Helemaal blij met .....
+20
peach
Novalee
Ella
SarahKey
Snoes
Tsjip
Bisq
Floor
minoessepoes
Bay
Razz
*Lookie*
Tania
Fortissimo
Shopaholic
ekjir@M
nina
Mint
Minx
Ilovethe90s
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Helemaal blij met .....
@Floor: de oude deur was ongeveer 85 cm en dat is blijkbaar heel smal voor een deur. Tegenwoordig ga je al snel naar 95 a 100 cm. Dus vandaar het verschil
@Bisq: dat is natuuurlijk ook heel leuk! Toevallig krijgen wij aan het eind van de maand ook een loungeset. Je kon er hier bij de AH voor sparen en dat scheelde ook een hoop.
@Tsjip: dat ouderwetse ben ik helemaal met je eens hoor! Toen we samen gingen wonen heb ik me qua gordijnen teveel door mijn moeder laten beinvloeden geloof ik. Ik heb ongeveer gekozen wat zij (en mijn schoonmoeder) ook hadden hangen. Eigenlijk was ik er al vrij snel klaar mee maar we hadden ze bij een speciaalzaak gekocht dus snel vervangen werd een duur geintje. De overgordijnen van beneden waren op het oude kozijn gemonteerd en dit kon nu niet meer. Goh, wat jammer ... NOT! De lamellen die we boven hadden hangen zouden niet meer op dezelfde plaats terug kunnen (oogt heel raar) en ze zijn ook ineens een stuk tekort dus mooie gelegenheid om meteen iets anders uit te zoeken.
@Bisq: dat is natuuurlijk ook heel leuk! Toevallig krijgen wij aan het eind van de maand ook een loungeset. Je kon er hier bij de AH voor sparen en dat scheelde ook een hoop.
@Tsjip: dat ouderwetse ben ik helemaal met je eens hoor! Toen we samen gingen wonen heb ik me qua gordijnen teveel door mijn moeder laten beinvloeden geloof ik. Ik heb ongeveer gekozen wat zij (en mijn schoonmoeder) ook hadden hangen. Eigenlijk was ik er al vrij snel klaar mee maar we hadden ze bij een speciaalzaak gekocht dus snel vervangen werd een duur geintje. De overgordijnen van beneden waren op het oude kozijn gemonteerd en dit kon nu niet meer. Goh, wat jammer ... NOT! De lamellen die we boven hadden hangen zouden niet meer op dezelfde plaats terug kunnen (oogt heel raar) en ze zijn ook ineens een stuk tekort dus mooie gelegenheid om meteen iets anders uit te zoeken.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Wat een verschil joh! Mooi!
Ik ben blij met onze nieuwe openslaande deuren!
Ik ben blij met onze nieuwe openslaande deuren!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Die ramen en nieuwe voordeur zijn hartstikke mooi, het lijkt wel een heel nieuw huis. Lekkere frisse uitstraling.
Kannibaal- Fluisteraar
- Aantal berichten : 51
Punten : 57
Registratiedatum : 16-06-13
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Help hij vervelt helemaal!
» Ben jij al helemaal om? (OV chip)
» Ik ben helemaal verslaafd aan:
» Bah, zit helemaal vast!
» Even helemaal klaar mee
» Ben jij al helemaal om? (OV chip)