Cowboy's bag als luiertas?
+7
Funk
Liadan
Susan
Blair
xxjojootjexx
SarahKey
Paper Crown
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cowboy's bag als luiertas?
Wij hebben de Bugaboo bee all black, die buggy is helemaal zwart en ik vind de luiertassen van bugaboo zelf echt een draak van een luiertas, maar de Joolz tas is blauw en dat vind ik weer niet matchen.. Dus wilde graag een zwarte tas en toen dacht ik aan een cowboysbag maar is die wel handig als luiertas? Heeft iemand 'm hier? Of heeft iemand een aanrader? Ik hou absoluut niet van die drukke gekleurde luiertassen, ik hou niet van kleur dus 't moet zwart zijn.. Iemand?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Re: Cowboy's bag als luiertas?
Ik heb er 1 van Little Company, die is ook gewoon zwart. Vooral het matje en de vakjes voor flessen vond ik heel erg handig.
Laatst aangepast door Stof op wo 29 mei 2013 - 21:16; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb geen ervaring met een cowboystas als verzorgingstad maar wij hebben wel een zwarte verzorgingstas.
Met naam erop, misschien vind je die leuk:
De achterste hebben wij met zilveren opdruk.
Met naam erop, misschien vind je die leuk:
De achterste hebben wij met zilveren opdruk.
Ja!!! ik vind hem super!!
Had hem jaren eerder gehad willen hebben. Misschien nadelig dat in de binnenkant het 1 groot vak is en niet een plek om een flesje apart te zetten, maar verder, fijne tas, lekker de ruimte.
Had hem jaren eerder gehad willen hebben. Misschien nadelig dat in de binnenkant het 1 groot vak is en niet een plek om een flesje apart te zetten, maar verder, fijne tas, lekker de ruimte.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
De handvaten van cowboysbaggen zijn toch allemaal voornamelijk heel kort? Ik vind hem niet echt handig voor luiertas gebruik, maar weet ook niet welke jij op het oog hebt.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154