Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schoenen te groot

+2
Antibes
SuzieQ
6 plaatsers

Ga naar beneden

Schoenen te groot Empty Schoenen te groot

Bericht  SuzieQ za 25 mei 2013 - 4:03

Ik heb altijd last van mijn schoenen. Ik hang vaak tussen 2 maten in en soms koop ik de kleinste, die ik soms wel inloop maar soms ook niet. Nu heb ik schoenen ik de grotere maat gekocht, en na een paar maanden uitlopen zijn ze nu echt te groot. Ik heb er net zooltjes in gelegd maar ze zijn nog steeds te groot. Dan bewegen mijn voeten de hele tijd los in mijn schoenen als ik loop en dat loopt niet fijn. Heb ik nou zulke rare voeten of hebben hier meer mensen last van? Het is meestal zo dat ze bij de tenen te klein zijn maar bij de hakken te groot.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen te groot Empty Re: Schoenen te groot

Bericht  Antibes za 25 mei 2013 - 4:07

Nope. Ik heb ook altijd gedonder met schoenen. Ik heb maat 41/42, maar maar 41 is vaak te klein en maat 42 vaak te groot en zéker te breed. Het meeste loop ik op leren Levi's gympen waarvan ik al aan mijn vijfde paar bezig ben ofzo. Verder toch vaak zere tenen en vooral zomerschoenen zijn een ramp, want ballerina's pas ik helemaal niet. Oplossing? Zero.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen te groot Empty Re: Schoenen te groot

Bericht  Sugarfall za 25 mei 2013 - 4:49

Heb ik ook wel last van, 36 is vaak net te klein, en 37 aan de wat grote kant. 36,5 zou echt perfect voor mij zijn. Een zooltje vind ik echt totaal niet lekker lopen en werkt bij mij ook niet, ik heb er dus geen oplossing voor! nerd
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen te groot Empty Re: Schoenen te groot

Bericht  sawasdee za 25 mei 2013 - 4:53

Misschien een idee om eens bij de duurdere schoenzaken te gaan kijken.
Merken als Gabor werken namelijk met halve maten.
Wie weet kom je met een halve maat meer/minder wel goed uit?
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen te groot Empty Re: Schoenen te groot

Bericht  Nyx za 25 mei 2013 - 5:01

Al zolang als ik me kan herinneren zit ik op maat 37.5. Mijn ouders kochten altijd maat 38 voor me. Maar dat liep niet altijd lekker en moest ik erg aansnoeren, gympen, om er niet uit te glippen. Als maat 37 te klein is en maat 37,5 niet aanwezig, dan zal ik zeker niet gaan voor een maat 38. Het enige waarbij ik maat 38 nog weleens wil proberen, maar dat is puur afhankelijk van het materiaal en daadwerkelijk maat, is laarsjes met hak. Die stevig zitten om mijn hak, zeg maar.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen te groot Empty Re: Schoenen te groot

Bericht  SuzieQ za 25 mei 2013 - 5:03

Ik draag schoenen van tussen de 150 en 300 euro dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Ik heb 1 paar gabor, maar die lopen voor geen meter. Te groot bij de hak en te krap bij de tenen. Omdat ik geen synthetische materialen kan dragen lopen mijn schoenen sowieso wel veel uit. Maar volgens mij is het model van mijn voeten een beetje raar. Vaak zitten mijn tenen echt voor er tegenaan, terwijl ik bij de hakken liever een maat kleiner zou willen.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen te groot Empty Re: Schoenen te groot

Bericht  Gast za 25 mei 2013 - 5:23

Je zou kunnen overwegen om er een gelzool in te leggen, die zijn vaak een heel stuk dikker. Enige nadeel is dat die dingen bijna fluoriserend blauw zijn en dus niet zo grappig in elke schoen eruit zien. Niet dat dat wat uit maakt als je je schoenen aan hebt, natuurlijk Wink

Ik heb het trouwens ook, met m'n linkervoet. Bij links is alles te klein wat bij rechts perfect zit. Vandaag heb ik Allstars gekocht, die zitten voor de verandering links perfect, rechts zijn ze iets ruim, maar niet hinderlijk. Hopelijk blijven ze een beetje oké zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen te groot Empty Re: Schoenen te groot

Bericht  Arwyn za 25 mei 2013 - 6:12

Qua lengte heb ik niet zo'n probleem, maar mijn voeten hebben wel een beetje vervelende vorm. Ik heb een brede voorvoet en een smalle hak. Aan de voorkant zitten schoenen me daardoor wel eens wat krap, terwijl ik uit de hak glip.
Dan is het dus duidelijk geen model voor mij, dus neem ik ze niet mee.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen te groot Empty Re: Schoenen te groot

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum