Action!!
+82
Joan
Sarah1985
Mida4you
Kaboutertje
Lotus_
Saga
Mierzoet
Balloon
Joontjuh
Tummy
Beachgirl
Tazz
Sterrin_
Champagne
Roxi3
kippiee
TukTuk
Auxo
nijntje4
Atelier Madame
JustMeDaan
SarahKey
Linnie1985
Bolleke
Exogenesis
*Lookie*
Fortissimo
Katrien
Willem
Lady Starstruck
luenca
SnowWhite
Chocoholic
Hannah_
Gympie
piertje
*Bloempje*
Roodtomaatje
kwak
Pannetoet
Penélope
Summerlovin
girli
eigenwijs
Burn
LDJ
Phileine
Fearie
Chocolate Cookie
Rose
tienie31
Eliza
IkSmurfin
Nyx
Stranger
Coco
Plien84
Razz
Siamsa
Ibbeltje
Sunshine24
Arwyn
rianne287
Shopaholic
VeryCherry
Blair
Bliss
Happinaz
Twellie
Shy
ExpressoB
KOL
Jeanette
Pommes
Sea of Trees
Evalynn
Caribbeanlover
Carra
L!ND@
Zwerver
Rush
Lejow
86 plaatsers
Pagina 8 van 14
Pagina 8 van 14 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14
Re: Action!!
Burn schreef:Niet je pinpas in doen!Bolleke schreef:Hoesjes voor Iphone 4 en 5 zijn maar 2,50 bij de action. En er kunnen ook nog pasjes in
Nee! Dat wist ik haha!
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Dan is het goed!Bolleke schreef:Burn schreef:Niet je pinpas in doen!Bolleke schreef:Hoesjes voor Iphone 4 en 5 zijn maar 2,50 bij de action. En er kunnen ook nog pasjes in
Nee! Dat wist ik haha!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Die blouse op de vorige pagina he, is dat iets? Zit het lekker?
Ik had laatst 3 rokjes van de Action gekocht, maar die zaten echt zó flut dat ik ze weg heb gegeven.
Ik had laatst 3 rokjes van de Action gekocht, maar die zaten echt zó flut dat ik ze weg heb gegeven.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Caribbeanlover schreef:Bij die van mij is amper make up meer..............balen, maar gelukkig heb ik een tijd geleden zo'n oogschaduwpallet gekocht dus daar ben ik best blij mee.
Jemig, hoe vaak heb ik jou nu al berichten over die "pallets" (het zijn paletten/palettes) zien plaatsen? Ik kijk niet vaak hier, maar als ik t doe zie ik reacties van jou over die dingen
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Die dingen zijn heel belangrijk weet je toch wel;)Bliss schreef:Caribbeanlover schreef:Bij die van mij is amper make up meer..............balen, maar gelukkig heb ik een tijd geleden zo'n oogschaduwpallet gekocht dus daar ben ik best blij mee.
Jemig, hoe vaak heb ik jou nu al berichten over die "pallets" (het zijn paletten/palettes) zien plaatsen? Ik kijk niet vaak hier, maar als ik t doe zie ik reacties van jou over die dingen
Ja ok, het is één van de eerste levensbehoeftes, maar toch is er méér in het leven!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Huh, hoezo? (ik ben even niet zo helder...)Burn schreef:Dan is het goed!Bolleke schreef:Burn schreef:Niet je pinpas in doen!Bolleke schreef:Hoesjes voor Iphone 4 en 5 zijn maar 2,50 bij de action. En er kunnen ook nog pasjes in
Nee! Dat wist ik haha!
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
De straling van de telefoon kan er voor zorgen dat de magneetstrip van je pinpas niet meer werkt. En je daardoor dus niet meer kunt pinnen. Dan moet je een nieuwe pas aanvragen.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Sea of Trees schreef:Die blouse op de vorige pagina he, is dat iets? Zit het lekker?
Zeker leuk . Zit redelijk lekker (btje apart stofje) maar staat erg leuk!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Is het alleen schadelijk voor een pinpas? Kan een ov-chipkaart er wel tegen?
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Zijn er hier nog volgers van de Action Facebook? Ik vind die vrouw met de dag ongeloofwaardiger worden.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Het gaat om de magneetstrip. Heeft een OV chipkaart die ook?Gympie schreef:Is het alleen schadelijk voor een pinpas? Kan een ov-chipkaart er wel tegen?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Willem schreef:Zijn er hier nog volgers van de Action Facebook? Ik vind die vrouw met de dag ongeloofwaardiger worden.
Ja ik, hoezo? Moet zeggen dat ik al een paar dagen geen action berichten voorbij heb zien komen
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Vandaag had ze een tip voor een schoonmaakitem gepost, volgens haar een 'onmisbaar item'. Daarbij een foto van een artikel, gloednieuw en met kaartjes er nog aan. Gaf mij de indruk van kopen, fotootje maken, tekstje schrijven, plaatsen op Facebook, artikel weer retour naar dichtstbijzijnde winkel. Ik vond het leuker toen ze nog veel knutseldingetjes er op zette. Dat ze echt een toepassing toonde en niet enkel een product met een positieve review. Het is nu wel overduidelijk marketing, al zal ze daar ook vast betaald voor krijgen in de vorm van cadeaukaarten. Voor Action scheelt haar activiteit natuurlijk wel dusdanig op het marketingbudget. Goedkoper dan dit kan je het als bedrijf niet krijgen, dus slim van ze om haar te omarmen. Ik ben wel benieuwd in hoeverre het hoofdkantoor een sturende rol heeft in de posts.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Plus dat ze elke dag roept hoe goedkoop het allemaal is maar als je elke dag maar blijft kopen dan red je dat toch ook niet? En daarbij: hoeveel vaasjes/lijstjes/bloemetjes/schaaltjes/frutseltjes heb je nodig
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb er ook een en ik ben er blij mee. Zit prima en staat inderdaad erg leuk. Ik heb de crème kleur, wil ook nog de mintgroene maar steeds als ik er ben hebben ze die niet, beetje jammer.Atelier Madame schreef:Sea of Trees schreef:Die blouse op de vorige pagina he, is dat iets? Zit het lekker?
Zeker leuk . Zit redelijk lekker (btje apart stofje) maar staat erg leuk!
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb ook de mintgroene blouse gekocht, maar ik vind hem bij mij toch niet zo mooi staan. dus als iemand hem wil overnemen in maat M, prima, anders gaat hij terug!
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Nu snap ik 'm willem ja denk dat ze er best wel iets voor teug krijgt namens de Action. Als je kijkt hoe populair de facebookpagina is.
En ook ik hebde blouse in creme en mintgroen maar de mouwen zijn bij mij de kort. Dan moet ik ze maar oprollen
En ook ik hebde blouse in creme en mintgroen maar de mouwen zijn bij mij de kort. Dan moet ik ze maar oprollen
Pommes- Prater
Ik bedoelde dat veel make up op zo is er ook geen gekleurde nagellak, alleen basiskleuren.
Jammer dat je de bugblocker moet aanbrengen in de deurposten, zonde om er gaten in te maken. Iemand een andere optie?
Jammer dat je de bugblocker moet aanbrengen in de deurposten, zonde om er gaten in te maken. Iemand een andere optie?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Hoezo zijn de mouwen te kort? Die horen halverwege je arm te komen ivm het oprollen.Pommes schreef:Nu snap ik 'm willem ja denk dat ze er best wel iets voor teug krijgt namens de Action. Als je kijkt hoe populair de facebookpagina is.
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Naar mijn idee hoor je de blouse zo te kunnen dragen met lange mouwen maar je kan ze ook oprollen.
Pommes- Prater
Jammer dat het geen L is. Ben net hier geweest en ze hebben ze niet meer.Plien84 schreef:ik heb ook de mintgroene blouse gekocht, maar ik vind hem bij mij toch niet zo mooi staan. dus als iemand hem wil overnemen in maat M, prima, anders gaat hij terug!
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Verkopen ze ook waterpassen bij de action? Iemand die dat toevallig weet?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ja, volgens mij heb ik ze de afgelopen keer bij het gereedschap zien liggen. Maar of het wat is?
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Wat zijn dat voor blousjes van de Action? Want kan ze op de site niet vinden.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Pagina 8 van 14 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14
Pagina 8 van 14
Permissies van dit forum: