Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

+14
Stuiterbal
Caro
Liz
Taeda
Blair
Parisienne
Susan
Arwyn
Atelier Madame
Capt'n Zero
Pannetoet
Elliot
Ooh La La!
Marin
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Empty Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Marin wo 12 jun 2013 - 3:08

Ik heb net de video van de nieuwe iOS 7 update voor iPhone/iPad gekeken (komt pas in de herfst uit hoor, maar er is nu wel al een beta versie van) en mijn conclusie (en vele met mij natuurlijk):

Het is gewoon echt een kopie van Android! Was eerst Apple nog toonaangevend, is dat nu dus steeds meer Android/Google. Ik vind het wel gaaf hoor, want ik was stiekem al beetje jaloers op de nieuwe look van Android die steeds mooier werd, echt mooi strak design.. Maar ik wilde m'n fijne iPhone ook niet opgeven. Maar nu wordt het dus steeds meer hetzelfde. Hoog tijd dat Apple een nieuwe look krijgt, want het design van de iPhone werd al beetje ouderwets, vond ik de laatste tijd, dus wel aan vernieuwing toe. Ergens vind ik het wel heel stom, het is echt na-apen, zelfs qua lettertype, maar uiteindelijk vind ik het wel heel mooi dus zal er wel blij mee zijn! Ook fijn dat er dan widgets komen, dat miste ik eigenlijk stiekem wel. Ik vind het wel gaaf!

Kijk hier de video van iOS 7:



En hier wat foto's: 

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android IOS7-lock-screen-conceptdi-thenextweb.com_


Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Possibile-nuovo-aspetto-delle-icone

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android IOS-7-weather-app-secondo-www.gottabemobile.com_

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android IOS-7-concept-Jurgen-Ulbrich-002

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Home-screen-ios7-concept

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android IOS7


En meer informatie: 
http://www.apple.com/ios/ios7/design/



Zo, zover mijn nerd gadget verslag, nu ga ik met Alexander Klöpping trouwen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Ooh La La! wo 12 jun 2013 - 4:17

Vind het er wel mooi uitzien maar ook erg jammer dat er weinig Apple in te herkennen is.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Elliot wo 12 jun 2013 - 5:07

Oh ik vind dit juist niet leuk! Ik wil juist geen android vanwege het design, ik vind Apple veel mooier en fijner. Het ziet er meteen zo ingewikkeld uit ofzo.. Gelukkig duurt het nog even voordat het uitgerold wordt Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Pannetoet wo 12 jun 2013 - 5:37

Ik vind hem zooo mooi I love you
Misschien een hele nerdy vraag maar ik heb een iPhone 5 en ik heb nog geen melding gehad van de nieuwe update..hoe kan dat? 
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Capt'n Zero wo 12 jun 2013 - 5:38

Ik vind het goedkoper er uit zien eigenlijk. Maar het zal niet echt veel verschil maken in aankoop voor me.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Atelier Madame wo 12 jun 2013 - 5:41

Ik vind het mooi:). 

Hopelijk blijft hij ook compatible voor iphone 4 em iPad 2
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Marin wo 12 jun 2013 - 5:42

Pannetoet schreef:Ik vind hem zooo mooi I love you
Misschien een hele nerdy vraag maar ik heb een iPhone 5 en ik heb nog geen melding gehad van de nieuwe update..hoe kan dat? 


Omdat het nog niet officieel uit is. Komt pas in de herfst. Dit is een beta versie alleen beschikbaar voor mensen met een developer account. (Heb ik ook niet hoor, moet ook wachten tot de herfst).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Arwyn wo 12 jun 2013 - 5:50

Android! :cheering:
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Pannetoet wo 12 jun 2013 - 5:53

Marin schreef:
Pannetoet schreef:Ik vind hem zooo mooi I love you
Misschien een hele nerdy vraag maar ik heb een iPhone 5 en ik heb nog geen melding gehad van de nieuwe update..hoe kan dat? 




Omdat het nog niet officieel uit is. Komt pas in de herfst. Dit is een beta versie alleen beschikbaar voor mensen met een developer account. (Heb ik ook niet hoor, moet ook wachten tot de herfst).
 Noouu wat stom! Ik wil niet wachten, ik wil het nu :P
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Susan wo 12 jun 2013 - 5:55

Ik heb er vast weinig verstand van, maar ik zie hier echt totaal geen Android in of zo. Eigenlijk zie ik erg weinig verschil met hoe het nu is. Het maakt mij ook weinig uit, als de apps maar werken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Parisienne wo 12 jun 2013 - 5:58

Die widgets, dat is inderdaad wel typisch Android. Ik vind het er verder wel erg mooi uitzien. Als je deze update hebt lijkt het volgens mij een beetje alsof je een 'nieuwe' telefoon hebt. Vind ik altijd wel leuk! smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Susan wo 12 jun 2013 - 5:59

Wat zijn widgets? confused
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Blair wo 12 jun 2013 - 7:34

Widgets zijn kleine applicaties die je rechtstreeks vanaf je startscherm kunt gebruiken. Dus eigenlijk gewoon de apps. Vind hem trouwens ook niet op android lijken. 
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Taeda wo 12 jun 2013 - 8:02

Ik vind het mooi. Waar kan ik zo'n developeraccount regelen? angel
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Gast wo 12 jun 2013 - 8:19

Babydoll schreef:Widgets zijn kleine applicaties die je rechtstreeks vanaf je startscherm kunt gebruiken. Dus eigenlijk gewoon de apps. Vind hem trouwens ook niet op android lijken. 
Ik snap het nog steeds niet. Net als de apps, hebben ze het dan over de apps of iets anders?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Liz wo 12 jun 2013 - 8:20

Pannetoet schreef:
Marin schreef:
Pannetoet schreef:Ik vind hem zooo mooi I love you
Misschien een hele nerdy vraag maar ik heb een iPhone 5 en ik heb nog geen melding gehad van de nieuwe update..hoe kan dat? 








Omdat het nog niet officieel uit is. Komt pas in de herfst. Dit is een beta versie alleen beschikbaar voor mensen met een developer account. (Heb ik ook niet hoor, moet ook wachten tot de herfst).




 Noouu wat stom! Ik wil niet wachten, ik wil het nu :P
Je kunt het downloaden. Mijn vriend heeft het al op z'n iPhone 5 staan. Ik vind het wennen.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Arwyn wo 12 jun 2013 - 8:21

Widgeds zijn dingetjes als het weer laten zien op je home scherm en de klok die je daar ziet. De basic dingetjes zeg maar, die je daardoor aan kunt passen aan jouw smaak.
Kan normaal niet op iets van Apple, die houden niet zo van personaliseren Razz
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Gast wo 12 jun 2013 - 8:28

Liz schreef:
Pannetoet schreef:
Marin schreef:
Pannetoet schreef:Ik vind hem zooo mooi I love you
Misschien een hele nerdy vraag maar ik heb een iPhone 5 en ik heb nog geen melding gehad van de nieuwe update..hoe kan dat? 










Omdat het nog niet officieel uit is. Komt pas in de herfst. Dit is een beta versie alleen beschikbaar voor mensen met een developer account. (Heb ik ook niet hoor, moet ook wachten tot de herfst).






 Noouu wat stom! Ik wil niet wachten, ik wil het nu :P


Je kunt het downloaden. Mijn vriend heeft het al op z'n iPhone 5 staan. Ik vind het wennen.
Oh echt? Waar dan? En zien jullie trouwens wanneer je quote ook ineens een geel scherm?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Gast wo 12 jun 2013 - 8:28

Arwyn schreef:Widgeds zijn dingetjes als het weer laten zien op je home scherm en de klok die je daar ziet. De basic dingetjes zeg maar, die je daardoor aan kunt passen aan jouw smaak.
Kan normaal niet op iets van Apple, die houden niet zo van personaliseren Razz
Oh nu snap ik hem Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Gast wo 12 jun 2013 - 8:44

Ik vind het er wel mooi uitzien!
Hoe kan je dat downloaden dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Liz wo 12 jun 2013 - 10:27

Carrie schreef:
Liz schreef:
Pannetoet schreef:
Marin schreef:
Pannetoet schreef:Ik vind hem zooo mooi I love you
Misschien een hele nerdy vraag maar ik heb een iPhone 5 en ik heb nog geen melding gehad van de nieuwe update..hoe kan dat? 












Omdat het nog niet officieel uit is. Komt pas in de herfst. Dit is een beta versie alleen beschikbaar voor mensen met een developer account. (Heb ik ook niet hoor, moet ook wachten tot de herfst).








 Noouu wat stom! Ik wil niet wachten, ik wil het nu :P




Je kunt het downloaden. Mijn vriend heeft het al op z'n iPhone 5 staan. Ik vind het wennen.


Oh echt? Waar dan? En zien jullie trouwens wanneer je quote ook ineens een geel scherm?
Hij heeft m van piratebay. Kun je gewoon zoeken op iOS 7 en dan zoeken naar de juiste (voor je iPhone type en de Europese versie.) En dan even googelen op how to install iOS 7 omdat hij niet als gewone update werkt.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Marin wo 12 jun 2013 - 10:41

Oh kan je t ook illegaal downloaden? Dat durf ik niet hoor, bij zo'n beta versie. Ik wacht wel tot de herfst tot ie officieel uit komt ;-)

Ik zie er trouwens echt van alles Android aan! Het lettertype is bijna exact hetzelfde als het nieuwe Google, het hele concept van widgets en een notification bar (die laatste zit ook al op iOS 6 maar is ook kopie van Android). (Hoewel op de Windows desktop ook al jaren widgets zitten hoor die amper iemand gebruikt). De hele look met transparantie is gekopieerd. Het lijkt echt heel erg op Jellybean en Google Now, dus ja, ik vind het echt een kopie. 

Ik vind het niet erg hoor, wel leuk juist, ben die eeuwige 'oorlog' wel beetje zat. Ik ben er wel blij mee want ik vond de hele Apple look wel een beetje gedateerd raken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Caro wo 12 jun 2013 - 20:12

Neeeeee!! Ik vind dit dus niet leuk! Apple moet blijven innoveren ipv suf nu anderen te gaan volgen. Apple was marktleider, nu gaat dat gekke Android ermee aan de haal.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Stuiterbal wo 12 jun 2013 - 20:15

Ik kan niet wachten !!!
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Gast wo 12 jun 2013 - 20:30

Ik vind de Android vormgeving juist helemaal niet mooi en ik vind dit dan dus ook stom! Apple is gewoon overzichtelijk, recht toe rechtaan. Ik wil helemaal geen tekst in mijn startscherm, of widgets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android Empty Re: Nieuwe iOS 7 lijkt exact op Android

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum