Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heeft er iemand mp3 bestanden? Hoe werkt I-Tunes?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Heeft er iemand mp3 bestanden? Hoe werkt I-Tunes? Empty Heeft er iemand mp3 bestanden? Hoe werkt I-Tunes?

Bericht  Kaboutertje di 4 jun 2013 - 6:33

Oké, dit is voor sommigen vast een hele domme vraag.. : hoe zet je muziek op de iPhone of iPad?

Moet je dat eerst kopen, of kun je ook zelf gedownloade muziek erop zetten. Ik vind iTunes zo'n onoverzichtelijk programma waar ik altijd mee in knoei raak.

Dus, iemand die mij dit makkelijk kan uitleggen Heeft er iemand mp3 bestanden? Hoe werkt I-Tunes? 394967
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft er iemand mp3 bestanden? Hoe werkt I-Tunes? Empty Re: Heeft er iemand mp3 bestanden? Hoe werkt I-Tunes?

Bericht  Kaboutertje di 4 jun 2013 - 8:17

Iemand smile ?
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft er iemand mp3 bestanden? Hoe werkt I-Tunes? Empty Re: Heeft er iemand mp3 bestanden? Hoe werkt I-Tunes?

Bericht  Willem di 4 jun 2013 - 8:29

Bij eboeken mail ik ze naar mezelf om ze vervolgens op ipad te openen. Met muziek misschien wat lastiger, afhankelijk van de hoeveelheid. Ik gebruik zelf altijd YouTube voor muziek op ipad.
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft er iemand mp3 bestanden? Hoe werkt I-Tunes? Empty Re: Heeft er iemand mp3 bestanden? Hoe werkt I-Tunes?

Bericht  Kaboutertje di 4 jun 2013 - 8:42

Ja maar YouTube is totaal niet handig. Ik wil gewoon een hele lijst die je kan afspelen. Ook als ik de iPad bij heb en dus geen internet heb.

Toch bedankt voor je reactie!
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft er iemand mp3 bestanden? Hoe werkt I-Tunes? Empty Heeft er iemand mp3 bestanden?

Bericht  Kaboutertje di 4 jun 2013 - 9:39

Heeft er iemand muziek die je me kan mailen? Zodat ik deze op de iPad kan zetten? Ik weet niet hoe ik moet downloaden namelijk Heeft er iemand mp3 bestanden? Hoe werkt I-Tunes? 394967

Mag vanalles zijn. Heeft er iemand mp3 bestanden? Hoe werkt I-Tunes? 561177
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft er iemand mp3 bestanden? Hoe werkt I-Tunes? Empty Re: Heeft er iemand mp3 bestanden? Hoe werkt I-Tunes?

Bericht  Gast di 4 jun 2013 - 9:40

Je kunt ook gewoon ene iTunes-tegoedkaart kopen, dan kun je ze zo van iTunes halen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft er iemand mp3 bestanden? Hoe werkt I-Tunes? Empty Re: Heeft er iemand mp3 bestanden? Hoe werkt I-Tunes?

Bericht  Vanilla Queen di 4 jun 2013 - 9:40

wat is je muzieksmaak? :-)
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft er iemand mp3 bestanden? Hoe werkt I-Tunes? Empty Re: Heeft er iemand mp3 bestanden? Hoe werkt I-Tunes?

Bericht  Kaboutertje di 4 jun 2013 - 9:42

Ik vind top40 leuk, beetje muziek van nu eigenlijk.

En ja, ik kan inderdaad zo'n kaart kopen, dat zal k ook doen als het me anders niet lukt Wink maar probeer het eerst zo!
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft er iemand mp3 bestanden? Hoe werkt I-Tunes? Empty Re: Heeft er iemand mp3 bestanden? Hoe werkt I-Tunes?

Bericht  Tabbert di 4 jun 2013 - 9:51

pm me maar, dan zal ik eens voor je kijken smile
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft er iemand mp3 bestanden? Hoe werkt I-Tunes? Empty Re: Heeft er iemand mp3 bestanden? Hoe werkt I-Tunes?

Bericht  silly-one wo 5 jun 2013 - 20:50

Ik laad altijd mijn muziek op mijn computer op I-tunes en vanaf daar zet ik het op mijn telefoon of ipad. Zo doe ik het ook met boeken en films.
De laatste download ik eerst en daarna zet ik ze om in MP4 bestanden die ik dan wel op de ipad kan zetten. Het is een omweg, maar niet heel lastig om te doen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft er iemand mp3 bestanden? Hoe werkt I-Tunes? Empty Re: Heeft er iemand mp3 bestanden? Hoe werkt I-Tunes?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum