Welke vinden jullie het leukst?
+22
Roodkapje
NoMercy
Printje
Puggle
Shopaholic
Limburg85
Surya
piertje
snoezel
smooch
Razz
Teddyaapje
PapillonRose
Ella
Susan
Rush
Snoes
koNijntje
Jezzie
Aagje!
Parisienne
M@niek
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welke vinden jullie het leukst?
Zeker weten de 2e ! J. heeft deze roze in ledikantjesvorm! Maar als je neutraler wilt, je hebt m ook in wit en zilver Een echt meisjesprinsessenbed ( de grote zussen zijn jaloers hier op het roze bedje )
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Teddyaapje schreef:Bij t onserste bedje zou je een bedhekje kunnen gebruiken. Ik vind ze beide leuk, ligt echt aan de rest van de kamer welke t leukste past.
Ohw, zie nu pas de foto's. Als t bed tegen de witte muur komt zou ik voor de 2e gaan!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou persoonlijk in combi met haar kamer voor de eerste gaan, maar ik vind de tweede ook wel erg gaaf!
Gast- Gast
Maar je dochter is nu bijna 3?
Ik zou niet al te bang zijn voor het uit bed vallen en anders in het begin gewoon wat kussens of het oude matrasje ervoor neerleggen.
Onze dochter heeft een groot bed en in het begin wel zo`n hekje gehad, ze lag er alleen nooit tegen en toen ik wat verder zwanger was van de 2e hebben we hem weggehaald, denk met 2,5 jaar ongeveer.
Ze is er 3 keer uitgevallen, maar ze vallen niet van hoog, het was even huilen en al snel weer goed. 1 keer sliep ze zelfs door
Ik zou niet al te bang zijn voor het uit bed vallen en anders in het begin gewoon wat kussens of het oude matrasje ervoor neerleggen.
Onze dochter heeft een groot bed en in het begin wel zo`n hekje gehad, ze lag er alleen nooit tegen en toen ik wat verder zwanger was van de 2e hebben we hem weggehaald, denk met 2,5 jaar ongeveer.
Ze is er 3 keer uitgevallen, maar ze vallen niet van hoog, het was even huilen en al snel weer goed. 1 keer sliep ze zelfs door
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Bed 1 vind ik veel leuker.
Emmayes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 139
Registratiedatum : 01-04-12
Over het er uitvallen zou ik ook niet bang zijn trouwens.
De oudste is 1x uit bed gevallen en de middelste, die lag met 1,5 jaar in een groot bed, is er nooit uitgevallen. Wij hadden in het begin wel een grote fatboy naast het bed liggen (en overdag onder het bed).
De oudste is 1x uit bed gevallen en de middelste, die lag met 1,5 jaar in een groot bed, is er nooit uitgevallen. Wij hadden in het begin wel een grote fatboy naast het bed liggen (en overdag onder het bed).
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Bed 1 vind ik echt veel leuker!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
De eerste vind ik leuker
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke uitnodiging vinden jullie het leukst?
» Tot welke leeftijd vinden jullie BV "normaal "
» welk deel van harry potter vinden jullie het leukst?
» welke vinden jullie het mooist?
» Welke apps vinden jullie leuk?
» Tot welke leeftijd vinden jullie BV "normaal "
» welk deel van harry potter vinden jullie het leukst?
» welke vinden jullie het mooist?
» Welke apps vinden jullie leuk?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: