Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

+119
Ibbeltje
Joan
Charles
Zonnetje
Marin
Atelier Madame
Mees
Phileine
ThinkPink
Plien84
Rizzo
Raindrop
peach
Parisienne
Cato
Floor
Gympie
Poeke
Zwerver
Laurientje
Lot
Summerlovin
ExpressoB
Marie
Siem
Tiana
Reeza
Davinia
Kat1980
Urban Naked
Parel
Limburg85
Bliss
Arwyn
Punk'd
Antibes
Kikou
Niki
JustMeDaan
rapa nui
Mystique
minoessepoes
VeryCherry
Kreeftje
Bisq
Prosecco
LDJ
mzcharlotte
Laced
pippeloentje
snowflakes
Caroow
Siamsa
Cow
Marcellah89
Bay
Eris
xxjojootjexx
Puggle
Blond
Toet
CCC
nijntje4
Suus
Tikkie
Aimee
Miss Cherie
loura
Rose
_Lana_
dr_oupy
Aziraphale
Willem
Nathalie
M@niek
June
Blair
Green_Pepper
Pommes
Luce
Slakje
Benthe
eigenwijs
Minx
Julia
kippiee
Snirp
Taeda
Sayuri
Cimic
litllejoy
Sylvana
Paper Crown
Nyx
Kowalski
SoGood
Sea of Trees
Fortissimo
Reva
Lady4
Burn
Sterre
Ragazza
Caresses
claudiaveronique
Kaninchen
Zora
Sugarfall
Exogenesis
Coccinelle
Pandora
AnnaK
Jeanette
Elliot
Poubelle
Razz
Lavendel
Feline
SDL
123 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Marin wo 29 mei 2013 - 1:16

Harrison schreef:
Marin schreef:Haha oke weer wat geleerd Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 8 561177

Maar ik vind het bij mezelf toch echt andersom, terwijl ik mezelf ook als wat zwaarder zie. Bij een dicht vestje zie ik de taille véél beter dan bij een open vestje, want dan hangt het er maar een beetje bij.
Ik denk dat dat een beetje tussen je oren zit smile. Dat geldt misschien voor dat vestje wat je vandaag aan hebt maar voor zo'n doodnormaal "twinset" vestje niet hoor! Bovendien camoufleert het meteen goed eventuele lovehandles etc. Kleding die losser zit wekt ook een slankere indruk dan kleding die strak zit.

Haha ik heb dat dus echt totaaaaal andersom in m'n hoofd. Nee, ok, geen super strakke kleding waarbij je vetrollen ziet zitten, dat is lelijk. Maar gewoon nauwsluitend vind ik echt zo veel mooier en slanker laten lijken, dan van die loszittende truitjes. Maar misschien komt dat ook wel doordat toen ik nog tien kilo zwaarder was ik bijna alleen maar van die wijde tuniekjes droeg om al het vet te verbloemen en nu hoeft dat niet zo heel erg meer. Ja goed, je ziet m'n love handles, maar ik heb tenminste weer een taille, dus ik vind dat leuk om éindelijk weer wat aansluiterende dingen te dragen ipv losse truitjes. Dat maakt mij altijd toch best wel breed, dan zie je helemaal niet dat ik eigenlijk dunner ben dan dat shirtje, snappie?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 1:16

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 8 Null-3

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 29 mei 2013 - 1:17

Nee dat staat idd te tuttig, zeker bij de hals/stukje jurk boven het vestje :P
Maar wel een stuk rustiger dan los vind ik Laughing
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Snirp wo 29 mei 2013 - 1:19

Thnx Harrison en Slakje!!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Benthe wo 29 mei 2013 - 1:19

Lekker los laten Rood. Maar ik vind zelf zulke vestje niet zo mooi om los te dragen. Ik zou er dan eerder een jasje bij doen.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Bliss wo 29 mei 2013 - 1:21

Marin schreef:

Bliss: Nou anders is het toch veel te koud?!

Nee joh, knoopjes open is toch niet minder warm dan knoopjes dicht? Scheelt niks joh.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 1:21

Marin schreef:Haha oke weer wat geleerd Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 8 561177

Maar ik vind het bij mezelf toch echt andersom, terwijl ik mezelf ook als wat zwaarder zie. Bij een dicht vestje zie ik de taille véél beter dan bij een open vestje, want dan hangt het er maar een beetje bij.
Maar voor jou geldt dat dus ook. Je lovenandles die er best wel zijn worden extra benadrukt wanneer je je vestje dichtdoet. Een vestje open zou bij jou ook mooier staan en veel meer voor je figuur doen.

Laatst aangepast door Carrie op wo 29 mei 2013 - 1:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 1:24

Je vestje-dicht-want-outfithandeling-niet-af-regel bestaat trouwens niet. Die is ooit overleden. In 1394. Wink

Gast
Gast

Bericht  Bliss wo 29 mei 2013 - 1:24

Carrie schreef:
Marin schreef:Haha oke weer wat geleerd smile

Maar voor jou geldt dat dus ook. Je lovenandles die er best wel zijn worden extra benadrukt wanneer je je beetje dichtdoet. Een beetje open zou bij jou ook mooier staan en veel meer voor je figuur doen.

Vooruit, een beetje dan.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Elliot wo 29 mei 2013 - 1:26

Haha Marin! Hoe kun je dit nou rustiger vinden? Al die knoopjes en kreukeltjes die ontstaan doordat dat vestje dicht zit.

Rood, open doen hoor, da's veel mooier! Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 8 3079029344
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 1:29

Het is net zoiets als dat horizontale strepen dikker/breder maken dan verticale strepen. Door een vest open te doen (als het wel een mooi, nauwsluitend, niet-fladderend vest is), creëer je zo'n verticale streep en dus lengte = slankheid in je figuur.

Als je iets met horizontale strepen aantrekt benadruk je die breedte juist. Datzelfde geldt voor één groot effen blok op je bovenlijf. Of het nu nauwsluitend is of niet, en je dus je taille ziet of niet. Het oog registreert gewoon 'BREED, Rood is BREED' en negeert die taillebenadrukking volledig.

Het is allemaal kijkersbedrog natuurlijk, maar als je geen Doutzen Kroes bent is het van levensbelang. Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 8 3079029344

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 29 mei 2013 - 1:32

Ik heb een rokje overgekocht van iemand van het forum en vind hem erg leuk. Maar moet nog even kijken hoe ik hem leuk kan combineren. Ik heb een zwarte legging, rokje is vrij kort dus doe er dat iig onder Very Happy

Weg

Laatst aangepast door Ibbeltje op wo 29 mei 2013 - 7:02; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 1:37

Leuk rokje, Ibbeltje! Ik zou er iets op doen dat wat hoger komt dan het blauwe shirt dat je nu draagt. Dan lijken je benen wat langer.

Goed dat je er een zwarte legging onder draagt, dat past mooi bij het rokje door dezelfde kleur.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 29 mei 2013 - 1:41

Tnx rood. EN ja dit had ik er zo even op aangetrokken wist even niet goed wat er goed bij staat.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sayuri wo 29 mei 2013 - 1:47

Vestje op jurkje: open inderdaad, om de redenen die Rood geeft. Niet enkel voor "vollere" figuren, het is ook mooier voor de slankere types. Prachtkleur Rood, dat rose (mooie zin, toch?).
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 1:48

Ja zeker leuk rokje! Met een mooi wit shirt er op ofzo?
Ter illustratie van het vestje dicht vestje open debacle:
Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 8 Null_zps90cedaaf
Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 8 Null_zpsa0ee1eb5
Vestje dicht is niet oke! Al is het in dit geval nog anders omdat het vestje dezelfde kleur heeft als de broek. Maar zelfs dan vind ik het gewoon niet mooi.
Sowieso moet ik niet meer elke dag een stop alles in de mond dat houden en meer sporten, maar dat terzijde.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 29 mei 2013 - 1:49

OP de foto lijkt hij misschien niet zo kort, maar hij schijnt wat door en er zit een onderrokje onder, die dus wat korter is Wink (snap je hem nog? Very Happy )
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ibbeltje wo 29 mei 2013 - 1:50

Harrison zou je dan een effen shirt kiezen?

Oh en open staat veel leuker dat vestje! Leuke outfit!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 1:52

Bliss schreef:
Carrie schreef:

Maar voor jou geldt dat dus ook. Je lovenandles die er best wel zijn worden extra benadrukt wanneer je je vestje dichtdoet. Een vestje open zou bij jou ook mooier staan en veel meer voor je figuur doen.

Vooruit, een beetje dan.
Haha gek van mij! Heb het aangepast Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 1:52

Harri, bij deze outfit vind ik 'm dicht nog wel kunnen, omdat 'ie in ongeveer dezelfde kleur is als je broek. Daardoor lijk je nóg langer. Maar jouw schouders zijn breder dan je heupen en dat benadrukt het dichte vestje alleen maar, dus dan zou ik 'm inderdaad hier ook open doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 1:53

Rood schreef:Harri, bij deze outfit vind ik 'm dicht nog wel kunnen, omdat 'ie in ongeveer dezelfde kleur is als je broek. Daardoor lijk je nóg langer. Maar jouw schouders zijn breder dan je heupen en dat benadrukt het dichte vestje alleen maar, dus dan zou ik 'm inderdaad hier ook open doen.
Ja dat zei ik al idd dat het nu nog wel kan door de kleuren. Maar het maakt me inderdaad ook gewoon zo breed in de schouders.

Ja Ibbeltje, zou ik doen, een leuk effen, wit shirt er op smile Of een blousje? Heb je een wit blousje? Hartstikke leuk!

Gast
Gast

Bericht  Sayuri wo 29 mei 2013 - 1:54

Hmm ja, dat kan dan eigenlijk nog wel (bij jou dan he, want jij bent ueberslank), als je het puur hebt over "de lijn" (als in: ziet het er slank/gestroomlijnd uit of niet?).

Het staat alleen minder vlot, beetje nerdy zelfs.
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Bericht  Bliss wo 29 mei 2013 - 1:55

Rood schreef:Het is net zoiets als dat horizontale strepen dikker/breder maken dan verticale strepen. Door een vest open te doen (als het wel een mooi, nauwsluitend, niet-fladderend vest is), creëer je zo'n verticale streep en dus lengte = slankheid in je figuur.
]

Toevallig is dit dus niet zo! Het klinkt gek, maar horizontale strepen doen je lijf juist slanker lijken! Benadrukken veel beter je taille enzo.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 1:57

Bliss schreef:
Rood schreef:Het is net zoiets als dat horizontale strepen dikker/breder maken dan verticale strepen. Door een vest open te doen (als het wel een mooi, nauwsluitend, niet-fladderend vest is), creëer je zo'n verticale streep en dus lengte = slankheid in je figuur.
]

Toevallig is dit dus niet zo! Het klinkt gek, maar horizontale strepen doen je lijf juist slanker lijken! Benadrukken veel beter je taille enzo.
Hier ben ik het helemaal mee eens!

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 29 mei 2013 - 1:58

Harrison schreef:
Rood schreef:Harri, bij deze outfit vind ik 'm dicht nog wel kunnen, omdat 'ie in ongeveer dezelfde kleur is als je broek. Daardoor lijk je nóg langer. Maar jouw schouders zijn breder dan je heupen en dat benadrukt het dichte vestje alleen maar, dus dan zou ik 'm inderdaad hier ook open doen.
Ja dat zei ik al idd dat het nu nog wel kan door de kleuren. Maar het maakt me inderdaad ook gewoon zo breed in de schouders.

Ja Ibbeltje, zou ik doen, een leuk effen, wit shirt er op Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 8 561177 Of een blousje? Heb je een wit blousje? Hartstikke leuk!

Nee heb geen wit bloesje Sad Weet ik wel waar ik naar moet zoeken haha. Of effen wit shirtje. Dank je voor de tip!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: