Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

+119
Ibbeltje
Joan
Charles
Zonnetje
Marin
Atelier Madame
Mees
Phileine
ThinkPink
Plien84
Rizzo
Raindrop
peach
Parisienne
Cato
Floor
Gympie
Poeke
Zwerver
Laurientje
Lot
Summerlovin
ExpressoB
Marie
Siem
Tiana
Reeza
Davinia
Kat1980
Urban Naked
Parel
Limburg85
Bliss
Arwyn
Punk'd
Antibes
Kikou
Niki
JustMeDaan
rapa nui
Mystique
minoessepoes
VeryCherry
Kreeftje
Bisq
Prosecco
LDJ
mzcharlotte
Laced
pippeloentje
snowflakes
Caroow
Siamsa
Cow
Marcellah89
Bay
Eris
xxjojootjexx
Puggle
Blond
Toet
CCC
nijntje4
Suus
Tikkie
Aimee
Miss Cherie
loura
Rose
_Lana_
dr_oupy
Aziraphale
Willem
Nathalie
M@niek
June
Blair
Green_Pepper
Pommes
Luce
Slakje
Benthe
eigenwijs
Minx
Julia
kippiee
Snirp
Taeda
Sayuri
Cimic
litllejoy
Sylvana
Paper Crown
Nyx
Kowalski
SoGood
Sea of Trees
Fortissimo
Reva
Lady4
Burn
Sterre
Ragazza
Caresses
claudiaveronique
Kaninchen
Zora
Sugarfall
Exogenesis
Coccinelle
Pandora
AnnaK
Jeanette
Elliot
Poubelle
Razz
Lavendel
Feline
SDL
123 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 24 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  _Lacey_ di 11 jun 2013 - 4:56

Charles, is die broek van de Hema? Stond ik vanmiddag nog mee in mijn handen.

Verder stuk voor stuk weer leuke outfits, dames!

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 24 7F3D5576-7126-40D1-B61D-928720FE9E30-13746-0000090C9C4E69D9_zps3456c850

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 24 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Marie di 11 jun 2013 - 7:39

Ik maak bijna iedere ochtend braaf een foto, maar kom er steeds niet aan toe hem ook te posten. Dus vandaar nu een heel rijtje! smile

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 24 Null-42

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 24 Null-41

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 24 Null-39

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 24 Null-38

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 24 Null-35
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  claudiaveronique di 11 jun 2013 - 8:37

Lacey, ik wil jouw kledingkast echt jij hebt altijd leuke outfits aan!! Waar komt dat leuke witte jurkje vandaan?
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986

Bericht  Sylvana di 11 jun 2013 - 18:37

Mooi lacey!

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Cow di 11 jun 2013 - 18:52

Harri; heb je een duidelijke foto van je schoenen en waar heb je ze vandaan? Ik zoek nog zulke nl.....
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Parel di 11 jun 2013 - 19:13

Volgens mij heeft ze dezelfde als punked en die zijn van de Zara zag ik in het laatst gekocht topic pasgeleden!

Marie, wat schattig dat je elke ochtend een foto maakt!
Ik vind je outfits lekker kleurrijk!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Laced di 11 jun 2013 - 19:24

claudiaveronique schreef:Lacey, ik wil jouw kledingkast echt jij hebt altijd leuke outfits aan!! Waar komt dat leuke witte jurkje vandaan?

+1 Mooi jurkje ook i.c.m. met dat rode vestje. Waar is het jurkje van?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parel di 11 jun 2013 - 20:26

Het is ook een bloedmooi rood vestje, heel fel!

Ik heb echt een gigantisch vieze spiegel, ik zou me moeten schamen! Maar hij is (geloof het of niet haha) echt gisteren schoongemaakt! Alleen niet streepvrij want het moest snel snel ...

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 24 Null_zpsd8c3099a
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  _Lacey_ di 11 jun 2013 - 20:59

Nou, dank jullie wel Embarassed
Jurkje is 'gewoon' van de H&M.

Lekker zomerse outfit, Parel!

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 24 9A3ADB64-E4C0-498E-8CF6-89154EC82C5E-14815-000009B8AC303D48_zps221dc593

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gast di 11 jun 2013 - 21:28

staat leuk parel!
De schoenen zijn inderdaad van de zara. http://www.zara.com/nl/nl/dames/schoenen/ankle-boots/enkellaars-met-studs-en-riempjes-c358012p1049935.html
Hier zijn ze naar beneden geklapt maar je kunt ze dus ook omhoog dragen.

Gast
Gast

Bericht  Davinia di 11 jun 2013 - 21:35

Lacey, ik ben jaloers op jouw kleding! Jij ziet er altijd zo leuk en vrouwelijk uit! Ik vind je witte jurkje ook echt prachtig, moet dus nodig eens naar de H&M.

Verder zie ik ook veel leuke kleding voorbij komen, ben stiekem jaloers. Ik kan laatste tijd zo slecht tegen spijkerbroeken dragen, dus draag nu veel saaie, effen jurkjes met een legging eronder.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Marin di 11 jun 2013 - 22:05

Wat een leuk verslag Marie!

Lacey ik vind jou echt zo mooi! Je hebt echt een perfect figuur en zo'n leuk koppie. En dan nog leuke kleding ook. Ik wil jou wel zijn smile

Ik zie er vandaag echt uit als een halve gare Wink

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 24 Null-71

No worries. Ik zal het even uitleggen. Dit is m'n safari outfit, inclusief afritsbroek (ja ja) en safarihoedje. Vanavond geven we een dineetje bij ons thuis aan m'n schoonouders om hen te bedanken voor de Tanzania reis die we hebben gemaakt met hen. We gaan het mooie foto album geven wat we hebben gemaakt, en het hele diner is in stijl van de reis, dus allemaal hapjes die we daar ook aten. En dus ook de outfits weer aan, als grapje :P
Maar m'n hoedje is momenteel alweer af hoor, dat zit voor geen meter en zet ik pas op bij binnenkomst.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  ExpressoB di 11 jun 2013 - 23:06

marin; veel plezier vanavond Wink
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast di 11 jun 2013 - 23:39

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 24 F0EB57C1-6071-4A2C-8503-CB6EB32063CC-2836-0000023FDD9103B1_zpse0e415c3

Gast
Gast

Bericht  Summerlovin di 11 jun 2013 - 23:51

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 24 20130612_124945_zpsd83a9b3f
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  Gast wo 12 jun 2013 - 0:04

Leuk Marin, veel plezier!

Ik heb dit aan vandaag:

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 24 E894e2813898766bdb101100ca9cb164_zps74bac5cd

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 12 jun 2013 - 0:06

Wat een leuke slippers Pritt! Waar zijn die van?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 12 jun 2013 - 0:08

Marin schreef:Wat een leuke slippers Pritt! Waar zijn die van?

Van vorig jaar van de Hema.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 12 jun 2013 - 0:11

Wat een leukies!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sylvana wo 12 jun 2013 - 0:14

Wat heb je toch een leuke kop met haar, parel I love you

En wta een leuk idee van dat etentje 'in stijl' Marin! Veel plezier!

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 12 jun 2013 - 0:37

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 24 Null_zpsc6f8f24d

Gast
Gast

Bericht  Parel wo 12 jun 2013 - 2:20

Pritt jij hebt echt een mooi lijf staan na 2 kids zeg! 
Lacey wat een leuke schoenen! 
Sylvana, dank je wel!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Lot wo 12 jun 2013 - 2:26

Marin schreef:No worries. Ik zal het even uitleggen. Dit is m'n safari outfit, inclusief afritsbroek (ja ja) en safarihoedje. Vanavond geven we een dineetje bij ons thuis aan m'n schoonouders om hen te bedanken voor de Tanzania reis die we hebben gemaakt met hen. We gaan het mooie foto album geven wat we hebben gemaakt, en het hele diner is in stijl van de reis, dus allemaal hapjes die we daar ook aten. En dus ook de outfits weer aan, als grapje :P
Maar m'n hoedje is momenteel alweer af hoor, dat zit voor geen meter en zet ik pas op bij binnenkomst.

Weet je Marin, ik vind jou eigenlijk wel een heel leuke forum persoonlijkheid. Je bent heel eerlijk en durft je kwetsbaar op te stellen. Zo vind ik het leuk dat je gewoon eerlijk toegeeft dat je niet altijd verstand van mode hebt, en dat het jou soms niet kan schelen dat het misschien niet de perfecte combi is, omdat je het zelf gewoon leuk vindt. Ik moest ook lachen om je 'no worries', jij denkt natuurlijk dadelijk komen ze weer aan met dat dat écht niet kan. Dat wilde ik even gezegd hebben smile.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Bericht  Burn wo 12 jun 2013 - 2:31

Op m'n charmantste aan het verven!Yes

Laatst aangepast door Burn op ma 24 jun 2013 - 4:25; in totaal 1 keer bewerkt

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Marin wo 12 jun 2013 - 2:35

Lot schreef:
Marin schreef:No worries. Ik zal het even uitleggen. Dit is m'n safari outfit, inclusief afritsbroek (ja ja) en safarihoedje. Vanavond geven we een dineetje bij ons thuis aan m'n schoonouders om hen te bedanken voor de Tanzania reis die we hebben gemaakt met hen. We gaan het mooie foto album geven wat we hebben gemaakt, en het hele diner is in stijl van de reis, dus allemaal hapjes die we daar ook aten. En dus ook de outfits weer aan, als grapje :P

Weet je Marin, ik vind jou eigenlijk wel een heel leuke forum persoonlijkheid. Je bent heel eerlijk en durft je kwetsbaar op te stellen. Zo vind ik het leuk dat je gewoon eerlijk toegeeft dat je niet altijd verstand van mode hebt, en dat het jou soms niet kan schelen dat het misschien niet de perfecte combi is, omdat je het zelf gewoon leuk vindt. Ik moest ook lachen om je 'no worries', jij denkt natuurlijk dadelijk komen ze weer aan met dat dat écht niet kan. Dat wilde ik even gezegd hebben smile.

Aww dat vind ik echt lief en leuk om te horen. Ik zat laatst nog te denken dat ik eigenlijk gewoon het allerliefst in comfi kleding loop. Lekker een donkerblauw Hollister vest aan met een spijkerbroek en een leuk shirtje er onder. Dat vind ik gewoon écht het chillst, dan voel ik me echt mezelf. Ik draag ook nog wel vaak jurkjes hoor en dat vind ik ook heel leuk, af en toe lekker beetje optutten, maar op de één of andere manier gaat het altijd op z'n Marin's.... Dat ik dan weer een vlek er op krijg, of dus halverwege de avond m'n hakken uit moet gooien, of zoals vorig weekend.. Een jurkje aan in de tuin, lekker op blote voeten rondrennen met kleine nichtje in een zwierig stippenjurkje, naar m'n vriend rennen en heel romantisch dat ie me dan vast pakt, omhoog tilt en me een kus geeft..Maar natuurlijk waait het dan net en kijkt m'n schoonvader recht tegen m'n kont en string aan. Natuurlijk, het zal ook eens niet elegant gaan! Ik kan echt best leuk en elegant doen, maar op de een of andere manier duurt het nooit lang. :nopompom:

Overigens had ik diezelfde dag dat veelbesproken vestje wederom dicht over dat jurkje aan en wat zegt m'n vriend? Dat ik er zo heerlijk lekker tuttig uit zie, en dat ie dat leuk vindt. Dus ik heel hard lachen en uitleggen dat het op het forum niet echt goed ontvangen werd en dat ik het beter open kon dragen omdat dat vlotter staat/slanker maakt. Zei hij "Neeeeee joh dit is leuk, dit past bij je! Mijn tutje!" Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: