Even een combinatievraag
+3
Caresses
Rush
Rumble
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Even een combinatievraag
Hoi,
Qua combineren van kleuren van kleding bak ik er niets van. De reden waarom ik eigenlijk altijd zwart draag. Dat staat immers overal bij. Maar voor komende herfst/winter wil ik het toch anders gaan doen.
Zo wil ik graag Cognac kleuringe enkellaarsjes. Maar nu vroeg ik me af of dat te combineren was met een donkerblauw jurkje, zwarte panty en zwart colbertje.
En als ik zwarte enkellaarsjes draag met een zwarte panty, zwart rokje, zwart blousje en grijze colbert doe? Past dat ook?
En waarmee kan ik die leuke rode laarsjes, die ik nu overal spot (soort cowboy) mee combineren? Ik bedoel qua kleuren.
Het is heel moeilijk het roer om te willen gooien, maar geen idee te hebben wat bij elkaar past.
Qua combineren van kleuren van kleding bak ik er niets van. De reden waarom ik eigenlijk altijd zwart draag. Dat staat immers overal bij. Maar voor komende herfst/winter wil ik het toch anders gaan doen.
Zo wil ik graag Cognac kleuringe enkellaarsjes. Maar nu vroeg ik me af of dat te combineren was met een donkerblauw jurkje, zwarte panty en zwart colbertje.
En als ik zwarte enkellaarsjes draag met een zwarte panty, zwart rokje, zwart blousje en grijze colbert doe? Past dat ook?
En waarmee kan ik die leuke rode laarsjes, die ik nu overal spot (soort cowboy) mee combineren? Ik bedoel qua kleuren.
Het is heel moeilijk het roer om te willen gooien, maar geen idee te hebben wat bij elkaar past.
Gast- Gast
Re: Even een combinatievraag
Als ik iets niet weet te combineren kijk ik altijd af bij andere vrouwen op straat of soms op paspoppen in de winkel die ik leuk gekleed vind en daarnaast kun je missschien kijken naar modellen in reclamebladen / tijdschriften / op internet / bij postorderbedrijvencatalogussen?
Oja, donkerblauw met cognac vind ik heel erg leuk hoor! Ik heb zelf ook cognackleur laarzen en daar heb ik dezelfde kleur riem bij, dat is ook altijd heel leuk te combineren!
Oja, donkerblauw met cognac vind ik heel erg leuk hoor! Ik heb zelf ook cognackleur laarzen en daar heb ik dezelfde kleur riem bij, dat is ook altijd heel leuk te combineren!
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Dank je wel, Nucia. Er zijn heel veel kledingstijlen die ik erg mooi vind. En meestal lukt het me op die manier nog wel om het te combineren. Ik vind het met jurkjes e.d. gewoon moeilijk. Gewoon omdat ik dan al snel naar het standaard zwart neig, omdat ik het niet weet, terwijl een collega zoveel verschillende kleuren aantrekt en ik gewoon zie dat het staat. Zou willen dat ik in dat opzicht niet zo blind was voor kleur.
Nu ik een poging doe tot afvallen, verdiep ik me meer in de mode. Dat kost moeite en geld, haha. Mag allang blij zijn dat ik mijn figuur nog niet terug heb.
Nu ik een poging doe tot afvallen, verdiep ik me meer in de mode. Dat kost moeite en geld, haha. Mag allang blij zijn dat ik mijn figuur nog niet terug heb.
Gast- Gast
Grijs en bruin vind ik eigenlijk in geen enkele combi mooi, maar donkerblauw en zwart kan prima erbij!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Niets te danken
Ik vind het eigenlijk niet moeilijk om kleding te combineren, ik zie het vaak wel maar ik kan gewoon heel veel niet aan doordat ik een raar figuur heb, megatieten en mislukte voeten dus de kleding die ik leuk vind kan ik gewoon niet aan, daardoor zie ik er vaak heel simpel uit. (maar wel leuk genoeg vind ik zelf hahaha)
In mijn dikkere periode had ik ook vaak zwart aan, gewoon omdat dat mooi afkleed en je kunt er bijna alles mee combineren, lekker makkelijk. Heb je ooit wel eens advies aan een vriendin of verkoopster gevraagd?
Hoe gaat het eigenlijk met afvallen?
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Toen ik mijn oude figuur nog had, vond ik het niet heel erg moeilijk om te combineren. En als het mezelf even niet lukte, dan zorgde ik ervoor dat ik hulp vroeg aan iemand van de winkel. Zo heb ik ooit een outfit geshopt voor een Yesshoot. Ik wilde kleur, en dat kreeg ik. Ook op mijn bankrekening.
Nu ik gewoon een dikkertje ben, durf ik niet meer te winkelen. Dus echt iemand vragen in een winkel of iets me staat durf ik niet, omdat ze toch wel zeggen dat het mooi staat, terwijil dat helemaal niet het geval is. Ik hoop over een paar maanden weer ouderwets te kunnen winkelen, want moet zeggen dat ik dat best wel heb gemist.
Dieet gaat op zichzelf en doordeweeks wel goed. Maar er moet nog een knop om in het weekend. Het weekend zie ik als gezellig en daar hoort een hapje en een drankje bij. Dat hoeft helemaal niet, maar ik heb het idee dat het niet gezellig is als ik niets heb in het weekend. Ik ga er vanuit dat ik aankomend weekend de knop eindelijk heb kunnen omzetten, want ik als dikkertje maakt me steeds ongelukkiger. En meestal heb ik dat ongelukkige gevoel nodig om door te kunnen zetten. Ik moet niet hopen, maar gewoon doen.
Nu ik gewoon een dikkertje ben, durf ik niet meer te winkelen. Dus echt iemand vragen in een winkel of iets me staat durf ik niet, omdat ze toch wel zeggen dat het mooi staat, terwijil dat helemaal niet het geval is. Ik hoop over een paar maanden weer ouderwets te kunnen winkelen, want moet zeggen dat ik dat best wel heb gemist.
Dieet gaat op zichzelf en doordeweeks wel goed. Maar er moet nog een knop om in het weekend. Het weekend zie ik als gezellig en daar hoort een hapje en een drankje bij. Dat hoeft helemaal niet, maar ik heb het idee dat het niet gezellig is als ik niets heb in het weekend. Ik ga er vanuit dat ik aankomend weekend de knop eindelijk heb kunnen omzetten, want ik als dikkertje maakt me steeds ongelukkiger. En meestal heb ik dat ongelukkige gevoel nodig om door te kunnen zetten. Ik moet niet hopen, maar gewoon doen.
Gast- Gast
Ik zou echt cognac laarzen aanschaffen als ik jou was, dat past bij zoveel kleding. Ook nog een bijpassende cognackleurige riem (en evt. tas) om het bij nog meer outfits te laten passen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou nooit zwart cognac en donkerblauw samen combineren..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Ik zou nooit zwart cognac en donkerblauw samen combineren..
Samen niet, 1 van de 2 wel. Zwart met grijs kan ook prima.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Lavendel schreef:2CKC2 schreef:Ik zou nooit zwart cognac en donkerblauw samen combineren..
Precies, niet alle 3 samen. Zwart en lichtgrijs gaat prima, maar antraciet kan je beter met wit combineren.
2CKC2 schreef:Lavendel schreef:2CKC2 schreef:Ik zou nooit zwart cognac en donkerblauw samen combineren..
Precies, niet alle 3 samen. Zwart en lichtgrijs gaat prima, maar antraciet kan je beter met wit combineren.
Agree
Van die rode laarsjes vind ik ook wel leuk met zwart maar dan zou ik verder dat roodaccentje nog ergens terug laten komen. Rode nagels of rode lippenstift oid.
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:2CKC2 schreef:Lavendel schreef:2CKC2 schreef:Ik zou nooit zwart cognac en donkerblauw samen combineren..
Agree
Van die rode laarsjes vind ik ook wel leuk met zwart maar dan zou ik verder dat roodaccentje nog ergens terug laten komen. Rode nagels of rode lippenstift oid.
Wij begrijpen elkaar!
Ik zou nooit echt navyblauw met bijv. een dikke zwarte party dragen. Wel bijv. een navyblauw jurkje met een zwarte panty waarbij je nog huid ziet. (een hardblauw vind ik wel bij zwart kunnen trouwens).
Cognac en zwart vind ik altijd wel kunnen.. Ook met grijs.
Hier trouwens een combie met zwart, blauw, grijs en bruin. Ik vind het persoonlijk too much, maar als je een diehard ster bent in combineren bak je er misschien nog wel wat van
Cognac en zwart vind ik altijd wel kunnen.. Ook met grijs.
Hier trouwens een combie met zwart, blauw, grijs en bruin. Ik vind het persoonlijk too much, maar als je een diehard ster bent in combineren bak je er misschien nog wel wat van
Gast- Gast
Wat ik trouwens echt lelijk vind is schoenen EN riem EN tas kleur combineren (als de rest bijv. zwart is).. brr dat vind ik niets.
Wat CKC en meerdere ook al aangave vind ik ook mooi.. Rode schoenen rode lippen. Zij heeft dan ook nog een rood blousje, maar het gaat even om het idee.
Wat CKC en meerdere ook al aangave vind ik ook mooi.. Rode schoenen rode lippen. Zij heeft dan ook nog een rood blousje, maar het gaat even om het idee.
Gast- Gast
Deze hele outfit is niet mijn ding maar ik ben wel verliefd op haar laarzen!!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Dank jullie wel voor de tips. Ik begin een aardig beeld te krijgen van wat wel en wat niet kan.
Gast- Gast
Laat anders gewoon eens een paar combinaties zien als je twijfelt over iets!
Lavendel- Ratel
eens met Lavendel en CKC en jammer dat je jezelf omschrijft als dikkertje waar verkoopsters niet eerlijk tegen zijn. Je zou best wat zelfverzekerder mogen zijn. Je bent niet meer waard naarmate je gewicht lager is.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Laat ik het anders stellen, geen verkoper zou mij serieus nemen, aangezien ik nog steeds niet aan mijn eigen maat wil. Ik heb één rokje in mijn eigen maat en wat shirtjes in mijn eigen maat, maar ik heb nog te vaak dat ik iets aanwil waar ik nog maar net één been in kan steken. Het probleem ligt dus absoluut bij mezelf, dan bij de gestelde verkoper.
Gast- Gast
Maura schreef:Hoi,
Ja hoor, dat kan prima. Ik draag donkerblauw altijd met donkerblauw, ik heb een maillot in dezelfde kleur als mijn jurkje en dan draag ik daar cognackleurige laarzen en riem bij.
Ja dat kan ook, zwart en grijs past prima bij elkaar vind ik.
Ik droeg mijn rode laarzen meestal met zwart, zwarte maillot, zwart jurkje. Of bij een zwarte broek of een (donkere) spijkerbroek. Ik heb ook een rode riem, maar dat vind ik dan weer too much worden met de rode laarzen erbij.
Gast- Gast
Maura schreef:Laat ik het anders stellen, geen verkoper zou mij serieus nemen, aangezien ik nog steeds niet aan mijn eigen maat wil. Ik heb één rokje in mijn eigen maat en wat shirtjes in mijn eigen maat, maar ik heb nog te vaak dat ik iets aanwil waar ik nog maar net één been in kan steken. Het probleem ligt dus absoluut bij mezelf, dan bij de gestelde verkoper.
Maar waarom? Dit lees ik echt al een hele tijd op het forum, en je bent nog niks afgevallen. Dat bedoel ik niet onaardig, maar ik lees er alleen over, en er veranderd niks. Kan je het dan beter niet, voor nu, accepteren en gewoon lekker aan de slag met je kleding? Dan voel je je sowieso al een stuk lekkerder in je vel denk ik, met leuke combinaties, dat heb ik in ieder gevla wel!
Gast- Gast
Pippa schreef:Maura schreef:Laat ik het anders stellen, geen verkoper zou mij serieus nemen, aangezien ik nog steeds niet aan mijn eigen maat wil. Ik heb één rokje in mijn eigen maat en wat shirtjes in mijn eigen maat, maar ik heb nog te vaak dat ik iets aanwil waar ik nog maar net één been in kan steken. Het probleem ligt dus absoluut bij mezelf, dan bij de gestelde verkoper.
Maar waarom? Dit lees ik echt al een hele tijd op het forum, en je bent nog niks afgevallen. Dat bedoel ik niet onaardig, maar ik lees er alleen over, en er veranderd niks. Kan je het dan beter niet, voor nu, accepteren en gewoon lekker aan de slag met je kleding? Dan voel je je sowieso al een stuk lekkerder in je vel denk ik, met leuke combinaties, dat heb ik in ieder gevla wel!
Ik klaag en ben er al weken mee bezig. Wat inhoudt dat ik ook al weken op dieet ben, maar continu in het weekend de fout inga en het vervolgens maandag niet meer kan oppakken (mis de moed i.v.m. het falen). Ik ben me ervan bewust dat ik iets te lang geklaagd heb zonder daadwerkelijk stappen te ondernemen, maar ik was er dan ook nog niet echt klaar mee. De ticker heb ik een week geleden geplaatst als extra stok achter de deur en het gaat goed nu. Eten gaat goed, bewegen gaat goed. En ik ga er vanuit dat dit weekend ook gewoon goed gaat.
Natuurlijk kan ik aan de slag met het huidige gewicht en daar leuke kleding bij zoeken. Maar in mijn hoofd zit een kronkel wat maakt dat ik dat gewoon niet wil. En ik verwacht van niemand dat ze deze kronkel begrijpen. En ik snap ook dat als ik niet verwacht dat iemand de kronkel begrijpt, ik ook niet moet klagen. Maar het klagen gaat me natuurlijk af op de één of andere manier.
Ik zal ophouden over mijn gewicht. En het gewoon houden bij de orginele vraag. Welke kleuren kan ik combineren?
Gast- Gast
Bij deze dan Maura. Een extra setje voor het weekend (zoekt de 'geef een setje emoticon) - YOU can do it!
Gast- Gast
Ik maak ook even gebruik van dit topic voor een combinatievraag!
Mijn nieuwe laarsjes zijn vandaag binnengekomen en ik vind ze heel gaaf.
Alleen ze zijn heel donkerbruin, tegen het zwarte aan. Ik heb maar heel weinig bruine kledingstukken, in verschillende tinten, maar kan ik ze ook aan met een zwart jurkje en een zwarte legging/ panty?
En welke andere kleuren zijn er mooi bij?
Mijn nieuwe laarsjes zijn vandaag binnengekomen en ik vind ze heel gaaf.
Alleen ze zijn heel donkerbruin, tegen het zwarte aan. Ik heb maar heel weinig bruine kledingstukken, in verschillende tinten, maar kan ik ze ook aan met een zwart jurkje en een zwarte legging/ panty?
En welke andere kleuren zijn er mooi bij?
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: