Fiat grande punto
+3
Coccinelle
Ibbeltje
Middleme
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Fiat grande punto
Mijn vriend heeft zijn oog laten vallen op een Fiat Grande Punto, uit 2007 (dacht ik).
Nu ben ik even benieuwd, heeft iemand die? En bevalt die? Plus- en minpunten?
Vertel!
Nu ben ik even benieuwd, heeft iemand die? En bevalt die? Plus- en minpunten?
Vertel!
Gast- Gast
Re: Fiat grande punto
Ik heb geen grande, maar een gewone Punto (2002) en ik vind hem echt heerlijk rijden! Ik gok dat de twee modellen niet heel veel van elkaar verschillen.
Hij rijdt ook zuinig (richting 1:16 en ik rijd korte stukjes naar mijn werk) en hij zit top.
Hij rijdt ook zuinig (richting 1:16 en ik rijd korte stukjes naar mijn werk) en hij zit top.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb een tijdje in een Punto Evo gereden, ik vond het een fijne auto en idd zuinig!
Gast- Gast
Dat is fijn om te horen. Het voordeel vindt mijn vriend dat het wel gewoon ruime/normale auto is (we keken eerst naar Yaris) maar wel nog goed betaalbaar, want hij kost 'maar' €35 in de belasting en is vrij zuinig.
Gast- Gast
Ik heb een ouder model gehad, Fiat Punto uit ehm 9 geloof ik. Reed fijn maar kreeg steeds mankementen aan uitlaat. (en later ook andere dure kosten) Achteraf stond deze auto daar bekend om van de uitlaat.Maar goed deze van jou is veel nieuwer dus waarschijnlijk stukken beter.
Maar ik doe geen punto meer haha.
Maar ik doe geen punto meer haha.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb een punto evo uit 2010, bijna hetzelfde model. Ik vind het een erg fijne auto, vlot en ligt lekker op de weg. Nog geen minpunten kunnen ontdekken.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een punto gehad uit 2001 en deze reed erg lekker. Het is dat hij ouders was en ik een mooiere kreeg, anders had ik hem nog gehad.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
We hebben er net 1 gekocht! Goede deal, rib uit lijf, maar donderdag kunnen we hem halen
Gast- Gast
Wij hebben er ook eentje. 3-deurs helaas en ik vind het moeilijk irritant dat de kofferbak niet met een sleutel open kan, maar dat je op een knop in de auto moet duwen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Maar hij zit ook gewoon op je sleutel vc, dat is toch juist makkelijk als je je handen vol hebt? nja misschien vind ik het in de praktijk ook niet handig haha!
Gast- Gast
Nope, onze kofferbak kan echt alleen vanuit de auto open. Echt heel irritant
Heb je dan niet een verkeerde sleutel erbij? Zit het knopje wel op de sleutel, of dat ook niet?VeryCherry schreef:Nope, onze kofferbak kan echt alleen vanuit de auto open. Echt heel irritant
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Heb je dan niet een verkeerde sleutel erbij? Zit het knopje wel op de sleutel, of dat ook niet?VeryCherry schreef:Nope, onze kofferbak kan echt alleen vanuit de auto open. Echt heel irritant
Wij hebben twee sleutels, 1 met knopjes, 1 zonder. Die met de knopjes kun je gebruiken voor de kofferbak.
Gast- Gast
Nee, het knopje zit ook niet op de sleutel. Echt zó stom.
Jep, ik heb een grande punto uit 2007 .
Heb hem pas sinds maart, maar ben er erg blij mee. En me kofferbak gaat idd gewoon open met een knopje op mijn sleutel
Heb hem pas sinds maart, maar ben er erg blij mee. En me kofferbak gaat idd gewoon open met een knopje op mijn sleutel
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: