Welke forumnaam....
+16
LaBird
bolus26
SDL
Lavendel
Guus
Sam
Zwerver
Kowalski
Rush
Exogenesis
Caroow
Marin
Green_Pepper
rapa nui
Elliot
Bubbelicious
20 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Welke forumnaam....
vind jij leuk? En dan niet die van jezelf.....
Ik vind green pepper erg leuk en opvallend, en stofzuiger (vooral in combinatie met die foto )
Jullie?
Ik vind green pepper erg leuk en opvallend, en stofzuiger (vooral in combinatie met die foto )
Jullie?
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Welke forumnaam....
Pixie/Poubelle (beide haha), Kowalski en Harrison. Dat zijn de eerste die in mij opkomen.
Edit: En Urban Naked omdat ik dat gewoon een stoere forumnaam vind.
Edit: En Urban Naked omdat ik dat gewoon een stoere forumnaam vind.
Gast- Gast
Ik vind Rood leuk omdat het kort en krachtig is en omdat het goed bij haar past.
Urban naked vind ik ook stoer.
Punk'd past goed bij punkie. Haha! Speels, vrolijk, hip en stoer. Tot je het afkort naar punkie :p.
Carrie vind ik leuk omdat ik van Satc hou.
Poubelle vind ik echt te geinig.
Goochem vind ik lief omdat haar vriend haar zo noemt.
Zelda vind ik ook leuk.
Urban naked vind ik ook stoer.
Punk'd past goed bij punkie. Haha! Speels, vrolijk, hip en stoer. Tot je het afkort naar punkie :p.
Carrie vind ik leuk omdat ik van Satc hou.
Poubelle vind ik echt te geinig.
Goochem vind ik lief omdat haar vriend haar zo noemt.
Zelda vind ik ook leuk.
Gast- Gast
Ik vind de forumnamen die onderscheidend zijn leuk, die je onthoudt. (Haha het klinkt een beetje alsof ik op mijn werk zit; ik werk op een merkenbureau en ben dus steeds bezig klanten te adviseren over onderscheidende merken )
De in dit topic genoemde namen vind ik daaronder vallen, maar ook Pippa, Marin, Rush, Bazinga, June, Smikkell en zo kan ik nog wel even doorgaan. Gewoon namen die bij de personen passen en die je onthoudt/herkent.
De in dit topic genoemde namen vind ik daaronder vallen, maar ook Pippa, Marin, Rush, Bazinga, June, Smikkell en zo kan ik nog wel even doorgaan. Gewoon namen die bij de personen passen en die je onthoudt/herkent.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Dan past mijn naam totaal niet. Ik ben namelijk geen stofzuigerCaroline. schreef:Gewoon namen die bij de personen passen
Gast- Gast
Haha Stof!
Maar het soort naam vind ik wel bij je passen. Een naam die zich heel duidelijk onderscheid van de rest van de forumnamen. Ik vind jou namelijk ook een opvallende forummer, dus een opvallende naam past daar goed bij.
Maar het soort naam vind ik wel bij je passen. Een naam die zich heel duidelijk onderscheid van de rest van de forumnamen. Ik vind jou namelijk ook een opvallende forummer, dus een opvallende naam past daar goed bij.
Elliot- Ratel
Opvallende forummer? Dat vraagt om uitleg!Caroline. schreef:Haha Stof!
Gast- Gast
Je reacties zijn duidelijk en je blijft bij jezelf. Je loopt niet met de meute mee en post niet alleen maar 'algemeen geaccepteerde reacties'. Er zijn forummers die alleen maar af en toe posten dat ze het heel erg met anderen eens zijn, en die vind ik niet opvallend. Juist de forummers die hun eigen mening durven te geven en hier achter blijven staan ondanks eventuele kritieken die anderen hierop hebben vind ik opvallend. Eucalypta is daar ook een voorbeeld van.
Elliot- Ratel
Lonely Goatherd vind ik leuk. Die blijft mij mij wel hangen omdat ik uren daarna nog: O ho lay dee odl lee o, o ho lay dee odl ay
O ho lay dee odl lee o, lay dee odl lee o lay (oid.) zing. Laatst een heel eind gelopen en bleef maar in mijn hoofd hangen. Elke keer als ik die naam lees begin ik in gedachten dit refrein al te zingen
O ho lay dee odl lee o, lay dee odl lee o lay (oid.) zing. Laatst een heel eind gelopen en bleef maar in mijn hoofd hangen. Elke keer als ik die naam lees begin ik in gedachten dit refrein al te zingen
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Bubbelicious schreef:vind jij leuk? En dan niet die van jezelf.....
Jullie?
Nog maar een week geleden aangemeld en nu al iemand die mijn naam opvallend vindt, leuk!!
Ik onthoud en herken eigenlijk vooral avatars en de namen minder. Die van Paper Crown en Zelda vind ik altijd erg leuk/opvallend
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Slim hoor, om zo'n opvallende naam te nemen, Green Pepper. Je valt nu al op
Ik nomineer RioolSpook nog steeds als grappigste naam. Of Forumster. Hoe droog.
Ik nomineer RioolSpook nog steeds als grappigste naam. Of Forumster. Hoe droog.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Flippin Bitch vind ik de leukste.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, Flippin' Bitch
En Aziraphale, Kowalski, Leaf en Bliss (duh, mede-Muser!)
En Aziraphale, Kowalski, Leaf en Bliss (duh, mede-Muser!)
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Je pepper is niet green, natuurlijk valt dat op!Green_Pepper schreef:Bubbelicious schreef:vind jij leuk? En dan niet die van jezelf.....
Jullie?
Nog maar een week geleden aangemeld en nu al iemand die mijn naam opvallend vindt, leuk!!
Ik onthoud en herken eigenlijk vooral avatars en de namen minder. Die van Paper Crown en Zelda vind ik altijd erg leuk/opvallend
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Je pepper is niet green, natuurlijk valt dat op!Green_Pepper schreef:Bubbelicious schreef:vind jij leuk? En dan niet die van jezelf.....
Jullie?
Hahaha I know...eerst baalde ik dat ik geen goeie afbeelding van een groene kon vinden, maar nu vind ik dit eigenlijk ook wel grappig
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Ik vind die van mezelf leuk, maar dat mag niet
Ik vind er zoveel leuk, ik denk vooral ook de namen die blijven hangen, Punk'd, Poubelle, Pippa, June, Zelda, Kikou...
Ooo ik nomineer Toet als leukste!
Ik vind er zoveel leuk, ik denk vooral ook de namen die blijven hangen, Punk'd, Poubelle, Pippa, June, Zelda, Kikou...
Ooo ik nomineer Toet als leukste!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Eens!Caroow schreef:Flippin Bitch vind ik de leukste.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Kowalski, Bliss en Bazinga.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Minneke schreef:Bazinga, Goochem, Supergrover schieten me als eerste te binnen.
Ai... Das nou jammer! Even afwachten of je me straks nogsteeds leuk vindt
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Goochempie schreef:Minneke schreef:Bazinga, Goochem, Supergrover schieten me als eerste te binnen.
Ai... Das nou jammer! Even afwachten of je me straks nogsteeds leuk vindt
Haha, waarom is dat jammer dan?
En ik denk dat dat laatste wel goed komt hoor!
Gast- Gast
Nour, Rood, Ecrits en Paper Crown (van LC! Vandaar dat ik hem leuk vond) vind ook mooie namen. De namen die verder genoemd werden ook al betwijfel ik of dat bij mij ook niet komt omdat het gewoon erg actieve forummers zijn.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Eucalypta
Dropdraakje
Youandi
Dropdraakje
Youandi
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952