Welke fiets zou jij kiezen?
+12
Jerry
Winegum
girli
Susan
Mariposa
VanillaRose
Happydobby
Raindrop
Sorella
mzcharlotte
Beachgirl
Tsjip
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Welke fiets?
Welke fiets zou jij kiezen?
Ik heb een luxeprobleem. Dankzij het fietsplan bij mijn vriend op het werk kunnen we volgende week allebei een nieuwe fiets uitzoeken. Maar nu vind ik twee fietsen erg mooi.
of
De bovenste fiets ziet er in het echt mooier uit qua kleurstelling. En ook komt daar een mand voorop. Welke zouden jullie kiezen?
of
De bovenste fiets ziet er in het echt mooier uit qua kleurstelling. En ook komt daar een mand voorop. Welke zouden jullie kiezen?
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Welke fiets zou jij kiezen?
T is allebei mijn smaak niet maar ik vind de onderste mooier.
Heb zelf een Giant Single 4 U Deluxe, ook een onwijs leuke fiets met een krat voorop!
En de beugel met krat zit vast aan het frame en niet aan het stuur waardoor de krat recht blijft, en je fiets niet omvalt als je zware spullen in de krat hebt zitten, ideaal!
Heb zelf een Giant Single 4 U Deluxe, ook een onwijs leuke fiets met een krat voorop!
En de beugel met krat zit vast aan het frame en niet aan het stuur waardoor de krat recht blijft, en je fiets niet omvalt als je zware spullen in de krat hebt zitten, ideaal!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik zou voor de bovenste kiezen, maar dan wel in de mat groene kleur. Omdat ik ook wel graag fiets, zou ik ook voor de 7 versnellingen kiezen.
Wij hebben overigens deze fiets, hele fijne fiets en niet duur.
(Puch Style Plus 2010)
Wij hebben overigens deze fiets, hele fijne fiets en niet duur.
(Puch Style Plus 2010)
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik vind de tweede mooier!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
De tweede! Ik zou hem ook wel willen hebben haha.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik rij op een zo goedkope mogelijke fiets. Als de remmen, banden en verlichting maar goed zijn. Dus aan mijn advies heb je niks :p
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Ik rij op een zo goedkope mogelijke fiets. Als de remmen, banden en verlichting maar goed zijn. Dus aan mijn advies heb je niks :p
Ga er vanuit dat dat bij beide fietsen zo is.
Je vind er toch wel 1 mooier/ leuker dan de ander?
Gast- Gast
Fiets 2 vind ik mooier, heb je ze al geprobeerd, dat kan natuurlijk ook de doorslag geven.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
De onderste vind ik het mooist!
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
De onderste vind ik mooier.
Mariposa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10
De tweede. De vorm vind ik eleganter en er zitten jasbeschermers op.
Gast- Gast
Ik vind de bovenste mooier.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Princess schreef:Tea-Leaf schreef:Ik rij op een zo goedkope mogelijke fiets. Als de remmen, banden en verlichting maar goed zijn. Dus aan mijn advies heb je niks :p
Ga er vanuit dat dat bij beide fietsen zo is.
Je vind er toch wel 1 mooier/ leuker dan de ander?
Ik heb geen voorkeur, echt niet... Lijken me allebei degelijke, goede fietsen!
Gast- Gast
Ik vind de tweede het mooiste. Ik ken beide fietsen niet, dus ik weet daar niets van.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik heb ook gekozen voor de onderste! Ziet er net wat mooier uit.
Moet je trouwens ver fietsen? Ik heb nog nooit met zo'n bak gefietst, maar het lijkt me niet zo handig fietsen als je snel van a naar b moet komen. Maar misschien heb ik dat wel mis hoor
Moet je trouwens ver fietsen? Ik heb nog nooit met zo'n bak gefietst, maar het lijkt me niet zo handig fietsen als je snel van a naar b moet komen. Maar misschien heb ik dat wel mis hoor
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
De tweede, die kan je makkelijker terugvinden denk ik (ik heb een zwarte fiets en ben altijd superlang bezig met mn fiets terugvinden )
Gast- Gast
Geen van beide, ik vind dit soort fietsen spuuglelijk. Daarbij ook nog eens onpraktisch met stallen, wij hebben mega veel last van dit soort fietsen in de berging van mn flat..
Ik heb zelf deze, ook een Sparta:
Ben er echt super blij mee Ga echt hard op mn fietsie haha
Ik heb zelf deze, ook een Sparta:
Ben er echt super blij mee Ga echt hard op mn fietsie haha
Gast- Gast
Allereerst allemaal bedankt voor het stemmen! Ik neig ook naar die tweede. Alleen staat deze niet meer in de winkel en de bovenste wel. Nou ja dat lossen we volgende week wel op hoop ik!
Nu even uit het hoofd en ik weet niet meer wie wat zei. (zit nu met mijn mobiel op t forum)
Die Giant is ook leuk maar ik vind 'm te lomp ogen op de foto.
Op beide fietsen heb ik nog nooit gefietst.
Mijn zusje heeft ook zo'n transportfiets en echt lomp fiets je er niet mee. Ik vind het te vergelijken met een omafiets.
En veel fietsen doe ik niet. Qua werk weet ik niet wat er gaat gebeuren maar als ik werkin mijn woonplaats krijg is het hooguit 10min. fietsen. En die enkele keer dat ik verder moet fietsen kan wel op dit soort fietsen!
Nu even uit het hoofd en ik weet niet meer wie wat zei. (zit nu met mijn mobiel op t forum)
Die Giant is ook leuk maar ik vind 'm te lomp ogen op de foto.
Op beide fietsen heb ik nog nooit gefietst.
Mijn zusje heeft ook zo'n transportfiets en echt lomp fiets je er niet mee. Ik vind het te vergelijken met een omafiets.
En veel fietsen doe ik niet. Qua werk weet ik niet wat er gaat gebeuren maar als ik werkin mijn woonplaats krijg is het hooguit 10min. fietsen. En die enkele keer dat ik verder moet fietsen kan wel op dit soort fietsen!
Tsjip- Prater
Storm schreef:Ik zou niet kunnen kiezen
Daarom had ik jullie hulp nodig! :p Ik heb ook in mijn achterhoofd zitten dat de bovenste fiets er in echt mooier uitziet maar ja... volgende week bij de fietsenmaker maar eens horen hoe of wat!
Tsjip- Prater
De onderste.
Hopelijk is 'ie nog te bestellen dan, of is het ook mogelijk om naar een andere fietsenwinkel te gaan?
Hopelijk is 'ie nog te bestellen dan, of is het ook mogelijk om naar een andere fietsenwinkel te gaan?
Gast- Gast
Ik heb op de tweede gestemd! Vind ik veel mooier frame hebben..
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke fiets? €800,-
» welke (mama-)fiets?
» Welke kiezen?
» welke kleur zal ik kiezen?
» Telefooncrisis! Welke zal ik kiezen?
» welke (mama-)fiets?
» Welke kiezen?
» welke kleur zal ik kiezen?
» Telefooncrisis! Welke zal ik kiezen?