Action!!
+82
Joan
Sarah1985
Mida4you
Kaboutertje
Lotus_
Saga
Mierzoet
Balloon
Joontjuh
Tummy
Beachgirl
Tazz
Sterrin_
Champagne
Roxi3
kippiee
TukTuk
Auxo
nijntje4
Atelier Madame
JustMeDaan
SarahKey
Linnie1985
Bolleke
Exogenesis
*Lookie*
Fortissimo
Katrien
Willem
Lady Starstruck
luenca
SnowWhite
Chocoholic
Hannah_
Gympie
piertje
*Bloempje*
Roodtomaatje
kwak
Pannetoet
Penélope
Summerlovin
girli
eigenwijs
Burn
LDJ
Phileine
Fearie
Chocolate Cookie
Rose
tienie31
Eliza
IkSmurfin
Nyx
Stranger
Coco
Plien84
Razz
Siamsa
Ibbeltje
Sunshine24
Arwyn
rianne287
Shopaholic
VeryCherry
Blair
Bliss
Happinaz
Twellie
Shy
ExpressoB
KOL
Jeanette
Pommes
Sea of Trees
Evalynn
Caribbeanlover
Carra
L!ND@
Zwerver
Rush
Lejow
86 plaatsers
Pagina 13 van 14
Pagina 13 van 14 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14
Re: Action!!
Dank jullie wel!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk zeg, misschien leuk om m'n schoenen mee te pimpen.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Heb net ff heerlijk geshopt bij de Action. Heb 3 tassen vol en was maar 24 euro kwijt. Heb o.a gekocht:
- Koekjes en speelgoedjes voor de verjaardag van mijn dochter ( om uit te delen op de opvang )
- Cadeaupapier
- Slingers, ballonnen
- Speelgoedjes
- Schoonmaakmiddel
- Eterij en drinkerij
- Wat leuke accessoires voor de babykamer
- Toilettasje
- Reinigingsdoekjes voor gezicht
- Nagellak
- Canvasdoeken 2 x
- Paar knutselspulletjes
Dat was het volgens mij
- Koekjes en speelgoedjes voor de verjaardag van mijn dochter ( om uit te delen op de opvang )
- Cadeaupapier
- Slingers, ballonnen
- Speelgoedjes
- Schoonmaakmiddel
- Eterij en drinkerij
- Wat leuke accessoires voor de babykamer
- Toilettasje
- Reinigingsdoekjes voor gezicht
- Nagellak
- Canvasdoeken 2 x
- Paar knutselspulletjes
Dat was het volgens mij
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Plien84 schreef:Deze is niet van de action, maar ik vond hem wel heel erg action waardig, dus toch maar even in dit topic. Sieradenboom van zeeman, 1,99!
Wat leuk zeg en niet duur! Wilde er zelf een maken, maar voor deze prijs kan ik die haast niet laten staan.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik heb deze vandaag gekocht maar het lukt mij echt niet. Volgens mij is het gewoon dikke rommel. Is er hier ook iemand die dit setje heeft?
Mida4you- Ratel
Die niet, heb nog wel het nagellaksetje met discoballen dienii moet testen
Pommes- Prater
Chocolate Cookie schreef:Ik ben nogal enthousiast van dat studd applicator-ding. Heb weer een shirtje gepimpt en wilde jullie dat toch niet onthouden. Sterker nog, ik moet er ook nog eentje afmaken haha!
Super leuk! Ik ben er ook helemaal weg van!
roosje89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 57
Punten : 76
Registratiedatum : 09-05-11
De blazers zijn er weer voor €10.95
Pommes- Prater
Goud!! Wil nog wel een roze ofzo!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ze waren echt weken uitverkocht maar ik heb ein-de-lijk 4 chille zwembanden gekocht bij de Action.. 1,59 per stuk :PMooi voor op vakantie straks!
2x knaloranje, 1x groen en 1x blauw!
Ik kon alleen geen ligbedden vinden..voor op het water weet je wel?
2x knaloranje, 1x groen en 1x blauw!
Ik kon alleen geen ligbedden vinden..voor op het water weet je wel?
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Super schemerlampjes met dimmer voor in het stopcontact. Met een melkglazen kapje erop, past precies bij mijn gewone lamp. En maar 8.29 per stuk met een ledlampje.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Ik was vanmiddag even gaan kijken voor de blazers, maar ze hadden er nog maar twee hangen. Die dingen zijn in trek. Wilde ze ook pas in Oktober kopen, leek me qua tijd wat beter, maar dat kan ik wel vergeten.
Ik haal mijn shampoo altijd bij de Action. Heerlijk en goedkoop.
Ik haal mijn shampoo altijd bij de Action. Heerlijk en goedkoop.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ik ging eigenlijk voor dat vliegengordijn (onze is kapot) Maar ze zijn uit het assortiment en ik word helemaal gek van al die vliegen. Eens kijken of er een goedkoop vergelijkbaar iets ergens te vinden is.
Pommes- Prater
Pannentoet, Nou jij hebt er iig voldoende en wel allemaal meenemen he.
Ik had daar 1 oranje met bloemen, 1 in het blauw, 2 met zo'n autobandprint wel 2 verschillende en ik dacht 3 verschillende kleuren luchtbedden alles heb ik overigens een tijdje geleden al gekocht omdat mijn ervaring is dat ze in de zomer gauw weg zijn.
Een keer ging ik naar de Big Bazar, toen moesten we nog weg en ze waren er niet meer omdat de zomer voor winkels zo goed als over was.
Hoeveel neem jij mee van elke? Ik laat diegene die ik gebruik daar altijd achter omdat ik voor die lage prijs het niet ga opvouwen en meenemen. Bovendien kan het ondanks dat het droog is gaan plakken en kan je het jaar erop het wel weggooien. Vaak geef ik het dan weg aan een kind ofzo of laat het gewoon liggen bij het zwembad.
Ik had daar 1 oranje met bloemen, 1 in het blauw, 2 met zo'n autobandprint wel 2 verschillende en ik dacht 3 verschillende kleuren luchtbedden alles heb ik overigens een tijdje geleden al gekocht omdat mijn ervaring is dat ze in de zomer gauw weg zijn.
Een keer ging ik naar de Big Bazar, toen moesten we nog weg en ze waren er niet meer omdat de zomer voor winkels zo goed als over was.
Hoeveel neem jij mee van elke? Ik laat diegene die ik gebruik daar altijd achter omdat ik voor die lage prijs het niet ga opvouwen en meenemen. Bovendien kan het ondanks dat het droog is gaan plakken en kan je het jaar erop het wel weggooien. Vaak geef ik het dan weg aan een kind ofzo of laat het gewoon liggen bij het zwembad.
Caribbeanlover- Ratel
Haha ze gaan ook alle 4 mee hoor En ik laat ze naderhand ook gewoon daar.. die dingen kosten hier geen drol en zij zijn er waarschijnlijk hartstikke blij mee Die met autobandprint lagen er niet..alleen met een bloemenprint volgens mij (ik heb ze nu niet bij de hand haha) Maar ik wil inderdaad ook nog op zoek naar een paar luchtbedden!
Nyx: Ik haal ook altijd de shampoo daar! Ik heb nu een rose van *geen idee* herbal look-a-like, zo'n doorzichtige fles zeg maar en hij ruikt zooo lekker! En ook altijd de gel voor vriendlief haal ik daar..
Nyx: Ik haal ook altijd de shampoo daar! Ik heb nu een rose van *geen idee* herbal look-a-like, zo'n doorzichtige fles zeg maar en hij ruikt zooo lekker! En ook altijd de gel voor vriendlief haal ik daar..
Pannetoet- Kletskop
Ik had laatst 2 in 1 shampoo van Palmolive, maar die hebben ze ineens niet meer. Ik wil altijd 2 in 1 en die hebben ze dus niet in andere merken. Ooit bij een andere Action had ik van Hegron zo'n donkerrode fles 2 in 1 shampoo, superspul, maar ze hebben dat merk wel maar die shampoo niet in de vesteging waar ik nu kom.
Pannetoet, ik gebruik er 1 en die andere zij puur als reserve gezien het voorval van vorig jaar:| .
Ik geef ze zoals ik zei aan iemand anders bij het hotel dat bedoelde ik dus niet aan een lokaal kindje. Die ik niet gebruik neem ik natuurlijk weer mee of ik laat er een achter voor een kind van het kamermeisje of geef het aan haar.
Pannetoet, ik gebruik er 1 en die andere zij puur als reserve gezien het voorval van vorig jaar:| .
Ik geef ze zoals ik zei aan iemand anders bij het hotel dat bedoelde ik dus niet aan een lokaal kindje. Die ik niet gebruik neem ik natuurlijk weer mee of ik laat er een achter voor een kind van het kamermeisje of geef het aan haar.
Caribbeanlover- Ratel
Pannetoet, volgens mij heten ze ook nog Herbal of Max met logo van herbal. Heb ik ook gehad, maar rook mij te chemisch. Ik ga nu voor die in de ronde fles met Olijven. Heerlijk! Vind het nog steeds jammer dat ze mijn crèmespoeling uit het assortiment hebben gehaald, maar volgens mij heb ik nu een goede opvolger gevonden. Zit in een Syoss look-a-like fles. Goed en goedkoop.
Nyx- Kletskop
Ja klopt Nyx! Ik heb net even snel gekeken haha en er staat 'Max Herbal Shampoo'
Pannetoet- Kletskop
Kijk, bijna goed.
Ik moet zeggen dat ik alleen de Crèmespoeling heb gehad en die rook chemisch, blegh.
Ik moet zeggen dat ik alleen de Crèmespoeling heb gehad en die rook chemisch, blegh.
Nyx- Kletskop
Ik kijk duidelijk te weinig in dit topic, wilde graag die stud applicator, maar die hebben ze al niet meer hier natuurlijk
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
@ carribeanlover, ik haal altijd de 2 in 1 shampoo van Dove bij de Action. Ik denk dat ik die daar al wel 1,5 jaar haal en ik neem dan vaak al 3 flessen mee . Echt heerlijke shampoo!
Mida4you- Ratel
Hier hebben ze hem nog hoorAagje! schreef:Ik kijk duidelijk te weinig in dit topic, wilde graag die stud applicator, maar die hebben ze al niet meer hier natuurlijk
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Is net wat uit de richting haha!Chocolate Cookie schreef:Hier hebben ze hem nog hoorAagje! schreef:Ik kijk duidelijk te weinig in dit topic, wilde graag die stud applicator, maar die hebben ze al niet meer hier natuurlijk
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Dank je voor de tip. Omdat voorheen nog niet alles proefdiervrij was kocht ik nooit merken zoals Dove, L'oreal die ik overigens een beetje prijzig vind voor 1 fles. Ik heb die shampoo hier nog nooit gezien, maar zal eens opletten. Ik ga blijf eigenlijk gewoon eigenmerk Etos ed gebruiken omdat het niet duur is en ik het prima spul vind.Mida4you schreef:@ carribeanlover, ik haal altijd de 2 in 1 shampoo van Dove bij de Action. Ik denk dat ik die daar al wel 1,5 jaar haal en ik neem dan vaak al 3 flessen mee . Echt heerlijke shampoo!
Caribbeanlover- Ratel
Van Dove is vandaag nog alles 1+1gratis bij de etos. Dat soort acties maken het leuk om merken te kopen, vind ik altijd.Caribbeanlover schreef:Dank je voor de tip. Omdat voorheen nog niet alles proefdiervrij was kocht ik nooit merken zoals Dove, L'oreal die ik overigens een beetje prijzig vind voor 1 fles. Ik heb die shampoo hier nog nooit gezien, maar zal eens opletten. Ik ga blijf eigenlijk gewoon eigenmerk Etos ed gebruiken omdat het niet duur is en ik het prima spul vind.Mida4you schreef:@ carribeanlover, ik haal altijd de 2 in 1 shampoo van Dove bij de Action. Ik denk dat ik die daar al wel 1,5 jaar haal en ik neem dan vaak al 3 flessen mee . Echt heerlijke shampoo!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 13 van 14 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14
Pagina 13 van 14
Permissies van dit forum: