Cowboy's bag als luiertas?
+7
Funk
Liadan
Susan
Blair
xxjojootjexx
SarahKey
Paper Crown
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cowboy's bag als luiertas?
Wij hebben de Bugaboo bee all black, die buggy is helemaal zwart en ik vind de luiertassen van bugaboo zelf echt een draak van een luiertas, maar de Joolz tas is blauw en dat vind ik weer niet matchen.. Dus wilde graag een zwarte tas en toen dacht ik aan een cowboysbag maar is die wel handig als luiertas? Heeft iemand 'm hier? Of heeft iemand een aanrader? Ik hou absoluut niet van die drukke gekleurde luiertassen, ik hou niet van kleur dus 't moet zwart zijn.. Iemand?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Re: Cowboy's bag als luiertas?
Ik heb er 1 van Little Company, die is ook gewoon zwart. Vooral het matje en de vakjes voor flessen vond ik heel erg handig.
Laatst aangepast door Stof op wo 29 mei 2013 - 21:16; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb geen ervaring met een cowboystas als verzorgingstad maar wij hebben wel een zwarte verzorgingstas.
Met naam erop, misschien vind je die leuk:
De achterste hebben wij met zilveren opdruk.
Met naam erop, misschien vind je die leuk:
De achterste hebben wij met zilveren opdruk.
Ja!!! ik vind hem super!!
Had hem jaren eerder gehad willen hebben. Misschien nadelig dat in de binnenkant het 1 groot vak is en niet een plek om een flesje apart te zetten, maar verder, fijne tas, lekker de ruimte.
Had hem jaren eerder gehad willen hebben. Misschien nadelig dat in de binnenkant het 1 groot vak is en niet een plek om een flesje apart te zetten, maar verder, fijne tas, lekker de ruimte.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
De handvaten van cowboysbaggen zijn toch allemaal voornamelijk heel kort? Ik vind hem niet echt handig voor luiertas gebruik, maar weet ook niet welke jij op het oog hebt.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Ja hoor, waarom niet, als al je spullen er maar in passen. Het enige nadeel kan zijn dat je dan geen verzorgingsmatje hebt, mocht je dat graag willen gebruiken, maar je kunt ook een handdoek in je tas stoppen en die thuis in de was gooien, of een heel goedkope andere luiertas kopen en daar het matje van gebruiken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Eigenlijk wilde ik die van Gucci kopen maar ik zag net dat die €850!!!! is. Ik dacht altijd €400,-, nog veel te veel maar daarna zou ik m gewoon als tas kunnen gebruiken maar no way hose!
Ik heb van die wegwerp matjes Susan en er is altijd een hydrofiele luier in de tas, ik denk dat ik maar gewoon even naar de winkel moet, ik neem nu niet zo erg veel spullen meer mee dus denk wel dat ik er alles in gepropt krijg.
Ik heb van die wegwerp matjes Susan en er is altijd een hydrofiele luier in de tas, ik denk dat ik maar gewoon even naar de winkel moet, ik neem nu niet zo erg veel spullen meer mee dus denk wel dat ik er alles in gepropt krijg.
Stof schreef:Ik heb er 1 van Little Company, die is ook gewoon zwart. Vooral het matje en de vakjes voor flessen vond ik heel erg handig.
Ik ben zo pietlut.. Zelfs die gespjes vind ik dan weer net niet.
Ja hoor, ik nam vaak niet eens een luiertas mee, gewoon twee paar luiers en een pakje doekjes onderin de wagen en gaan. Als je een hele dag weggaat, oké, dan neem je wel het een en ander mee, maar meestal ga je gewoon een uurtje weg en dan hoef je niet een hele hutkoffer met reservekleding en builenzalf mee te zeulen.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Ja hoor, ik nam vaak niet eens een luiertas mee, gewoon twee paar luiers en een pakje doekjes onderin de wagen en gaan. Als je een hele dag weggaat, oké, dan neem je wel het een en ander mee, maar meestal ga je gewoon een uurtje weg en dan hoef je niet een hele hutkoffer met reservekleding en builenzalf mee te zeulen.
Klopt hoor! Ik nam eerst superveel mee, nergens goed voor. Maar we gaan over 3 weken op vakantie en dan moet ik wel t eea meezeulen. Ik maak me superdruk om de reis geloof ik haha!
Ik gebruik de tas nu ook als luiertas. Wat er standaard inzit is een luier, doekjes, ondergoed voor beide kids, flesje water en wat koekjes oid.
Wanneer we een dag weggaan gooi ik er nog wat kleding bij, meer drinken, de ipad en fruit.
Ik sta er wel om bekend dat ik altijd teveel meeneem, maar heb mijn bag nog nooit vol gehad
Deze heb ik.
Wanneer we een dag weggaan gooi ik er nog wat kleding bij, meer drinken, de ipad en fruit.
Ik sta er wel om bekend dat ik altijd teveel meeneem, maar heb mijn bag nog nooit vol gehad
Deze heb ik.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ik heb een Cowboysbag en neem 'm overal mee naar toe. Kan goed als luiertas, enige nadeel is inderdaad dat je 1 groot vak hebt aan de binnenkant en nog een klein vakje. Ik vind dat geen probleem en kan er alles in kwijt. Ik doe vaak de spullen voor mijn zoon in een plastic tasje erin (luiers/doekjes/setje reservekleren en vaak ook nog drinken en wat te eten) en dan passen mijn eigen spullen er nog makkelijk bij.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik heb dezelfde als jojootje.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Sterker nog! Je hebt van Cowboysbag ook luiertassen! Dus wel met alle vakjes etc! En ik ga hem ook vragen voor de 2e baby.
Of een knalroze 'gewone' of een echte luiertas.
Ik heb zelf een zwarte en vind het ideaal!
http://www.thebagstore.nl/merken/cowboysbag/shopby/luiertas/
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
pippi schreef:Sterker nog! Je hebt van Cowboysbag ook luiertassen! Dus wel met alle vakjes etc! En ik ga hem ook vragen voor de 2e baby.
Hee! Top! Meteen kijken of er zwart is' dank dank dank!
Is er niet toevallig een actie ofzo? Want ik wil er nu ook 1!
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ik heb een cowboysbag als normale tas, daar prop ik ook luiers, etem/ drinken e.d. in. Kan prima!
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Luce schreef:Is er niet toevallig een actie ofzo? Want ik wil er nu ook 1!
Hihi sorry! Er zijn ook 'neppe', die zijn stuk voordeliger.
Oh wow! En ze zijn niet eens zo duur als ik dacht. Niet dat ik nu een luiertas moet hebben, maar zo'n gewone cowboybag vind ik wel gaaf. Het is dat ik net een nieuwe tas heb, maar anders...
Susan- Lady Post-a-lot
Ik heb ook een cowboysbag als gewone tas. Als we weggaan met dochter gooi ik er luiers, doekjes, drinken, speelgoed, eten, reservekleding en een knuffel bij in. Dat past allemaal, ideaal.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Geen cowboybag maar de luiertassen van Fab. vind ik ook super mooi
http://www.luiertas-verzorgingstas.nl/home/merken/fab?vmcchk=1
http://www.luiertas-verzorgingstas.nl/home/merken/fab?vmcchk=1
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453