Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De beste singer-songwriter van Nederland

+18
Taeda
CottonCandy
Lejow
_Blush_
Sterrin_
Snoes
Sterre
Antibes
Eris
Elliot
Pommes
Caroow
Mermaid
Lady4
Carra
Bliss
Tania
Arwyn
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

De beste singer-songwriter van Nederland Empty De beste singer-songwriter van Nederland

Bericht  Arwyn ma 27 mei 2013 - 8:14

Iemand die dit kijkt?
Ik zit Grey's Anatomy te kijken, maar zapte in de reclame naar dbssvNL, net bij het liedje van het meisje die zingt over haar overleden moeder. Ik ben zelf nog nooit iemand die dichtbij mij staat kwijtgeraakt, maar wow, er liepen zomaar ineens 2 tranen over m'n wangen, zo mooi!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De beste singer-songwriter van Nederland Empty Re: De beste singer-songwriter van Nederland

Bericht  Tania ma 27 mei 2013 - 8:15

Ik zit te kijken. Dat liedje kwam hier ook wel binnen ja, heel mooi.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De beste singer-songwriter van Nederland Empty Re: De beste singer-songwriter van Nederland

Bericht  Bliss ma 27 mei 2013 - 8:29

Oh shit, dit wilde ik gaan volgen, totaal vergeten. Was vandaag de eerste aflevering of begon het vorige week al? Ga t nog wel ff terugkijken.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De beste singer-songwriter van Nederland Empty Re: De beste singer-songwriter van Nederland

Bericht  Carra ma 27 mei 2013 - 9:03

Vandaag is de tweede aflevering. Ik ben het nu aan het terugkijken. Ik moest bij de eerste jongen al bijna huilen. Die waar Eric moest huilen. Ik hou van Eric. I love you
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De beste singer-songwriter van Nederland Empty Re: De beste singer-songwriter van Nederland

Bericht  Carra ma 27 mei 2013 - 9:38

Yeaay, mijn favorieten zijn door!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De beste singer-songwriter van Nederland Empty Re: De beste singer-songwriter van Nederland

Bericht  Gast ma 27 mei 2013 - 9:56

Maaike is een vriendinnetje van mijn vriend, zij is zo goed! Ik heb het helaas gemist, ga het morgen even terugkijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De beste singer-songwriter van Nederland Empty Re: De beste singer-songwriter van Nederland

Bericht  Gast ma 27 mei 2013 - 10:08

Een meisje dat vroeger bij mij in de klas zat postte het nummer net op FB. Zij is tijdens onze schooltijd haar moeder verloren, zat ook te janken met dat nummer. Erg mooi...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De beste singer-songwriter van Nederland Empty Re: De beste singer-songwriter van Nederland

Bericht  Gast ma 27 mei 2013 - 10:12

Harrison schreef:Maaike is een vriendinnetje van mijn vriend, zij is zo goed! Ik heb het helaas gemist, ga het morgen even terugkijken.

Mocht je alleen 'even snel haar nummer' willen zien:
http://omroep.vara.nl/media/236670

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De beste singer-songwriter van Nederland Empty Re: De beste singer-songwriter van Nederland

Bericht  Lady4 ma 27 mei 2013 - 20:54

Ik zag het nummer van Maaike steeds voorbij komen en heb hem net geluisterd. Kippevel! Het gaat dus over haar overleden moeder, wat heftig. Ze had Chiel in tranen en ook Eric was zichtbaar ontroerd. Ik heb het nummer gedeeld op FB, dat heeft ze wel verdiend.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De beste singer-songwriter van Nederland Empty Re: De beste singer-songwriter van Nederland

Bericht  Mermaid ma 27 mei 2013 - 21:07

ja pff dat nummer van Maaike, elke keer tranen als ik het hoor (zo snel heb ik dat niet) Het is bijna poëzie.

Ik hou van dit programma! En Sanne is mijn stiekeme girl crush.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De beste singer-songwriter van Nederland Empty Re: De beste singer-songwriter van Nederland

Bericht  Gast ma 27 mei 2013 - 21:11

Haar ouders zijn allebei overleden, geloof ik kort na elkaar. Echt heftig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De beste singer-songwriter van Nederland Empty Re: De beste singer-songwriter van Nederland

Bericht  Mermaid ma 27 mei 2013 - 21:14

heftig. Dat ze het nummer dan ook met zo'n grote glimlach kan zingen zeg. Maakte het extra mooi vond ik, ze kwam zo trots over of iets.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De beste singer-songwriter van Nederland Empty Re: De beste singer-songwriter van Nederland

Bericht  Caroow ma 27 mei 2013 - 21:18

Zo, die komt wel even binnen ja. Vanmiddag na het werk ga ik de hele aflevering kijken maar ik denk niet dat iemand haar nog overtreft.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De beste singer-songwriter van Nederland Empty Re: De beste singer-songwriter van Nederland

Bericht  Pommes ma 27 mei 2013 - 21:23

Vorige week dat meisje Demira vond ik ook erg goed, ze heeft een hele aparte stem die eruit springt.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=vNGlnVHCyhs
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De beste singer-songwriter van Nederland Empty Re: De beste singer-songwriter van Nederland

Bericht  Elliot ma 27 mei 2013 - 21:59

Ik heb gister toen ik zat te zappen in afwachting van Emily Owens MD precies het nummer van Maaike meegepikt. Echt schitterend, kippevel all over en ik kon het amper droog houden. I love you
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De beste singer-songwriter van Nederland Empty Re: De beste singer-songwriter van Nederland

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 3:50

Thanks voor de link zus, heb het gister even snel gekeken!
Zit nu de hele aflevering te kijken, ik vind het sowieso echt een leuk programma. Veel talent!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De beste singer-songwriter van Nederland Empty Re: De beste singer-songwriter van Nederland

Bericht  Bliss di 28 mei 2013 - 5:31

Ik ga vandaag of morgen ook ff de afleveringen terugkijken. Vond het vorig jaar ook leuk, van Nielson, Douwe Bob en Mattanja Joy Bradley hoor je regelmatig wat (op 3FM in elk geval), ze hebben echt talent.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De beste singer-songwriter van Nederland Empty Re: De beste singer-songwriter van Nederland

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 6:53

Ik ben normaal vrij emotioneel maar dit liedje raakte me niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De beste singer-songwriter van Nederland Empty Re: De beste singer-songwriter van Nederland

Bericht  Eris di 28 mei 2013 - 6:57

Carrie schreef:Ik ben normaal vrij emotioneel maar dit liedje raakte me niet.

+1

Mij raakt het ook niet. Het is haar manier van zingen dat op mij niet oprecht overkomt, daardoor raakt het mij niet.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De beste singer-songwriter van Nederland Empty Re: De beste singer-songwriter van Nederland

Bericht  Antibes di 28 mei 2013 - 7:24

Mij raakt het niet heel erg, maar ik vind het wel een bloedmooie tekst...

Ik vond deze ook mooi:

https://www.youtube.com/watch?v=MzDRMFa8DKE
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De beste singer-songwriter van Nederland Empty Re: De beste singer-songwriter van Nederland

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 7:39

Ik vind het echt prachtig, zo mooi en puur.

Mijn dochter luisterde net met me mee en zei: 'mama, ik krijg hier traantjes van!' I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De beste singer-songwriter van Nederland Empty Re: De beste singer-songwriter van Nederland

Bericht  Sterre di 28 mei 2013 - 7:51

Ik vind het ook zo'n mooi liedje, ik moest er ook van huilen. 1,5 week geleden was ik bij de uitvaart van de moeder van een vriendin. Ik moet bij dit nummer erg aan haar gevoelens denken.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De beste singer-songwriter van Nederland Empty Re: De beste singer-songwriter van Nederland

Bericht  Snoes wo 29 mei 2013 - 21:38

Ik vind het ook een hele mooie tekst en een heel erg mooie liedje, wauw!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De beste singer-songwriter van Nederland Empty Re: De beste singer-songwriter van Nederland

Bericht  Mermaid wo 29 mei 2013 - 22:18

oow Minneke wat superschattig! I love you
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De beste singer-songwriter van Nederland Empty Re: De beste singer-songwriter van Nederland

Bericht  Sterrin_ do 30 mei 2013 - 0:17

Ik moest er wel om huilen, wist toen nog niet eens dat hetvover haar overleden moeder ging.
Maar het trof me meteen, mijn moeder is ook overleden en het raakte me erg diep.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De beste singer-songwriter van Nederland Empty Re: De beste singer-songwriter van Nederland

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum