Buik(jes) topic
+97
smooch
snoezel
Eppie
kajaka88
Ooh La La!
mickey
Annemoontje
Star007
lief
Zora
Clapperdie
Papillio
Annemie
Punk'd
TukTuk
Paper Crown
Mamsie
Aoi
Pineco
Filoria
Exogenesis
Nana
Mees
Tsjip
Silver
Suus
Burn
Stokstaartje
RioolSpook
Amber-
ingrid82
Annie24
LindaK
ExpressoB
Zonneschijn
Blue flower
ProudMom
Auxo
Vixen
Pomodori
Happydobby
nillis
Pien
Ella
holaagirl
_Lana_
Lady4
Arwyn
Mida4you
Marin
mzcharlotte
Novalee
Funk
CCC
Linda
Teddyaapje
Pink!
Jade
Kalishi
Stuiterbal
Sazzle
Phileine
Jasmine
Liadan
Printje
Razz
eigenwijs
Steep
Penélope
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
LDJ
Siamsa
Laced
Jezzie
vlinder-2011
Luce
Caresses
Stitch
Aimee
Dolphinne
Tummy
Shisha
Flower_L
Caroow
koNijntje
Sanne
maiadebij
Aardbei
M-G
Laurientje
sanne-84
Snoes
Parel
Shopaholic
Slakje
catgirl85
101 plaatsers
Pagina 21 van 30
Pagina 21 van 30 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 25 ... 30
Re: Buik(jes) topic
Aardbei, wat ben je mooi zwanger! En leuk jurkje
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Catgirl: Dank je! Jij ook heel mooi buikje, ook echt alleen naar voren zo te zien he? En het jurkje is van Vila, verder geen speciaal zwangerschapsjurkje hoor, droeg hem ook gewoon voor mijn zwangerschap
Suus: Dank je!
Stokstaartje: Wel leuk dat je het zo snel al ziet, bij mij kreeg ik met een week of 17 'pas' de eerste argwanende blikken en vragen En dank je
Star: Thanks En jurkje is een 'gewoon' jurkje hoor, dat ik al had en droeg voor de zwangerschap haha. Hij is gewoon erg stretchy
Suus: Dank je!
Stokstaartje: Wel leuk dat je het zo snel al ziet, bij mij kreeg ik met een week of 17 'pas' de eerste argwanende blikken en vragen En dank je
Star: Thanks En jurkje is een 'gewoon' jurkje hoor, dat ik al had en droeg voor de zwangerschap haha. Hij is gewoon erg stretchy
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Prachtige foto Aardbei, de combinatie van alles!
Catgirl, wat heb jij een lief, schattig buikje om te zien!
Catgirl, wat heb jij een lief, schattig buikje om te zien!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Hier een nieuwe foto met 16 weken
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Aardbei, prachtige buik! En wat een leuk jurkje!
Catgirl, je blijft mooi bescheiden of ligt het aan mij? (lijkt wel wat op die van mij)
Stokstaartje, en toch vind ik het een buikje en geen buik. Mooi hoor!
Vanavond maken we weer een buikfoto, zal mij benieuwen of het de laatste foto zal zijn?
Catgirl, je blijft mooi bescheiden of ligt het aan mij? (lijkt wel wat op die van mij)
Stokstaartje, en toch vind ik het een buikje en geen buik. Mooi hoor!
Vanavond maken we weer een buikfoto, zal mij benieuwen of het de laatste foto zal zijn?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Thnx Silver!! En ben blij dat je het een buikje vindt hoor. Ik kreeg door anderen en omdat ik al met 10 weken begon te groeien de angst dat ik echt een enorme buik zou krijgen. Maar het valt idd mee. Elke week een kleine subtiele groei en dat bevalt me prima hahaha. Ben benieuwd of het idd jou laatste foto is. Ik denk dat je hoopt van wel want je kan nu natuurlijk niet wachten om de kleine in het echt te gaan bewonderen...Voel je al iets naderen?
Stokstaartje- Prater
Graag gedaan! Voor hetzelfde maak je nu even een spurt, en ligt het straks qua groei van buik even stil en groeit het kindje naar binnen zeg maar. Kan allemaal.Stokstaartje schreef:Thnx Silver!! En ben blij dat je het een buikje vindt hoor. Ik kreeg door anderen en omdat ik al met 10 weken begon te groeien de angst dat ik echt een enorme buik zou krijgen. Maar het valt idd mee. Elke week een kleine subtiele groei en dat bevalt me prima hahaha.
Mijn buikje blijft bescheiden. En nu vind ik het alleen maar prettig. Zit me niet met alles in de weg, ideaal.
Silver- Ratel
@Stokstaartje; ik heb ook al een behoorlijke buik voor 10 weken. Ik kan het ook echt niet meer verstoppen.
Nu was ik niet heel slank, maar het is wel echt een babybuikjes model.
Net gemaakt, 10+3
Nu was ik niet heel slank, maar het is wel echt een babybuikjes model.
Net gemaakt, 10+3
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Mijn man wou er liever niet op. Maar mijn moeder heeft gisteren wat foto's van ons gemaakt. Mijn man heeft deze foto bewerkt. Foto is zo mooi
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
@Silver: Ja ik denk dat ik in het begin een beetje sneller groeide en dat het nu weer wat rustiger gaat. En net wat je zegt een heeeele dikke buik is alleen maar "onhandig".
@Ohh lala: ja heel herkenbaar. Ik was ook niet super slank van mezelf maar toch kon je duidelijk zien dat het een zwangerschapsbuikje was. Voor veel mensen was het nieuws ook niet echt een verrassing zeg maar want ze hadden al een vermoeden hahaha.
Mooi buikje trouwens!! Je kunt idd duidelijk zien dat het een zwangerschapsbuikje is.
@Mida: wat een mooie foto zeg!!
@Ohh lala: ja heel herkenbaar. Ik was ook niet super slank van mezelf maar toch kon je duidelijk zien dat het een zwangerschapsbuikje was. Voor veel mensen was het nieuws ook niet echt een verrassing zeg maar want ze hadden al een vermoeden hahaha.
Mooi buikje trouwens!! Je kunt idd duidelijk zien dat het een zwangerschapsbuikje is.
@Mida: wat een mooie foto zeg!!
Stokstaartje- Prater
@Stokstaartje: wat leuk die collage! En ik vind dat je het al goed kunt zien, maar niet overdreven hoor.
@Aardbei: goed gegroeid en een prachtige buik! Je bent echt heel mooi zwanger. Leuk jurkje ook!
@Catgirl: wauw, wat een mooi bescheiden buikje. Je draagt vrij laag of lijkt dat zo?
@Silver: ik ben benieuwd naar je (misschien wel laatste) buikfoto!
@Ooh la la: jaaa een beginnende bobbel, leuk hoor!
@mida: wat een prachtige foto en wat een mooie ronde buik.
@Aardbei: goed gegroeid en een prachtige buik! Je bent echt heel mooi zwanger. Leuk jurkje ook!
@Catgirl: wauw, wat een mooi bescheiden buikje. Je draagt vrij laag of lijkt dat zo?
@Silver: ik ben benieuwd naar je (misschien wel laatste) buikfoto!
@Ooh la la: jaaa een beginnende bobbel, leuk hoor!
@mida: wat een prachtige foto en wat een mooie ronde buik.
Tummy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12
Aardbei, mooie buik en mooie jurk!
Catgirl, ook een mooie buik! Best bescheiden voor een 2e, of lijkt dat zo?
Stokstaartje, mooi! Ik vind de grootte ook wel meevallen hoor!
Ooh la la!, ik zie hem! Mooi beginnend buikje!
Mida4you, wat een prachtige foto! En zie ik daar een streeploze buik? *jaloers*
Mijn buik vandaag met 35 weken. De spiegel is niet zo vies hoor, hij zit nog in het plastic
*
Catgirl, ook een mooie buik! Best bescheiden voor een 2e, of lijkt dat zo?
Stokstaartje, mooi! Ik vind de grootte ook wel meevallen hoor!
Ooh la la!, ik zie hem! Mooi beginnend buikje!
Mida4you, wat een prachtige foto! En zie ik daar een streeploze buik? *jaloers*
Mijn buik vandaag met 35 weken. De spiegel is niet zo vies hoor, hij zit nog in het plastic
*
Laatst aangepast door Novalee op wo 28 aug 2013 - 2:41; in totaal 1 keer bewerkt
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Novalee;
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ja, nog wel een streeploze buik. Mijn oude striae komt langzaam weer tevoorschijn..... dus ik ben bang dat alles straks weer in 1 keer te zien is.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mooi buikje, Stokstaartje!
Ooh la la, duidelijk een zwangerschapsbuikje, mooi!
Mida, wat een prachtige foto van jullie en mooie buik!
Novalee, mooi!
Ik zit nu nog in mijn pyjama, maar zal vandaag ook weer een foto maken.
Ooh la la, duidelijk een zwangerschapsbuikje, mooi!
Mida, wat een prachtige foto van jullie en mooie buik!
Novalee, mooi!
Ik zit nu nog in mijn pyjama, maar zal vandaag ook weer een foto maken.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Mooie foto hoor Mida4you, dat is er 1 om te koesteren.
Novalee, als je niks over je spiegel had gezegd, had ik nog niet eens wat gezien. Mooie buik heb je hoor. Ik voel me dan met mijn buikje zo'n beginner
Novalee, als je niks over je spiegel had gezegd, had ik nog niet eens wat gezien. Mooie buik heb je hoor. Ik voel me dan met mijn buikje zo'n beginner
mzcharlotte- Ratel
Mzcharlotte, maar goed dat je met deze termijn nog niet zo'n buik hebt En ik vind de kleine beginnende buikjes juist ook zo schattig
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Aardbei: prachtige buik! Box en kinderwagen zijn al helemaal in elkaar gezet zie ik .
Catgirl, ook al een mooie ronde buik.
Stokstaartje, ik ben echt benieuwd of jij op het einde echt een huge buik krijgt of dat dat wel mee valt.
Ooh La La!, ja duidelijk een babybuikje:D leuk!
Novalee en mida4you, wat leuk zo'n grote buik
Catgirl, ook al een mooie ronde buik.
Stokstaartje, ik ben echt benieuwd of jij op het einde echt een huge buik krijgt of dat dat wel mee valt.
Ooh La La!, ja duidelijk een babybuikje:D leuk!
Novalee en mida4you, wat leuk zo'n grote buik
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Dankjewel allemaal!
Mida4you, ik heb nu weer striae gekregen maar de strepen van vorige keer zie je niet heel duidelijk hoor. De nieuwe strepen beginnen waar de oude ophouden zeg maar, dus ze zitten nu gewoon een stuk hoger.
mzcharlotte, ik vind mijn buik mooi om te zien, maar praktisch is het niet hoor. Kan amper meer m'n eigen schoenen aandoen, opstaan van het bed of de bank is een hele uitdaging en als ik moet bukken krijg ik snel harde buiken. Dus wees nog maar even blij met je beginnende buik, hij is straks lang genoeg groot
Mida4you, ik heb nu weer striae gekregen maar de strepen van vorige keer zie je niet heel duidelijk hoor. De nieuwe strepen beginnen waar de oude ophouden zeg maar, dus ze zitten nu gewoon een stuk hoger.
mzcharlotte, ik vind mijn buik mooi om te zien, maar praktisch is het niet hoor. Kan amper meer m'n eigen schoenen aandoen, opstaan van het bed of de bank is een hele uitdaging en als ik moet bukken krijg ik snel harde buiken. Dus wees nog maar even blij met je beginnende buik, hij is straks lang genoeg groot
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Hahaha, ik ben er ook niet ontevreden mee hoor. Ik ben tot nu toe maar een halve kilo aangekomen en ik heb nog niet eens op mijn eten/lijn/sporten gelet. Volgens mij heb ik een kleine calorievreter in mij. Het komt allemaal vanzelf.
mzcharlotte- Ratel
22 weken en 3 dagen:
Weg!
Haha, hier zit een groot kind in, gezien de metingen. Kun je het je voorstellen?
Hij komt, op een paar centimeter na, al bij mijn ribben
En volgende de VK ga ik het echt compleet naar voren dragen, gezien mijn buikspieren. Die lijn zie je ook nog heel duidelijk lopen.
Weg!
Haha, hier zit een groot kind in, gezien de metingen. Kun je het je voorstellen?
Hij komt, op een paar centimeter na, al bij mijn ribben
En volgende de VK ga ik het echt compleet naar voren dragen, gezien mijn buikspieren. Die lijn zie je ook nog heel duidelijk lopen.
Laatst aangepast door Exogenesis op vr 9 aug 2013 - 2:32; in totaal 2 keer bewerkt
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Zal dit mijn laatste foto zijn?
Silver- Ratel
Mooi Exo, wat blijf jij prachtig slank. Volgens mij is mijn buik (zonder baby) maar wel met vet nog dikker. Maar goed das mijn bouw zal ik dan maar denken
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Mooie buiken zeg. Ik vergeet telkens een foto te maken en ben gewoon bijna 32 weken, schandalig, maar vind mijn buik 's ochtends mooier als 's avonds.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
@Caresses: daar ben ik ook erg benieuwd naar aangezien je op de grote foto's al kleine verschillen kon zien van groei bij 8/9 weken en vanaf 10 weken mensen echt al dachten aan een mogelijke zwangerschap en er zelfs mensen naar vroegen.
@All: Wat een mooie buikjes weer zeg!! Als ik naar mijn eigen foto's kijk denk ik ook dat het wel mee valt, maar dan loop ik gisteren het ziekenhuis binnen bij een zwangere vriendin die opgenomen ligt en dan vallen bij iemand die ook bij haar op bezoek is zo'n beetje de ogen uit de kassen, omdat ik zei dat ik 16 weken was. Zij dacht toch echt dat ik minstens 20 weken was gezien ik zo'n grote buik had Frustrerend is het wel want dat hoor ik liever niet gezien mijn gewicht issues. Ben ook al 4,5 kilo aangekomen en dat schijnt teveel te zijn heb ik net op internet gelezen...Zou nu max op 3 mogen zitten
@All: Wat een mooie buikjes weer zeg!! Als ik naar mijn eigen foto's kijk denk ik ook dat het wel mee valt, maar dan loop ik gisteren het ziekenhuis binnen bij een zwangere vriendin die opgenomen ligt en dan vallen bij iemand die ook bij haar op bezoek is zo'n beetje de ogen uit de kassen, omdat ik zei dat ik 16 weken was. Zij dacht toch echt dat ik minstens 20 weken was gezien ik zo'n grote buik had Frustrerend is het wel want dat hoor ik liever niet gezien mijn gewicht issues. Ben ook al 4,5 kilo aangekomen en dat schijnt teveel te zijn heb ik net op internet gelezen...Zou nu max op 3 mogen zitten
Stokstaartje- Prater
Pagina 21 van 30 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 25 ... 30
Pagina 21 van 30
Permissies van dit forum: