Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3
+18
Tania
Razz
Ilovethe90s
Ella
Emmayes
Sanne
Puggle
-Ieniemienie-
Silver
Highway
Taeda
Filoria
Catwoman79
LindaK
Printje
Annemie
Susan
Aoi
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3
Mijn buurmeisje vindt hem ook geweldig hoor.
En hier lekt hij helemaal niet.
En hier lekt hij helemaal niet.
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben de meest simpele een keer gekocht bij de Trekpleister. Gewoon een ovale vorm met 2 bootjes.
Ik had voor de onderste gekozen. Mijn zoon is dan ook helemaal gek op kranen dus hier was de keuze makkelijk. Ook vind ik het leuk met die brug.
Ik zie dat de onderste trouwens van Aquaplay is en de bovenste 2 van Waterplay. Passen die ook op elkaar of niet? Iemand die dat weet?
Ik had voor de onderste gekozen. Mijn zoon is dan ook helemaal gek op kranen dus hier was de keuze makkelijk. Ook vind ik het leuk met die brug.
Ik zie dat de onderste trouwens van Aquaplay is en de bovenste 2 van Waterplay. Passen die ook op elkaar of niet? Iemand die dat weet?
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Inmiddels is hij helemaal dolblij, en niet weg te slaan bij zijn waterbaan. Ik krijg via de iPad geen foto hier van fb maar hij is er helemaal weg van. En ook ik vind hem erg leuk, man en ik hebben hem gisteravond in elkaar gezet en er even meegespeeld
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
ik leen even je topic hoor Printje
Heeft er iemand ervaring met de inklapbare waterplay? We gaan volgende week op vakantie en het leek me wel leuk om mee te nemen maar is het heel veel werk om het iedereen keer in mekaar te zetten en op te ruimen?
Heeft er iemand ervaring met de inklapbare waterplay? We gaan volgende week op vakantie en het leek me wel leuk om mee te nemen maar is het heel veel werk om het iedereen keer in mekaar te zetten en op te ruimen?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Is dat die met twee delen? Die zit zo in elkaar! Eerste keer even duwen en trekken (omdat het niet lukte :p). Nu heb ik het trucje door en staat ie met vijf minuten!Tania schreef:ik leen even je topic hoor Printje
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Ik quote mezelf even. Iemand die het antwoord weet op deze vraag?Razz schreef:Ik zie dat de onderste trouwens van Aquaplay is en de bovenste 2 van Waterplay. Passen die ook op elkaar of niet? Iemand die dat weet?
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
en voor het beeld"
Ochtend ongeveer 10 uur
En een paar uur later:
Ochtend ongeveer 10 uur
En een paar uur later:
Laatst aangepast door Printje op ma 17 jun 2013 - 4:48; in totaal 1 keer bewerkt
Printje- Lady Post-a-lot
Leuk, Printje. Ik krijg spontaan zin om mee te spelen. Hij heeft het naar zijn zin zo te zien.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
hahaha Sanne, toen mijn man en ik hem gisteravond in elkaar gezet hebben hebben we er dus ook mee gespeeld hahaha. hij is echt erg leuk. Ik heb overdag ook veel meegespeeld en vanavond ging man helemaal los. Maar die wil dan meteen allerlei dingen bijbestellen... dokus dat het is;)
Printje- Lady Post-a-lot
Hmmmz mijn zoontje is over 2 weken jarig, vind het erg leuk zeg, ff over nadenken, hij heeft al zoveel..hihi.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Wat schattig hij ziet er zo blij uit!!
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Zo die baan is nog best groot! Ik dacht dat het een tafelmodel zou zijn.
Je zoon lijkt er inderdaad van te genieten. Mooi hoor!
Je zoon lijkt er inderdaad van te genieten. Mooi hoor!
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik had het niet goed gelezen...of geblokt hahahha hij is ruim 1.30m bij? dat weet ik ff niet.
Maar hij is echt geweldig leuk, kind en baan;)
Maar hij is echt geweldig leuk, kind en baan;)
Printje- Lady Post-a-lot
Ik heb die ook twee jaar geleden gekocht voor mijn neefje, leuk dat ie het vond/ vindt :-). Ik had een aanbieding destijds bij de Gamma /Praxis maar hij was er echt zo ontzettend blij mee!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Printje, ziet er leuk uit zeg! Volgens mij is ie er blij mee!
Ik gebruik je topic even om advies te vragen als je dat goed vindt!
Ik wil voor mijn zoontje graag een watertafel kopen maar omdat hij alleen bij mijn ouders in de tuin gebruikt kan worden (wij hebben alleen een balkon) wil ik er niet teveel aan uitgeven. Wij zitten nu ook in mijn ouders huis tijdens de vakantie. Deze 3 heb ik gevonden. Welke zouden jullie doen? Mijn zoontje wordt in september 2 jaar.
19 euro maar ik weet niet of dat al leuk is voor hem
12 euro op marktplaats
17 euro. Ik neig het meest naar deze. Omdat ik denk dat hij hier nu het meest aan heeft.
Edit: of deze van leenbakker is ook een goede optie: http://www.leenbakker.nl/nl/assortiment/speelgoed/52500107/zand-_en_water_speeltafel
Wat denken jullie?
Ik gebruik je topic even om advies te vragen als je dat goed vindt!
Ik wil voor mijn zoontje graag een watertafel kopen maar omdat hij alleen bij mijn ouders in de tuin gebruikt kan worden (wij hebben alleen een balkon) wil ik er niet teveel aan uitgeven. Wij zitten nu ook in mijn ouders huis tijdens de vakantie. Deze 3 heb ik gevonden. Welke zouden jullie doen? Mijn zoontje wordt in september 2 jaar.
19 euro maar ik weet niet of dat al leuk is voor hem
12 euro op marktplaats
17 euro. Ik neig het meest naar deze. Omdat ik denk dat hij hier nu het meest aan heeft.
Edit: of deze van leenbakker is ook een goede optie: http://www.leenbakker.nl/nl/assortiment/speelgoed/52500107/zand-_en_water_speeltafel
Wat denken jullie?
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke kiezen?
» Welke namen zou jij nu kiezen..
» welke kleur zal ik kiezen?
» Welke fiets zou jij kiezen?
» Welke zouden jullie kiezen?