Action!!
+82
Joan
Sarah1985
Mida4you
Kaboutertje
Lotus_
Saga
Mierzoet
Balloon
Joontjuh
Tummy
Beachgirl
Tazz
Sterrin_
Champagne
Roxi3
kippiee
TukTuk
Auxo
nijntje4
Atelier Madame
JustMeDaan
SarahKey
Linnie1985
Bolleke
Exogenesis
*Lookie*
Fortissimo
Katrien
Willem
Lady Starstruck
luenca
SnowWhite
Chocoholic
Hannah_
Gympie
piertje
*Bloempje*
Roodtomaatje
kwak
Pannetoet
Penélope
Summerlovin
girli
eigenwijs
Burn
LDJ
Phileine
Fearie
Chocolate Cookie
Rose
tienie31
Eliza
IkSmurfin
Nyx
Stranger
Coco
Plien84
Razz
Siamsa
Ibbeltje
Sunshine24
Arwyn
rianne287
Shopaholic
VeryCherry
Blair
Bliss
Happinaz
Twellie
Shy
ExpressoB
KOL
Jeanette
Pommes
Sea of Trees
Evalynn
Caribbeanlover
Carra
L!ND@
Zwerver
Rush
Lejow
86 plaatsers
Pagina 6 van 14
Pagina 6 van 14 • 1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14
Re: Action!!
Ik zag de gekleurde broeken vandaag ook weer liggen bij Action.
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10
Roodtomaatje schreef:Weet iemand of ze mooie lingeriesetjes / slipdresses hebben bij de Action?
Niet doen! Ik heb daar eens strings gekocht en na een tijdje bungelden er overal elastiekdraadjes aan.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Raad dat je niet met een vvv bon kan betalen, dat kan onderhand overal......................vreemd! Heb er ooit een bh gekocht en 10x niks! Wel 2 vesten ooit, prima dingen.
Gekleurde broeken? Leuk, gister bij de H&M gepast, zat niet echt lekker, maar heb ze gister niet gezien bij Action zo ook WEER GEEN oogschaduwpallet.
Wel een raar mens die bij anderen in de mandjes ging kijken en dan zei dat je dat niet moest kopen al nee schuddend, deed ze ook bij mij.
Gekleurde broeken? Leuk, gister bij de H&M gepast, zat niet echt lekker, maar heb ze gister niet gezien bij Action zo ook WEER GEEN oogschaduwpallet.
Wel een raar mens die bij anderen in de mandjes ging kijken en dan zei dat je dat niet moest kopen al nee schuddend, deed ze ook bij mij.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
De chino's van vorig jaar zijn hier afgeprijsd naar 4,99 had maat 36 meegenomen maar was me nog veel te groot.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
kwak schreef:De bugblocker hebben wij ook! Ideaal dat ding, sluit perfect alleen heb je wel echt die punaises nodig want die klittenband kleeft niet echt.
Jaa wij vinden hem echt ideaal! Prima ding
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
De action is gewoon liefde.
Ik heb er heel gevaarlijk één op loopafstand van mijn huis.
Hannah_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 72
Registratiedatum : 12-06-13
Wat zijn Chino's? Zo'n bugblocker helpt dat echt?
Caribbeanlover- Ratel
Hannah_ schreef:De action is gewoon liefde.
Zeer gevaarlijk...............gelukkig moet ik er 15. min voor reizen.................iets veiliger haha
Caribbeanlover- Ratel
Zijn broeken, google maar eens.Caribbeanlover schreef:Wat zijn Chino's? Zo'n bugblocker helpt dat echt?
Pommes- Prater
Thanks
Caribbeanlover- Ratel
Jaaa ze helpen echt! Je hangt het gewoon voor je deur zeg maar en als je er door heen loopt of een hond dan klikken daarna de magneetjes weer tegen elkaar waardoor hij weer 'dicht' zit..ideaal! En een vliegen/wespen vrij huis En dat voor 2,89 haha
En inderdaad: Action is liefde!
Ik heb vorige week Replaygeurtje voor dames gehaald..7,49 en van die muurstickers voor 69 cent haha zoals: Don't dream your life, live your dream - Love is happines - Live the life you love, love the life you live nouja zie afbeelding hihi
En inderdaad: Action is liefde!
Ik heb vorige week Replaygeurtje voor dames gehaald..7,49 en van die muurstickers voor 69 cent haha zoals: Don't dream your life, live your dream - Love is happines - Live the life you love, love the life you live nouja zie afbeelding hihi
Pannetoet- Kletskop
Is dit het? Past die op iedere deur? Die zie ik vaak op tv. Het leek mij wel wat, maar mijn man zei dat het niks was. Wij hebben van die flappen, ook goede dingen, maar bij 1 zit er onderaan een flink gat. We kunnen het plakken, maar we hebben het al zolang dat nieuwe misschien wel nodig zijn. Dank je voor de tip, want die ''echte'' om het zo maar te zeggen zijn veel duurder. Ik ga binnenkort even kijken.
Caribbeanlover- Ratel
Ahhh leuk. Ik had er al een, maar die is een beetje rond waardoor het niet handig is om nagellak erin te zetten. Deze is handiger en niet duur, maar da''s veel daar niet!
Caribbeanlover- Ratel
Dat gordijn hebben wij ook vorig jaar bij de karwei gekocht voor 25 euro. Alleen was ie boven wat ingescheurd dus nu een nieuwe gekocht.
Liggen bij jullie de blazers nog? Ik wil nog de zwarte maar ik zie ze nergens meer.
Liggen bij jullie de blazers nog? Ik wil nog de zwarte maar ik zie ze nergens meer.
Pommes- Prater
Zwart was er toch niet?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Niet? Ik heb hier wel een paar maanden geleden zwarte blazers zien hangen maar toen niet meegenomen. Zou dat dan ook oude collectie geweest zijn.
Pommes- Prater
Pommes schreef:Dat gordijn hebben wij ook vorig jaar bij de karwei gekocht voor 25 euro. Alleen was ie boven wat ingescheurd dus nu een nieuwe gekocht.
Heb je een nieuwe bij Karwei gekocht of bij Action?
Caribbeanlover- Ratel
Zwart is er wel geweest, maar heb ze hier in de action ook nog niet weer gezien..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
CBL vorig jaar hebben we `m bij de karwei gekocht en nu bij de action. Scheelt toch ruim 20 euro.
Pommes- Prater
Caribbeanlover schreef:
Is dit het? Past die op iedere deur? Die zie ik vaak op tv. Het leek mij wel wat, maar mijn man zei dat het niks was. Wij hebben van die flappen, ook goede dingen, maar bij 1 zit er onderaan een flink gat. We kunnen het plakken, maar we hebben het al zolang dat nieuwe misschien wel nodig zijn. Dank je voor de tip, want die ''echte'' om het zo maar te zeggen zijn veel duurder. Ik ga binnenkort even kijken.
Is deze nog te koop bij de Action? Want ik kan het niet vinden op hun website.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ja hoor, althans bij ons wel. Heb hem gister nog gehaald.
tienie31- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11
Okay, thanks!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Pommes schreef:CBL vorig jaar hebben we `m bij de karwei gekocht en nu bij de action. Scheelt toch ruim 20 euro.
Scheelt zeker. Ik had het mijn man verteld en gelijk had hij commentaar dat dat niks was zoals hij toen ook al zei. Toen ik zei dat die van de Action is en daar nog geen 3 euro is, had hij wel ineens interesse. Past die op iedere deur?
Chocoholic, Niet alles staat op de site, is ook onmogelijk!
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:
Ja die is dat inderdaad! Bij ons lopen de honden er tig keer per dag doorheen, wij een keer of 10? Werkt perfect Volgens mij past hij op elke normale deur...
Pannetoet- Kletskop
Ik ben vanmorgen even naar de Action geweest. Dacht vroeg te gaan, maar dat dacht iedereen volgens mij
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 6 van 14 • 1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14
Pagina 6 van 14
Permissies van dit forum: