Vreemde/ gekke dieren
+13
Alias
Jelin
Mamsie
TNMN
Kiwi
Mermaid
IndianRose
Schaapke
Remco
VeryCherry
smooch
Lies
Jeanette
17 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Vreemde/ gekke dieren
Ik heb 2 axolotls in een aquarium zitten, ze zijn inderdaad erg schattig!
Deze wil ik ook graag hebben:
De Siren Intermedia (heeft dezelfde kop als de axolotl en kan tot 60 cm lang worden).
Deze wil ik ook graag hebben:
De Siren Intermedia (heeft dezelfde kop als de axolotl en kan tot 60 cm lang worden).
Kiwi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 15
Punten : 15
Registratiedatum : 18-11-10
Deze lijkt wel op dat rare beest uit een van de Harry Potter films..
De Franjehaai
De Franjehaai
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Dat lijkt mij een fotobewerking . En die bewerkingen zijn wel grappig om te zien op zich, ik zie toch liever echte aparte beesten .
Gast- Gast
Jeanette schreef:Deze lijkt wel op dat rare beest uit een van de Harry Potter films..
De Franjehaai
Wat een griezel! Je zou het toch maar tegen komen met snorkelen..
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Witte schilpad.
Surinaamse pad.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Solenodon
zee varken
Yeti-krab
Harige kikkervis
zee varken
Yeti-krab
Harige kikkervis
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Bij deze het zeedraakje. Het eerste zeedier wat je ziet is het zeepaardje, daarna krijg je de zeedraak.
Je hebt op discovery een programma dat het Weird Creatures with Nick Baker. Best wel interessant.
Dit is de Wom Lizard oftewel de Worm hagedis - Baja California..
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Lagom schreef:Jeanette schreef:Dit beestje nooit in het echt gezien, maar kwam hem een poosje geleden op internet tegen en vond hem wel wat schattigs hebben.
De axolotl (geen idee hoe je dit moet uitspreken haha)
Grappig, ik wilde deze ook nog plaatsen! Heb er toevallig een docu over gezien van de week. Een man (lekker ding) ging op zoek naar wilde axolotls maar ze zijn nogal uitgestorven . Hij vond er 1!
Lagom, was dat Nick Baker (van weird creatures)? Die man is heerlijk om naar te kijken .
Die drakenvis uit dat programma (zie bovenstaande post van iemand anders) vind ik ook zo mooi en apart.
Een ander leuk beestje dat voorbij kwam in dat programma is de dwergluiaard (kan daar helaas geen foto van vinden).
En om nog even te genieten van de man zelf:
adembenemend
Laatst aangepast door Alias op do 2 dec 2010 - 12:56; in totaal 1 keer bewerkt
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Aan deze vogel moest ik denken toen ik dit topic ging lezenMarin schreef:Die axolotl is lief! Toevallig heb ik pas vorige week dat woord geleerd, ik zag het op een boek staan als titel.
Dit is ook een geinig beestje, maar het is een filmpje. Dat is ook leuker voor het effect. Je kunt het beste naar 2.00 minuten gaan en vanaf daar kijken.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Lagom schreef:Dat lijkt mij een fotobewerking . En die bewerkingen zijn wel grappig om te zien op zich, ik zie toch liever echte aparte beesten .
Waarom is die bewerkt denk je? Ik denk dat t best echt kan zijn. Evolutie doet rare dingen met beesten en de meesten hier zijn niet bepaald moeders mooiste. Hij wordt wel vastgehouden door een mens dus dat vindt ie misschien gewoon niet prettig. T is wel een typisch beestje. Soort van nijlpaard krab.
Gast- Gast
Springmuis
Tinkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 113
Marin schreef:Lagom schreef:Dat lijkt mij een fotobewerking . En die bewerkingen zijn wel grappig om te zien op zich, ik zie toch liever echte aparte beesten .
Waarom is die bewerkt denk je? Ik denk dat t best echt kan zijn. Evolutie doet rare dingen met beesten en de meesten hier zijn niet bepaald moeders mooiste. Hij wordt wel vastgehouden door een mens dus dat vindt ie misschien gewoon niet prettig. T is wel een typisch beestje. Soort van nijlpaard krab.
Omdat je op internet best veel gemixte varianten tegenkomen als fotobewerking. Zo kwam ik bv ook een zebrawesp tegen haha. Deze past mooi in dat rijtje thuis, als je het mij vraagt .
Gast- Gast
Alias schreef:
Lagom, was dat Nick Baker (van weird creatures)? Die man is heerlijk om naar te kijken .
Die drakenvis uit dat programma (zie bovenstaande post van iemand anders) vind ik ook zo mooi en apart.
Een ander leuk beestje dat voorbij kwam in dat programma is de dwergluiaard (kan daar helaas geen foto van vinden).
En om nog even te genieten van de man zelf:
adembenemend
Jaaaaa! Oh echt, ik was zo verliefd... Hij vertelde echt met passie, heerlijk om naar te kijken . Ik wist zijn naam niet maar nu wel, yay! Jummmiejummie .
Gast- Gast
Stermol
Spinnetje
Amerikaanse condor
[b]
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Twellie schreef:Lies schreef:
Bestaat dit dier echt of is het bewerkt?
Haha je zou hem maar tegen komen!!
En die yeti krab, geniaal!
Marcellah89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10
Een spookdier
Spookvis oftewel Barreleyes. Kan alleen de nederlandse benaming er niet van vinden. Vind het maar een rare vis, maar hij blijkt echt te bestaan.
Wilde ook de stermol plaatsen, maar die is al geplaatst.
Spookvis oftewel Barreleyes. Kan alleen de nederlandse benaming er niet van vinden. Vind het maar een rare vis, maar hij blijkt echt te bestaan.
Wilde ook de stermol plaatsen, maar die is al geplaatst.
Jelin- Kletskop
Brrr..die wil ik dus nlooit op het strand tegen komen haha.
Je plaatjes doen het niet..
Lagom schreef:Gadver die laatste vis is eng haha!
Sorry, hij heeft niet voor niets de bijnaam spookvis.. haha.. Die 2 foto's zijn van allebei van een spookvis en als ik het goed gelezen heb leven ze diep in de oceaan.
Maar die 2 puntjes die je ziet, zijn niet zijn ogen maar zijn neus hahah.. Zijn ogen zie je door het doorzichtige deel, zitten geloof ik 2 groene lenzen en dat zijn de ogen.
Jelin- Kletskop
Ik heb in Ouwehands dierentuin een paar misvormde varkens gezien en kwam ze net weer tegen. Schrik niet..
Jelin- Kletskop
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Dieren/hondenpension
» Nav wat vind jij mooie dieren.
» Dieren zijn geniaal
» Help! Een stichting om dieren te helpen?
» Dieren uit andere landen halen.
» Nav wat vind jij mooie dieren.
» Dieren zijn geniaal
» Help! Een stichting om dieren te helpen?
» Dieren uit andere landen halen.
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: