Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

+14
Stuiterbal
Caro
Liz
Taeda
Blair
Parisienne
Susan
Arwyn
Atelier Madame
Capt'n Zero
Pannetoet
Elliot
Ooh La La!
Marin
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Punk'd wo 12 jun 2013 - 20:34

Ik vind het mooier dan Android op het moment en zeker mooier dan Apple op het moment. Dus gewoon erg tof Very Happy

Ik hou wel van lekker customizen (? echt hoe typ je dat ook al weer?) op je eigen manier. Niet iedereen hetzelfde riedeltje.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Blair wo 12 jun 2013 - 20:46

Ik wil hem ook! Straks eens kijken of het lukt, heb toen met de jb ook een beta gepakt, dus ben niet zo bang voor 'crashes'.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Charles wo 12 jun 2013 - 22:53

Android is stom!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Blair wo 12 jun 2013 - 22:55

Charles schreef:Android is stom!

Yes
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Zora do 13 jun 2013 - 18:45

Harrison schreef:Ik vind de Android vormgeving juist helemaal niet mooi en ik vind dit dan dus ook stom! Apple is gewoon overzichtelijk, recht toe rechtaan. Ik wil helemaal geen tekst in mijn startscherm, of widgets.

Volgens mij valt het best wel mee hoor smile Op je startscherm zie je geen tekst, er staat juist veel minder info. Het is allemaal heel clean en rustig, ik vind het erg mooi!

Wat ook superleuk is: je apps liggen echt óp je achtergrond. Als je je telefoon beweegt, beweegt je achtergrond een beetje. En als je een panoramafoto instelt als achtergrond kun je je telefoon van links naar rechts bewegen en zie je zo de hele panaroma. Ja, ik vind er wel mooie dingetjes opzitten smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Marin do 13 jun 2013 - 18:58

Heb jij m al Zora? Ik wil m ook, maar durf niks te downloaden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Gast do 13 jun 2013 - 19:07

Toch ben ik bang dat ze dat nog wel eens klanten gaan kosten. Stel je voor, òf Android, òf Apple met Android look-a-like en die ellendige iTunes. Ik weet nu in elk geval zeker dat ik straks voor Android ga, als het dan toch bijna niks meer verschilt.. Niks ten nadele van de rest van Apple verder, m'n iPhone vind ik de fijnste telefoon die ik tot nu toe gehad heb, maar die iTunes Neutral Na drie 2,5 jaar iPhone heb ik hem nog steeds niet door en is het altijd weer een uitzoekerij.

Moet alleen nog een jaar Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Aagje! do 13 jun 2013 - 19:09

Ik ben heel benieuwd straks in de herfst. Ik blijf zo ie zo bij de iphone, vind het gewoon een hele fijne telefoon smile

Itunes gebruik ik echt nooit smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Marin do 13 jun 2013 - 19:11

Ja hè Lennox, ik snap niet dat ze dat rottige iTunes eens flink onder handen nemen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Gast do 13 jun 2013 - 19:16

Marin schreef:Ja hè Lennox, ik snap niet dat ze dat rottige iTunes eens flink onder handen nemen!
Nee, inderdaad. Ja, laatst, maar daardoor vind ik het nog onduidelijker. Ik gebruik het altijd om muziek op m'n iPhone te krijgen, ik kan echt niet zonder muziek op m'n telefoon. Maargoed, ik heb straks gratis spotify, dus dan heb ik iTunes weer minder nodig, alleen nog voor die grote iOS-updates.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Marin do 13 jun 2013 - 19:17

Ik gebruik iTunes om backups te maken en verder eigenlijk niet. Ja foto's vanaf computer op ipad maar dat is ook drama. Dan gebruik ik meestal dropbox.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Gast do 13 jun 2013 - 19:18

Haha, ohja joh, dan krijgt m'n iPad natuurlijk ook iOS 7. Da's ook nog Apple, natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Marin do 13 jun 2013 - 19:21

Ja het lijkt me wel leuk om daar mooie widgets op te zetten. Zoals Flipboard ofzo. Komt wel goed tot z'n recht dan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Gast do 13 jun 2013 - 20:58

Lennox schreef:
Marin schreef:Ja hè Lennox, ik snap niet dat ze dat rottige iTunes eens flink onder handen nemen!


Nee, inderdaad. Ja, laatst, maar daardoor vind ik het nog onduidelijker. Ik gebruik het altijd om muziek op m'n iPhone te krijgen, ik kan echt niet zonder muziek op m'n telefoon. Maargoed, ik heb straks gratis spotify, dus dan heb ik iTunes weer minder nodig, alleen nog voor die grote iOS-updates.

Oh zo fijn dat Spotify ik gebruik het ook. Nooit meer gekloot met dat stomme iTunes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Zora vr 14 jun 2013 - 7:51

@ Marin (quoten wilde niet!!): Ik durf het niet aan want je kunt dan geen back-ups maken. Mijn vriend heeft 'm wel even een paar dagen. Ik vind het er supermooi uit zien, en heb er geen last van dat het zo lijkt op Android want ik heb nooit een Android gehad Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum