blond vraagje
+14
GeKKiE
Océane
Sarah1985
Penny Blossom
Lien
waterkers
Zonnetje
Juul
Inge
Beachgirl
Monte
Linnie1985
Angela_1986
Minx
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
blond vraagje
Er zijn mensen die het blond servies in de kast hebben staan. Zelf vind ik het servies echt leuk om te gebruiken maar om het in een vitrine te zetten en niet te gebruiken weer niet.
Voor de mensen die het servies hebben staat het bij jullie in de kast of gebruiken jullie het?
Voor de mensen die het servies hebben staat het bij jullie in de kast of gebruiken jullie het?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: blond vraagje
Ik gebruikt het gewoon! Vind het zonde om het niet te gebruiken
Maar als ik een mooie vitrine- of buffetkast zou hebben dan zou ik daar denk ik wel, ter decoratie, iets van Blond inzetten want ik vind het er wel leuk uitzien!
Maar als ik een mooie vitrine- of buffetkast zou hebben dan zou ik daar denk ik wel, ter decoratie, iets van Blond inzetten want ik vind het er wel leuk uitzien!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
ik heb allen de kleine witte schaaltjes met plaatje binnenin en ik grbuik ze altijd. En ik heb een kookboek (taarten) van blond gekocht van mijn cadeaubon + verjaardagsgeld
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik vind het ook leuk om te gebruiken maar inderdaad niet om in de vitrine te hebben staan. Theepot en kopjes vind ik wel leuk staan(zoals op de foto hieronder, maar dan in een witte kast)
Maar dit vind ik dan wel echt heel lelijk:
Ik heb het servies overig (nog) niet, maar zou het dus nooit in een vitrinekast neerzetten(theeservies dus wel)
Maar dit vind ik dan wel echt heel lelijk:
Ik heb het servies overig (nog) niet, maar zou het dus nooit in een vitrinekast neerzetten(theeservies dus wel)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
alleen mijn suikerpot staat in de servieskast bij mijn vriend. Is alleen net zo groot als bepaalde theepotten van hem haha.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik heb maar een paar dingetjes van Blond (kopjes, schoteltjes, schaaltjes en borden) en eigenlijk gebruik ik ze alleen als ik vriendinnen over de vloer heb en we lekker aan het theeleuten zijn.
Zelf pak ik niet zo snel een Blond bord, of kopje.
Zelf pak ik niet zo snel een Blond bord, of kopje.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
mijn moeder heeft een paar jaar terug 4 kopjes gekregen waarvan er inmiddels 2 gesneuveld zijn. Mijn deel staat op mijn kamer. Zei mijn moeder laatst anders pak je die twee toch uit de kast en zet je die er vast bij. Begon mijn broertje te steigeren want dat waren van die fijne kopjes haha. Hier word een deel dus wel intensief gebruikt
Laatst aangepast door Fairytale op vr 25 feb 2011 - 10:37; in totaal 1 keer bewerkt
Minx- Lady Post-a-lot
Ik zou het dan zeker niet doen zoals op de plaatjes die Monte laat zien! Ik zou dan gewoon 'n grote kop en schotel ofzo neerzetten of inderdaad een theepot ofzo maar zeker geen hele kast/plank vol...
Zo kan het ook:
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
zoals die onderste op een dienblad vind ik wel leuk :d
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:zoals die onderste op een dienblad vind ik wel leuk :d
Oh ja leuk, ik wil ook!
Een deel gebruik ik (de borden, kommetjes & bekers) en de rest nog niet (grote theekopjes met schotel, theepot/houder)
Gast- Gast
Ik gebruik bijna alles.
Heb ook een dienblad waar de theepot, melkkannetje, suikerpotje en wat kopjes op staan.
De voorraadpotten staan voor de sier boven op de koelkast / magnetron
Heb ook een dienblad waar de theepot, melkkannetje, suikerpotje en wat kopjes op staan.
De voorraadpotten staan voor de sier boven op de koelkast / magnetron
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik gebruik ook bijna alles.
Mokken elke dag want daar drink ik mijn thee uit
Mijn voorraad potten zijn gevuld met pasta, mie, bloem en suiker (voor als ik weer eens ga bakken )
Ontbijtbordjes worden dagelijks gebruikt.
Alleen de theepot, grote kommen, eierdopjes en een aantal mokken worden niet dagelijks gebruikt.
Ik heb mijn servies dan ook verspreid staan door het appartement. Een deel wat ik vaak gebruik staat in de keuken, de rest in de kast voor in de huiskamer.
Mokken elke dag want daar drink ik mijn thee uit
Mijn voorraad potten zijn gevuld met pasta, mie, bloem en suiker (voor als ik weer eens ga bakken )
Ontbijtbordjes worden dagelijks gebruikt.
Alleen de theepot, grote kommen, eierdopjes en een aantal mokken worden niet dagelijks gebruikt.
Ik heb mijn servies dan ook verspreid staan door het appartement. Een deel wat ik vaak gebruik staat in de keuken, de rest in de kast voor in de huiskamer.
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Ik heb mijn buffetkast in de woonkamer staan, deze staat vol met Blond. Ik gebruik alles ervan, vind het te duur om ongebruikt in de kast te laten staan!
Gast- Gast
Tuurlijk gebruiken, je koopt dat toch niet alleen voor in de kast?????????????????????????????????
Gast- Gast
Bovenste zou ik zelf niet doen. Zet het dan liever gewoon in de kast, tussen het andere servies. Onderste zou wel leuk zijn voor als er visite is, maar niet om alle dagen zo te hebben staan!Monte schreef:Zo kan het ook:
Gast- Gast
Wij hebben in de keuken tussen de kastjes een kastje met alleen plankjes...geen deurtje...daar staat de suikerpot en melkkannetje in met 2 mokken en daarin de vorkjes met taartjes erop. Vind ik heel leuk staan. Helaas spaar ik Pip hahaha.
Gast- Gast
Ik heb ook het een en ander en vind het ook zonde om het niet te gebruiken. De mokken gebruiken wij dagelijks, de suikerpot, melkkan en petit fourbordjes vaak als er bezoek is. De suikerpot en het melkkannetje staan op het aanrecht, de rest in een keukenkastje.
Ik heb ook nog het stamppotservies; dat gebruiken we als we stamppot eten.
Ik heb ook nog het stamppotservies; dat gebruiken we als we stamppot eten.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ik heb ook een veel servies van blond en heb een groot gedeelte in een mooie kast staan. Maar toch gebruik ik een aantal dingen niet. Vaak gebruik ik met verjaardagen wat schaaltjes en het suiker en melk setje. Sommige dingen vind ik zonde om te gebruiken of onhandig, maar vind het wel mooi in de kast staan..
waterkers- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 96
Registratiedatum : 02-12-10
Ik heb een oilily servies maar zal het nooit alleen maar in dekast laten staan, dat kost een vermogen haha!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Het is geen duidelijke foto:
Het staat zo in mijn woonkamer. Het gebruik het met visite. Ik heb ook een pollepelpot, die staat gewoon op het aanrecht. Het stampotservies staat gewoon in een keukenkastje.
Het staat zo in mijn woonkamer. Het gebruik het met visite. Ik heb ook een pollepelpot, die staat gewoon op het aanrecht. Het stampotservies staat gewoon in een keukenkastje.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
ik heb het thee servies op een dienblad staan in de keuken, en gebruik alleen de thee pot
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb dan wel geen Blond servies, maar dat van Babette (Harms)
http://www.vd.nl/wonen/babette.html?fh_maxdisplaynrvalues_brand=-1
Bij mij staan de theepot, 2 voorraadpotten en wat mokken op de vitrineplankjes die ik in de keuken heb. Die vitrineplankjes kan ik afsluiten met een rolluikje, maar die staat eigenlijk altijd open.
Edit: Alles wordt natuurlijk wel gebruikt, zonde van het geld anders...
http://www.vd.nl/wonen/babette.html?fh_maxdisplaynrvalues_brand=-1
Bij mij staan de theepot, 2 voorraadpotten en wat mokken op de vitrineplankjes die ik in de keuken heb. Die vitrineplankjes kan ik afsluiten met een rolluikje, maar die staat eigenlijk altijd open.
Edit: Alles wordt natuurlijk wel gebruikt, zonde van het geld anders...
Laatst aangepast door Aquala op zo 27 feb 2011 - 2:06; in totaal 1 keer bewerkt
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: