Action!!
+82
Joan
Sarah1985
Mida4you
Kaboutertje
Lotus_
Saga
Mierzoet
Balloon
Joontjuh
Tummy
Beachgirl
Tazz
Sterrin_
Champagne
Roxi3
kippiee
TukTuk
Auxo
nijntje4
Atelier Madame
JustMeDaan
SarahKey
Linnie1985
Bolleke
Exogenesis
*Lookie*
Fortissimo
Katrien
Willem
Lady Starstruck
luenca
SnowWhite
Chocoholic
Hannah_
Gympie
piertje
*Bloempje*
Roodtomaatje
kwak
Pannetoet
Penélope
Summerlovin
girli
eigenwijs
Burn
LDJ
Phileine
Fearie
Chocolate Cookie
Rose
tienie31
Eliza
IkSmurfin
Nyx
Stranger
Coco
Plien84
Razz
Siamsa
Ibbeltje
Sunshine24
Arwyn
rianne287
Shopaholic
VeryCherry
Blair
Bliss
Happinaz
Twellie
Shy
ExpressoB
KOL
Jeanette
Pommes
Sea of Trees
Evalynn
Caribbeanlover
Carra
L!ND@
Zwerver
Rush
Lejow
86 plaatsers
Pagina 5 van 14
Pagina 5 van 14 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14
Re: Action!!
Hoe vallen ze?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dames, ik heb deze waterkoker vanmiddag gekocht bij de Action! Plaatje is van Bol.com (30 euro daar!!!) en ik heb er €8,95 voor betaald. Hij is van Princess/Jan de Bouvrie.
Gast- Gast
Wat ben je slank pippa!!
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
eigenwijs schreef:Wat ben je slank pippa!!
Dat lijkt zo op de foto maar dankjewel
Gast- Gast
Pippa schreef:eigenwijs schreef:Wat ben je slank pippa!!
Dat lijkt zo op de foto maar dankjewel
ik lijk juist dikker op foto's;) staat je iig goed
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Weet iemand of ze de neon nagellak nog verkopen bij de Action? Zo ja, wat kostte het pakketje ook alweer?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Pippa schreef:Burn schreef:Hoe vallen ze?
Ik heb 40/42 en heb van deze XL(42) nodig.
Dus als ik normaal een M heb kan ik nu beter een L nemen?
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook overstag met de blazers. Wat zitie fijn. Ik heb die donkere mintkleur (of hoe moet ik het noemen) van kleur. Ook het onderste gestreepte truitje van pippa gekocht voor eronder
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Ja, Ik heb ook M, maar die zit bij mij erg strak. Ik ga hem nog ruilen voor een L..Summerlovin schreef:Pippa schreef:Burn schreef:Hoe vallen ze?
Ik heb 40/42 en heb van deze XL(42) nodig.
Dus als ik normaal een M heb kan ik nu beter een L nemen?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Oh ik heb s meegenomen want bond maat m er zo breed uitzien. Dan hoop ik maar dat de s mij wel goed past.
Pommes- Prater
Die is mooi zeg. Die van ons gaan ongeveer 2 jr mee denk ik, maar ik wil nooit veel geld uitgeven eraan. Deze kan ik kopen voor het geval die we nu hebben er mee kapt, dan heb ik er iig een op voorraad.Pippa schreef:Dames, ik heb deze waterkoker vanmiddag gekocht bij de Action! Plaatje is van Bol.com (30 euro daar!!!) en ik heb er €8,95 voor betaald. Hij is van Princess/Jan de Bouvrie.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Nou het hempje zit bij mij niet geweldig. Zit wel goed bij borsten en heupen maar bij m`n buik flubbert die heel erg. Misschien met blazer dicht dat het dan wel leuk is, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Pommes- Prater
Pommes schreef:Nou het hempje zit bij mij niet geweldig. Zit wel goed bij borsten en heupen maar bij m`n buik flubbert die heel erg. Misschien met blazer dicht dat het dan wel leuk is, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Heb hem net ook gekocht en heb hetzelfde probleem. Haha. Ik hou hem wel. Denk dat hij onder een vestje of blazer wel leuk staat inderdaad.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ik ga vanmiddag kijken voor een blazer
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Is er iemand aanwezig van de Action?
Mijn stiefmoeder is volgende week jarig en ik vroeg haar wat ze wilde. Normaal ga ik naar de Action en stel een Baddercadeau samen, maar dat heb ik nu al zo lang gedaan, dat ik het wel tijd vond voor iets anders. Maar wat? Stiefmoeder gaf aan dat ze een nicht een soort vaas cadeau had gedaan. Glas met een touw erom heen. Toevallig moest ik er vandaag zijn voor tandpasta en gelijk even gekeken. Ik wist dat het glas was, touw om de boveneind zat en welke prijs het had, dus heel snel gevonden. Maar ze had het over het woord Welcome en ik zag alleen Enjoy? Ik had wat haast, afspraak aan de andere kant van de stad (ehmz dorp) en geen tijd om te vragen. Maar bestaan de vazen ook met het woord Welcome? Of heeft ze zich vergist met de grote vazen waar ik wel Welcome op zag staan?
Heerlijk vaag verhaal, maar hoop dat iemand het begrijpt. De vaas, waarschijnlijk voor een kaars, is volgens mij 1.69? Iig onder de twee euro.
Mijn stiefmoeder is volgende week jarig en ik vroeg haar wat ze wilde. Normaal ga ik naar de Action en stel een Baddercadeau samen, maar dat heb ik nu al zo lang gedaan, dat ik het wel tijd vond voor iets anders. Maar wat? Stiefmoeder gaf aan dat ze een nicht een soort vaas cadeau had gedaan. Glas met een touw erom heen. Toevallig moest ik er vandaag zijn voor tandpasta en gelijk even gekeken. Ik wist dat het glas was, touw om de boveneind zat en welke prijs het had, dus heel snel gevonden. Maar ze had het over het woord Welcome en ik zag alleen Enjoy? Ik had wat haast, afspraak aan de andere kant van de stad (ehmz dorp) en geen tijd om te vragen. Maar bestaan de vazen ook met het woord Welcome? Of heeft ze zich vergist met de grote vazen waar ik wel Welcome op zag staan?
Heerlijk vaag verhaal, maar hoop dat iemand het begrijpt. De vaas, waarschijnlijk voor een kaars, is volgens mij 1.69? Iig onder de twee euro.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
misschien kan je je vraag beter stellen op de action facebook pagina. Degene die die pagina beheert die komt denk ik bijna dagelijks in de action
ook daar actionfans die het waarschijnlijk wel weten.
ook daar actionfans die het waarschijnlijk wel weten.
Pommes- Prater
Nyx, die vazen hebben ze inderdaad ook met welkome en love erop.
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Dank je Penelope. Ga ik ze volgende week even halen. Fingers Crossed dat ze er dan nog zijn. Stom geldgebrek ook.
Pommes, dat soort dingen vergeet ik altijd, dat dat ook kan. Maar zo heb ik mijn antwoord ook. Zal voor mijn volgende vraag de Action verslaafde op FB vragen.
Als het goed is hebben ze tijdelijk het merk Aftershave van mijn vader ook, wacht op antwoord van mijn vader, want dan heb ik volgende week ook gelijk een vaderdagscadeautje. Thank you Action!
Pommes, dat soort dingen vergeet ik altijd, dat dat ook kan. Maar zo heb ik mijn antwoord ook. Zal voor mijn volgende vraag de Action verslaafde op FB vragen.
Als het goed is hebben ze tijdelijk het merk Aftershave van mijn vader ook, wacht op antwoord van mijn vader, want dan heb ik volgende week ook gelijk een vaderdagscadeautje. Thank you Action!
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Action!
Vandaag het geurtje van Van Gils gehaald voor vriendlief.. 7,49! En een 'Bugblocker'..zo'n hor-achtig ding voor voor de deur ; 2,89 hihi oja en verder allemaal leuke prulletjes voor buiten zoals kleine boedha's (horen, zien en zwijgen)
Vandaag het geurtje van Van Gils gehaald voor vriendlief.. 7,49! En een 'Bugblocker'..zo'n hor-achtig ding voor voor de deur ; 2,89 hihi oja en verder allemaal leuke prulletjes voor buiten zoals kleine boedha's (horen, zien en zwijgen)
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
De bugblocker hebben wij ook! Ideaal dat ding, sluit perfect alleen heb je wel echt die punaises nodig want die klittenband kleeft niet echt.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Weet iemand of ze mooie lingeriesetjes / slipdresses hebben bij de Action?
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Weet iemand of je bij de action met VVV bonnen kunt betalen?
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Nee dat kan niet, wel met de eigen action cadeaukaarten maar daar heb je weinig aan als je al vvv bonnen hebt.LDJ schreef:Weet iemand of je bij de action met VVV bonnen kunt betalen?
Zojuist bij de Action Nivea deo voor heren gekocht!
Vriend gebruikt altijd de Nivea Coolkick deo, kost normaal hier bij de supermarkt en de drogist 3,59 en nu vond ik ze voor 1,79 per stuk! Gelijk een paar meegenomen
Vriend gebruikt altijd de Nivea Coolkick deo, kost normaal hier bij de supermarkt en de drogist 3,59 en nu vond ik ze voor 1,79 per stuk! Gelijk een paar meegenomen
*Bloempje*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Pagina 5 van 14 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14
Pagina 5 van 14
Permissies van dit forum: