Mooie lippenstift, welk merk?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mooie lippenstift, welk merk?
Iemand tips? Ik wil niet zo'n 24/7 lippenstift omdat ik dat stom vind als ik ga sporten. En ik ben altijd bang dat lippenstift op m'n tanden zit, is dit lippenstiftafhankelijk?
Nog hippe kleuren nu?
Nog hippe kleuren nu?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Re: Mooie lippenstift, welk merk?
Ik heb geen favo merk. Wat ik belangrijk vind is de kleur en dan dat mijn tanden zo wit mogelijk zijn haha. Ik heb wel eens kleurtjes op die ik heel leuk vind maar dan lijken mijn tanden in mijn ogen gelig en dan wil ik hem gelijk niet. Daardoor draag ik eigenlijk alleen koele rode tinten en richting de 'plum/roze' achtige kant.
Ik vind op het moment trouwens wel de Clinique chubby stick fijn. Dat is een lippenstift die ook hydrateerd en hij is lekker snel aan te brengen.
Ik vind op het moment trouwens wel de Clinique chubby stick fijn. Dat is een lippenstift die ook hydrateerd en hij is lekker snel aan te brengen.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik draag bijna dagelijks Maxfactor Lipfinity nummer 310:
Ik vind het een hele mooie, natuurlijke kleur. En ik ga er rustig mee de sportschool in omdat hij zo natuurlijk oogt . Dit is dus wel een langhoudende lippenstift, maar mijn ervaring met andere lippenstiften is dat ze zo veel moet bijwerken.
Ik heb trouwens ook van Chanel Rouge Coco in de kleur Mademoiselle (ook hele mooie kleur maar moet je dus wel regelmatig bijwerken):
En van Dior heb ik nog Serum de Rouge, dit is meer een verzorgende lippenstift (kan je dus gebruiken in plaats van lippenbalsem), daarvan heb ik kleur 640:
Zijn wel allemaal zelfde soort kleuren zie ik.
Ik vind het een hele mooie, natuurlijke kleur. En ik ga er rustig mee de sportschool in omdat hij zo natuurlijk oogt . Dit is dus wel een langhoudende lippenstift, maar mijn ervaring met andere lippenstiften is dat ze zo veel moet bijwerken.
Ik heb trouwens ook van Chanel Rouge Coco in de kleur Mademoiselle (ook hele mooie kleur maar moet je dus wel regelmatig bijwerken):
En van Dior heb ik nog Serum de Rouge, dit is meer een verzorgende lippenstift (kan je dus gebruiken in plaats van lippenbalsem), daarvan heb ik kleur 640:
Zijn wel allemaal zelfde soort kleuren zie ik.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind de laatste tijd opvallende kleuren erg leuk, zoals die koraalkleurige van mij die jij ook erg mooi vond:
En dan de kleur rossetto zoals op het plaatje.
En favoriet blijft ook Chanel coco en dan de kleur Aventure
Gast- Gast
Ohh die rosseto ga ik morgen kopen. Ik wilde al zo'n apocolips maar wist steeds niet welke. Nu zie ik hem op haar en hij is prachtig!
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ja hij is mooi he? In het echt is hij wel feller.Punk'd schreef:Ohh die rosseto ga ik morgen kopen. Ik wilde al zo'n apocolips maar wist steeds niet welke. Nu zie ik hem op haar en hij is prachtig!
Gast- Gast
Ik vind catrice heel fijn, voor een mooie prijs.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik had vanmiddag een knalroze van Chandler (chanel dus, stomme autocorrectie) op bij de Douglas en die stond heel mooi. Deze was 33 euro (en ik heb daar 1 van die al snel brak) dus ik ga eerst een goedkopere kopen om te kijken of ik het überhaupt wel gebruik.. Dank voor de tips. Ik ga ook even naar die van Catrice kijken.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Carrie schreef:Ik vind de laatste tijd opvallende kleuren erg leuk, zoals die koraalkleurige van mij die jij ook erg mooi vond:
Carrie welk merk is die koraalkleurige?
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Mooie zwarte legging, welk merk verkleurt niet?
» Welk merk
» welk merk ovulatietesten
» welk merk luiers
» Welk merk poedermelk?
» Welk merk
» welk merk ovulatietesten
» welk merk luiers
» Welk merk poedermelk?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: