar ook alweer een tijdje niet gezien?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met... Empty Re: Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met...

Bericht  Printje wo 18 jan 2012 - 1:41

Laced schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met Kletskousje gaat. Volgens mij heb ik haar ook alweer een tijdje niet gezien?

Zij komt hier eigenlijk niet meer volgens mij, maar ik zal zeggen dat er naar haar gevraagd wordt. het gaat erg goed met haar en haar meiden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met... Empty Re: Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met...

Bericht  studiebol wo 18 jan 2012 - 1:43

Ik wil ook wel weten hoe het met supertalentje en haar kleine man gaat ja!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met... Empty Re: Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met...

Bericht  Happydobby wo 18 jan 2012 - 1:58

En hoe is het met pitbulgup? en haar kleintje natuurlijk.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met... Empty Re: Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met...

Bericht  Floor wo 18 jan 2012 - 2:01

Happydobby schreef:En hoe is het met pitbulgup? en haar kleintje natuurlijk.

Het gaat met haar en haar dochter goed. ze heeft alleen geen tijd voor het forum.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met... Empty Re: Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met...

Bericht  joyce0606 wo 18 jan 2012 - 2:01

Happydobby schreef:En hoe is het met pitbulgup? en haar kleintje natuurlijk.

+1

ze praatte altijd wel mee in "ons" topic, maar het is heeel rustig de laatste tijd! ze is vast lekker aan het genieten van de kleine.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met... Empty Re: Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met...

Bericht  Aimee wo 18 jan 2012 - 2:23

Wat lief smile

Met mij gaat het goed, al begin ik het zwanger zijn wel erg zat te worden. Ik ben gewoon heeeeeel erg nieuwsgierig naar onze kleine man en ik heb heel erg veel voorweeen... Gelukkig kunnen we nu echt gaan aftellen!

Ik ben ook heel benieuwd naar supertalentje!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met... Empty Re: Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met...

Bericht  Mizzie wo 18 jan 2012 - 3:39

Ik benieuwd naar Hazeltje of schrijft ze nu met een andere naam? Ze moest begin dec bevallen.
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met... Empty Re: Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met...

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 4:10

Nicci schreef:Ik ben er nog!! Very Happy Lees wel heel veel mee, maar niet zoveel puf om te reageren. En in jullie topic val ik er nog buiten (met baby in de buik) en het andere topic waren we nog maar met zijn 2-en. Zit dus te wachten op baby en dan kan ik jullie lastig gaan vallen met flesjes/slaapjes/voedingen/krampjes-vragen hahaha.



Ik ben benieuwd hoe het met Supertalentje en haar kleine man gaat.

Hee we hadden je toestemming gegeven dat je daar mee MOEST gaan praten he! Je ziet het, ik raak ervan van de leg! Hup hup jij!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met... Empty Re: Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met...

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 4:13

Aimee, zelfde geldt voor jou! Lekker alvast in het andere topic meeschrijven!

Met Hazeltje gaat het goed, die is begin december bevallen van een zoon. Ze schrijft hier naar mijn weten niet meer mee, maar ik heb haar op fb, dus de mensen die mij hebben kunnen evt. haar opzoeken en vragen of ze jullie toe wil voegen.

Supertalentje heb ik vanochtend nog gesproken, gaat erg goed, maar ook die is beredruk! Haar zoon is iig thuis, en de kraamzorg is weg.

Floor, kan jij niet eens aan Pitbullgup vragen of ze een keer een update geeft? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met... Empty Re: Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met...

Bericht  Tiara wo 18 jan 2012 - 4:40

Ik ben heel benieuwd hoe het met Mama van 2 is en haar kindjes!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met... Empty Re: Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met...

Bericht  Supertalentje wo 18 jan 2012 - 6:45

Ik kijk tussendoor sneller op mn telefoon dan dat ik echt achter de comp kruip, maar alles gaat hier goed! Kleine man is een kanjer en ik ben nog steeds flieft!I love you (maar ook heel druk ineens, had ik me geen voorstelling van kunnen maken Laughing )

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met... Empty Re: Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met...

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 7:02

Supertalentje schreef:Ik kijk tussendoor sneller op mn telefoon dan dat ik echt achter de comp kruip, maar alles gaat hier goed! Kleine man is een kanjer en ik ben nog steeds flieft!I love you (maar ook heel druk ineens, had ik me geen voorstelling van kunnen maken Laughing )



OOh wat fijn!! Is het zo druk ja Very Happy , dus we moeten tóch nog maar wel even genieten van de EINDELOOS LANGE DAGEN Laughing. Geniet ervan!

Parel: Jaja, weet ik wel haha Very Happy Maar ik heb niet zo heel veel te melden. Behalve dat ik heel laat uit bed kom en hele dagen niets doe. Vind het wel heel leuk om julie verhalen te lezen. Hoe is het inmiddels met L? Gaat het al beter qua spugen enzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met... Empty Re: Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met...

Bericht  PapillonRose wo 18 jan 2012 - 8:01

Supertalentje schreef:Ik kijk tussendoor sneller op mn telefoon dan dat ik echt achter de comp kruip, maar alles gaat hier goed! Kleine man is een kanjer en ik ben nog steeds flieft!I love you (maar ook heel druk ineens, had ik me geen voorstelling van kunnen maken Laughing )
Wat leuk om te lezen, fijn dat het goed gaat!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met... Empty Re: Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met...

Bericht  Supertalentje wo 18 jan 2012 - 8:06

PapillonRose schreef:
Supertalentje schreef:Ik kijk tussendoor sneller op mn telefoon dan dat ik echt achter de comp kruip, maar alles gaat hier goed! Kleine man is een kanjer en ik ben nog steeds flieft!I love you (maar ook heel druk ineens, had ik me geen voorstelling van kunnen maken Laughing )
Wat leuk om te lezen, fijn dat het goed gaat!

Jij nog bedankt voor je Nannycare, wat een uitvinding is dat! (durft mama ook te slapen Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met... 166342 )

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met... Empty Re: Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met...

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:09

Nicci schreef:
Supertalentje schreef:Ik kijk tussendoor sneller op mn telefoon dan dat ik echt achter de comp kruip, maar alles gaat hier goed! Kleine man is een kanjer en ik ben nog steeds flieft!I love you (maar ook heel druk ineens, had ik me geen voorstelling van kunnen maken Laughing )



OOh wat fijn!! Is het zo druk ja Very Happy , dus we moeten tóch nog maar wel even genieten van de EINDELOOS LANGE DAGEN Laughing. Geniet ervan!

Parel: Jaja, weet ik wel haha Very Happy Maar ik heb niet zo heel veel te melden. Behalve dat ik heel laat uit bed kom en hele dagen niets doe. Vind het wel heel leuk om julie verhalen te lezen. Hoe is het inmiddels met L? Gaat het al beter qua spugen enzo?

Joh ik zit ook nog niet in een ritme, ik kom ook pas heel laat mijn bed uit tegenwoordig! Het is nog even wennen die gebroken nachten Wink

Met het spugen gaat het stukken beter, echt fantastisch! Het is nu net een gewone baby Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met... Empty Re: Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met...

Bericht  PapillonRose wo 18 jan 2012 - 8:13

Supertalentje schreef:
PapillonRose schreef:
Supertalentje schreef:Ik kijk tussendoor sneller op mn telefoon dan dat ik echt achter de comp kruip, maar alles gaat hier goed! Kleine man is een kanjer en ik ben nog steeds flieft!I love you (maar ook heel druk ineens, had ik me geen voorstelling van kunnen maken Laughing )
Wat leuk om te lezen, fijn dat het goed gaat!

Jij nog bedankt voor je Nannycare, wat een uitvinding is dat! (durft mama ook te slapen Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met... 166342 )
Fijn dat hij bevalt, ik vond het ook een super uitvinding! Geeft toch een stukje extra rust als ze liggen te slapen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met... Empty Re: Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met...

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:16

ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met charlie gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met... Empty Re: Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met...

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:17

Echt he! Wij hebben ook dat matje, fantastisch!
Ik vergeet hem alleen wel eens uit te zetten, dus dan sta ik alweer beneden of in onze slaapkamer en gaan midden in de nacht de alarmbellen af Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met... Empty Re: Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met...

Bericht  Supertalentje wo 18 jan 2012 - 8:21

Parel schreef:Echt he! Wij hebben ook dat matje, fantastisch!
Ik vergeet hem alleen wel eens uit te zetten, dus dan sta ik alweer beneden of in onze slaapkamer en gaan midden in de nacht de alarmbellen af Laughing

Ik vergeet 'm ook steeds, maar ik ben dan altijd blij dat ik 'm hoor, dan doet ie het nog Very Happy . Laatst ging mijn man nog even slapen, hoor ik dat ding ineens afgaan, dus ik ren naar de slaapkamer, denk je wat; heeft mijn man stiekem die kleine man uit bed gepakt om mee te knuffelen, maar dat ding niet uitgezet, haha!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met... Empty Re: Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met...

Bericht  studiebol wo 18 jan 2012 - 8:29

Supertalentje fijn om te horen dat het goed met je gaat!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met... Empty Re: Veel te nieuwsgierig! Hoe is het met...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum