Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

+18
Tania
Razz
Ilovethe90s
Ella
Emmayes
Sanne
Puggle
-Ieniemienie-
Silver
Highway
Taeda
Filoria
Catwoman79
LindaK
Printje
Annemie
Susan
Aoi
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 - Pagina 2 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  Catwoman79 zo 9 jun 2013 - 2:49

Mijn buurmeisje vindt hem ook geweldig hoor.
En hier lekt hij helemaal niet.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 - Pagina 2 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  Razz zo 9 jun 2013 - 3:03

Wij hebben de meest simpele een keer gekocht bij de Trekpleister. Gewoon een ovale vorm met 2 bootjes.

Ik had voor de onderste gekozen. Mijn zoon is dan ook helemaal gek op kranen dus hier was de keuze makkelijk. Ook vind ik het leuk met die brug.

Ik zie dat de onderste trouwens van Aquaplay is en de bovenste 2 van Waterplay. Passen die ook op elkaar of niet? Iemand die dat weet?

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Printje di 11 jun 2013 - 21:36

Inmiddels is hij helemaal dolblij, en niet weg te slaan bij zijn waterbaan. Ik krijg via de iPad geen foto hier van fb maar hij is er helemaal weg van. En ook ik vind hem erg leuk, man en ik hebben hem gisteravond in elkaar gezet en er even meegespeeld Yes
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Tania di 11 jun 2013 - 21:58

ik leen even je topic hoor Printje Very Happy

Heeft er iemand ervaring met de inklapbare waterplay? We gaan volgende week op vakantie en het leek me wel leuk om mee te nemen maar is het heel veel werk om het iedereen keer in mekaar te zetten en op te ruimen?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Taeda di 11 jun 2013 - 22:42

Tania schreef:ik leen even je topic hoor Printje  Very Happy

Heeft er iemand ervaring met de inklapbare waterplay? We gaan volgende week op vakantie en het leek me wel leuk om mee te nemen maar is het heel veel werk om het iedereen keer in mekaar te zetten en op te ruimen?
Is dat die met twee delen? Die zit zo in elkaar! Eerste keer even duwen en trekken (omdat het niet lukte :p). Nu heb ik het trucje door en staat ie met vijf minuten!
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Razz wo 12 jun 2013 - 3:03

Razz schreef:Ik zie dat de onderste trouwens van Aquaplay is en de bovenste 2 van Waterplay. Passen die ook op elkaar of niet? Iemand die dat weet?
 Ik quote mezelf even. Iemand die het antwoord weet op deze vraag? smile

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Printje wo 12 jun 2013 - 7:27

en voor het beeld"

Ochtend ongeveer 10 uur

En een paar uur later:

Laatst aangepast door Printje op ma 17 jun 2013 - 4:48; in totaal 1 keer bewerkt
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sanne wo 12 jun 2013 - 7:46

Leuk, Printje. Ik krijg spontaan zin om mee te spelen. Hij heeft het naar zijn zin zo te zien.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Printje wo 12 jun 2013 - 7:47

hahaha Sanne, toen mijn man en ik hem gisteravond in elkaar gezet hebben hebben we er dus ook mee gespeeld hahaha. hij is echt erg leuk. Ik heb overdag ook veel meegespeeld en vanavond ging man helemaal los. Maar die wil dan meteen allerlei dingen bijbestellen... dokus dat het is;)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Annemie wo 12 jun 2013 - 7:56

Hmmmz mijn zoontje is over 2 weken jarig, vind het erg leuk zeg, ff over nadenken, hij heeft al zoveel..hihi.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  meisjesmama wo 12 jun 2013 - 7:59

Wat schattig hij ziet er zo blij uit!!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  _Mashimaro_ wo 12 jun 2013 - 9:12

Zo die baan is nog best groot! Ik dacht dat het een tafelmodel zou zijn.
Je zoon lijkt er inderdaad van te genieten. Mooi hoor!
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje wo 12 jun 2013 - 9:14

Ja, ik had het niet goed gelezen...of geblokt hahahha hij is ruim 1.30m bij? dat weet ik ff niet.

Maar hij is echt geweldig leuk, kind en baan;)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caro wo 12 jun 2013 - 9:22

Ik heb die ook twee jaar geleden gekocht voor mijn neefje, leuk dat ie het vond/ vindt :-). Ik had een aanbieding destijds bij de Gamma /Praxis maar hij was er echt zo ontzettend blij mee!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Funk zo 16 jun 2013 - 19:57

Printje, ziet er leuk uit zeg! Volgens mij is ie er blij mee!
Ik gebruik je topic even om advies te vragen als je dat goed vindt!

Ik wil voor mijn zoontje graag een watertafel kopen maar omdat hij alleen bij mijn ouders in de tuin gebruikt kan worden (wij hebben alleen een balkon) wil ik er niet teveel aan uitgeven. Wij zitten nu ook in mijn ouders huis tijdens de vakantie. Deze 3 heb ik gevonden. Welke zouden jullie doen? Mijn zoontje wordt in september 2 jaar.

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 - Pagina 2 0490108
19 euro maar ik weet niet of dat al leuk is voor hem

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 - Pagina 2 $(KGrHqEOKowFG6Lp3Fd!BRvYE3czhg~~60_84
12 euro op marktplaats

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 - Pagina 2 1004004012256349
17 euro. Ik neig het meest naar deze. Omdat ik denk dat hij hier nu het meest aan heeft.

Edit: of deze van leenbakker is ook een goede optie: http://www.leenbakker.nl/nl/assortiment/speelgoed/52500107/zand-_en_water_speeltafel
Wat denken jullie?
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: