Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke vinden jullie het leukst?

+22
Roodkapje
NoMercy
Printje
Puggle
Shopaholic
Limburg85
Surya
piertje
snoezel
smooch
Razz
Teddyaapje
PapillonRose
Ella
Susan
Rush
Snoes
koNijntje
Jezzie
Aagje!
Parisienne
M@niek
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke vinden jullie het leukst? - Pagina 2 Empty Re: Welke vinden jullie het leukst?

Bericht  Roodkapje do 30 mei 2013 - 13:45

Zeker weten de 2e ! J. heeft deze roze in ledikantjesvorm! Maar als je neutraler wilt, je hebt m ook in wit en zilver smile Een echt meisjesprinsessenbed ( de grote zussen zijn jaloers hier op het roze bedje Wink )
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vinden jullie het leukst? - Pagina 2 Empty Re: Welke vinden jullie het leukst?

Bericht  Teddyaapje vr 31 mei 2013 - 3:27

Teddyaapje schreef:Bij t onserste bedje zou je een bedhekje kunnen gebruiken. Ik vind ze beide leuk, ligt echt aan de rest van de kamer welke t leukste past.

Ohw, zie nu pas de foto's. Als t bed tegen de witte muur komt zou ik voor de 2e gaan!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 31 mei 2013 - 3:40

Ik zou persoonlijk in combi met haar kamer voor de eerste gaan, maar ik vind de tweede ook wel erg gaaf!

Gast
Gast

Bericht  PiP vr 31 mei 2013 - 4:12

Maar je dochter is nu bijna 3?
Ik zou niet al te bang zijn voor het uit bed vallen en anders in het begin gewoon wat kussens of het oude matrasje ervoor neerleggen.

Onze dochter heeft een groot bed en in het begin wel zo`n hekje gehad, ze lag er alleen nooit tegen en toen ik wat verder zwanger was van de 2e hebben we hem weggehaald, denk met 2,5 jaar ongeveer.
Ze is er 3 keer uitgevallen, maar ze vallen niet van hoog, het was even huilen en al snel weer goed. 1 keer sliep ze zelfs door Laughing

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Emmayes vr 31 mei 2013 - 9:14

Bed 1 vind ik veel leuker.
Emmayes
Emmayes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 139
Registratiedatum : 01-04-12

Bericht  Limburg85 vr 31 mei 2013 - 9:39

Over het er uitvallen zou ik ook niet bang zijn trouwens.
De oudste is 1x uit bed gevallen en de middelste, die lag met 1,5 jaar in een groot bed, is er nooit uitgevallen. Wij hadden in het begin wel een grote fatboy naast het bed liggen (en overdag onder het bed).
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Flower_L vr 31 mei 2013 - 9:40

Bed 1 vind ik echt veel leuker!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  M-G vr 31 mei 2013 - 13:11

De eerste vind ik leuker smile
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: