Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spontaan bevallen wanneer je nog 'potdicht' zit?

+78
Shy
iloverose
Shopaholic
Highway
Joan
Limburg85
kwebbeltje
Muus
Burn
Teddyaapje
Julia
Balloon
koNijntje
Tsjip
Bubbelicious
Elliot
Punk'd
Pien
MADDIE
Susan
Razz
Urban Naked
Sanne
Taeda
Monnie
PapillonRose
ExpressoB
Bloempjuh23
Marin
Bloem86
LDJ
Stokstaartje
Bliss
L!ND@
ingrid82
Flip Fluitketel
Suus
Tummy
Knillis
Blue flower
Linda
Kalishi
Snoes
Zonneschijn
Flower_L
Mama
Annemie
kwak
Jasmine
Dikkie Dik
M@niek
Caramba
Ella
Happydobby
Silver
Lonely Goatherd
Oasis
meisje
Papillio
Slakje
sanne-84
Laced
Jezzie
Vixen
Tiara
Amber-
Lejow
red rose
Jade
M-G
Puggle
Paper Crown
Steep
-Ieniemienie-
SuperGrover
Sterrin_
Novalee
Shisha
82 plaatsers

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Spontaan bevallen wanneer je nog 'potdicht' zit? Empty Spontaan bevallen wanneer je nog 'potdicht' zit?

Bericht  Shisha di 11 jun 2013 - 3:13

Ik ben vandaag 41+5 en kom net bij de verloskudige vandaag waar ze wederom een strippoging hebben gedaan maar ik blijk nog steeds helemaal dicht te zitten. Zoals het er nu uitziet wordt het dus een ziekenhuisopname donderdag, moeten ze eerst met gel de baarmoedermond week maken en kunnen zer dan pas gaan inleiden. Ik moest er rekening mee houden dat de kleine er waarschijnlijk pas het weekend is.

Nu hoop ik natuurlijk op een paar succesverhalen van meiden die toch nog spontaan zijn bevallen dus kom maar op. Spontaan bevallen wanneer je nog 'potdicht' zit? 2474380249
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spontaan bevallen wanneer je nog 'potdicht' zit? Empty Re: Spontaan bevallen wanneer je nog 'potdicht' zit?

Bericht  Gast di 11 jun 2013 - 3:17

Ja!

Bij de tweede liep ik tot 41 weken en bij onderzoek was alles dicht. Toen een afspraak ingepland voor 41 +4 geloof ik om in te leiden. Ik zou die dinsdag om 9 uur ongeleid worden maar precies dinsdagochtend kreeg ik om 7 uur de eerste wee en even voor half negen in de ochtebd was ik bevallen. Keurig op tijd voor het inleiden dus Wink

Niet leuk he, overtijd lopen!

Gast
Gast

Spontaan bevallen wanneer je nog 'potdicht' zit? Empty Re: Spontaan bevallen wanneer je nog 'potdicht' zit?

Bericht  Novalee di 11 jun 2013 - 3:27

Ervaringsdeskundige meldt zich! De VK heeft met 41+2 een strippoging gedaan; mislukt want ik zat nog helemaal dicht. Met 41+5 nog eens en toen was er een heel klein beetje verbetering dus toen heeft ze even gerommeld maar echt strippen kon je het niet noemen. Die dag bleef het nog helemaal rustig maar met 41+6 kreeg ik overdag ineens weeën, maar slechts heel licht (ik heb de hele middag rondgelopen met weeën zonder dat ik het echt doorhad). Ik wilde ook graag thuis bevallen maar probeerde me toen toch voor te bereiden op het ziekenhuis. 's Avonds werden de weeën ineens wel heftiger. Om 23:30 uur kwam de VK controleren maar helaas pas 1 cm. De hele nacht nog weeën gehad maar ineens weer onregelmatiger en minder heftig. De volgende ochtend met 42+0 kwam de VK nog eens kijken, maar helaas nog steeds 1 cm. Toen ben ik doorverwezen naar het ziekenhuis.

In het ziekenhuis werd ik aan de CTG gelegd. Daarop was duidelijke, regelmatige weeënactiviteit te zien, alleen zat er teveel tijd tussen. Er werd me toen verteld dat ze, omdat mijn lichaam wel duidelijk bezig was, me die dag nog de kans wilden geven. De dag erna zou ik ingeleid worden. Achteraf bleek gewoon dat het te druk was op de afdeling en er geen tijd was om me in te leiden Rolling Eyes Gedurende de dag werden de weeën steeds sterker, en 's avonds was het volop aan de gang. In amper een uur van 5 naar 10 cm en uiteindelijk om 23:38 uur bevallen. Een lange aanloop dus, maar wel met een snel einde Wink

Hopelijk begint het toch nog spontaan bij je en kan je thuis bevallen. Succes met wachten hug
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sterrin_ di 11 jun 2013 - 3:28

Mijn zusje 2x, bij 41+6, de volgende dag zou ze worden ingeleid, maar het begon dus ineens. En bij de 2e met 41 weken, ook zo vanuit niks ineens weeen en op gang gekomen. Ze zat ook echt potdicht elke keer, dus strippen lukte ook niet.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  SuperGrover di 11 jun 2013 - 3:31

Mijn zus ook inderdaad, zij zou op woensdag om 12:00 ingeleid worden, maar kreeg op dinsdagavond weeën en op woensdagochtend om 7:00 is ze thuis bevallen. Ik hoop voor jou dat het ook spontaan begint!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Shisha di 11 jun 2013 - 3:32

Kijk dat schept een beetje hoop. Very Happy
Overtijd lopen is inderdaad niet leuk. Duurt echt lang nu. Spontaan bevallen wanneer je nog 'potdicht' zit? 2441965372
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  -Ieniemienie- di 11 jun 2013 - 3:37

Ja hoor hier twee succes verhalen.

Bij M ben ik om 15u smiddags getoucheerd en nog helemaal potdicht. Dus ze kon niks doen.
Die nacht is ze om 04.31u geboren na 41+1 weken.

Bij T ben ik ook rond 15u bij de vk geweest en nog helemaal dicht.
Die ochtend erna is hij geboren om 8u. Met 41+6 weken. Een dag voor ik ingeleid zou worden.

Heel veel succes met de laatste loodjes!!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shisha di 11 jun 2013 - 4:06

Hij is na dat gewroet van haar wel wel megadruk. Doet flink pijn ook in mijn bekken.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Steep di 11 jun 2013 - 4:18

Shisha schreef:Hij is na dat gewroet van haar wel wel megadruk. Doet flink pijn ook in mijn bekken.

Pijn is fijn.. Nee ff zonder dolle. Ik hoop dat het wat heeft uitgehaald voor je.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Shisha di 11 jun 2013 - 4:21

Haha op dit moment is pijn (en dan met name krampen die een minuut aanhouden en om de 5min komen) zeker welkom. Wink
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Steep di 11 jun 2013 - 4:23

Dat dacht ik al! Nou zet m op. Ik geloof dat het goed is als je in beweging blijft? Eten koken, stofzuigen, blokkie om?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shisha di 11 jun 2013 - 4:26

Ik ga zo eten koken inderdaad. En daarna maar even een blokje om en wie weet nog een afterparty in bed. Spontaan bevallen wanneer je nog 'potdicht' zit? 2474380249
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Steep di 11 jun 2013 - 4:30

Ik hoop echt dat ik morgen avond of die ochtend erop een topic mag lezen waarin staat dat je bent bevallen. Ik ben zelf niet over tijd gelopen, maar ik kan begrijpen dat je er nu wel klaar mee bent en ontzettend nieuwsgierig natuurlijk!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Paper Crown di 11 jun 2013 - 4:40

Ben met 40+2 bevallen en sorry maar dat was al heeeeeeel lang! Dus kan me voorstellen dat je nu echt wil dat hij eruit komt. Bij mij was ook niets. Ik dacht zelfs 5 min voor die vliezen braken: let maar op, volgende week zit ie er nog in en toen knapte 't! Wat ik wel had is dat ik megadruk was dag voor de bevalling. Boodschappen doen, koken, wasjes draaien, heb nog de keukenvloer op handen en voeten gedaan en alle sta lampen verplaatst en nog even op zijn kamertje alles opgeruimd. Heel actief opeens.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Steep di 11 jun 2013 - 4:43

Ik hoor dat wel vaker pc, dat druk zijn de dag ervoor of op de dag zelf. Ik weet eigenlijk niet meer wat ik heb gedaan de dag ervoor haha. Die dag zelf was ik wel druk, naar de vk, door naar het ziekenhuis, terug naar de vk en toen met weeen toch maar naar mijn schoonouders gegaan voor een etentje waar ik het 2 uur heb volgehouden haha.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shisha di 11 jun 2013 - 7:27

Ik heb de afgelopen 2 weken al drukke dagen gehad waarin ineens van alles schoon/opgeruimd moest, dagen dat ik juist heel moe was en rustig aan heb gedaan, hele erge hongerige dagen, dagen waarop ik super vrolijk was en regelmatig de slappe lach had, dagen dat ik alleen maar kon huilen maar heeft hier allemaal niks uitgemaakt.
Maar ik heb mij er nu maar bij neergelegt dat er toch niks aan te doen is behalve afwachten. Maar dat is juist zo moeilijk. Spontaan bevallen wanneer je nog 'potdicht' zit? 1270000679
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Steep wo 12 jun 2013 - 9:26

Hoe is het nu??
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shisha wo 12 jun 2013 - 9:55

Nog steeds rustig dus ik verwacht niet dat het nog gaat gebeuren vannacht. Morgen vroeg dus richting ziekenhuis. Maar hou jullie op de hoogte hoor!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Novalee wo 12 jun 2013 - 9:58

Jammer Shisha! Hopelijk kun je toch goed slapen vannacht en alvast veel succes in het ziekenhuis!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Steep wo 12 jun 2013 - 9:58

Aah crap! Had het zo gehoopt voor je! Succes morgen!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shisha wo 12 jun 2013 - 9:59

Bedankt! Ik hoop ook dat ik een beetje slaap maar ben nog helemaal niet moe. Neutral
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle wo 12 jun 2013 - 10:13

Veel succes morgen!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  M-G wo 12 jun 2013 - 10:56

Veel succes morgen! Dat jullie maar snel jullie kleine man in jou / jullie armen mag hebben!
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Jade wo 12 jun 2013 - 17:35

Heel veel succes!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  red rose wo 12 jun 2013 - 17:38

Veel succes, hopeilijk heb je je kindje snel op je buik liggen.
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: