Een combinatievraag
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Een combinatievraag
Hoi,
Nog steeds twijfel ik over onderstaande sneakers. Ik vind ze absoluut geweldig, maar hoe combineer ik ze? Het heeft een soort van spijkerstof en dat met een spijkerbroek zou niet mooi zijn?
Iemand die kan helpen?
Nog steeds twijfel ik over onderstaande sneakers. Ik vind ze absoluut geweldig, maar hoe combineer ik ze? Het heeft een soort van spijkerstof en dat met een spijkerbroek zou niet mooi zijn?
Iemand die kan helpen?
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Re: Een combinatievraag
Ik vind ze supercool!
Zou ze zelf wel gewoon bij een spijkerbroek aantrekken, maarja daar ben ik nou eenmaal niet zo moeilijk in.
Zou ze zelf wel gewoon bij een spijkerbroek aantrekken, maarja daar ben ik nou eenmaal niet zo moeilijk in.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zou het combineren met een mooie witte jeans en een mooi getailleerd spijkerblouse waarvan de kleur ook in de sneaker zit.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Met een leuke kleur jeans zoals rood, groen, bloemetjesprint, roze, zwart ofzo. Dan breekt het een beetje.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Dank jullie wel!
Ik zal ze heus weleens onder een spijkerbroek dragen. Vooral als ik zo even snel weg moet. Verder wil ik het wel leuk combineren. Vanochtend toevallig een witte en zwarte broek, om mee te beginnen, gekocht bij H&M. Die komen over ruim twee weken aan.
En ik heb een nieuwe missie, een spijkerblouse. Had daar opeens een 'Owja' moment bij.
Ik zal ze heus weleens onder een spijkerbroek dragen. Vooral als ik zo even snel weg moet. Verder wil ik het wel leuk combineren. Vanochtend toevallig een witte en zwarte broek, om mee te beginnen, gekocht bij H&M. Die komen over ruim twee weken aan.
En ik heb een nieuwe missie, een spijkerblouse. Had daar opeens een 'Owja' moment bij.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ik heb deze in het beige. Ze zitten heel lekker, er zit best veel vering in de zolen en dat is echt fijn. Ik draag ze zelden, ik ben gewoon geen sneakertype. Maar als ik ze draag, dan ook bij een skinny. Mijn voeten lijken er wel best groot in.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: