Dieptepunt bereikt vandaag..
+34
Papillio
Snoopy
Tania
Flower_L
LDJ
Jezzie
Jade
Theeleut
Fiwen
Luce
Minx
Purpleflower
Sea of Trees
Puggle
Floor
Marin
Caroow
iloverose
Mamsie
Zonneschijn
PapillonRose
bolus26
Slakje
Linda
Star007
Muppetje
SDL
Barbabella
Kalishi
Sanne
Printje
sanne-84
Manderijn
Paper Crown
38 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Dieptepunt bereikt vandaag..
Artemis schreef:Moet je serieus opletten waar die piemel heenwijst dan? Bij mijn weten heb ik daar nog nooit op gelet.. Of ik ben het vergeten, maar volgens mij heb ik daar nooit enige aandacht aan besteed bij mijn zoon...
Ik heb daar echt nog nooit opgelet, maar ook nog nooit zeiknatte kindjes gehad die ik had verschoond. Dus het zal wel altijd ongemerkt goed gaan!
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Tania schreef:Ik doe ook altijd J. zijn piemeltje naar beneden. Naar boven of naar de zijkant garandeert een natte broek of trui.
Ik doe dat ook.
Was ook het eerste wat de kraamzorg zei toen ik voor het eerst een luiertje ging verschonen.
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Haha Papercrown .
Mijn vriend wisselt regelmatig de kleding van mijn dochters om. Dan loopt mijn jongste rond in een soepjurk die eigenlijk een trui van de oudste is. Of de oudste met hielsokjes die eigenlijk de kousen van mijn jongste zijn.
Deze week was hij een dag thuis met de kinderen en toen ik 's avonds thuis kwam, liep de jongste nog in de pyama. Mijn vriend dacht dat het een setje was en was ook met haar naar de winkel geweest.
Mijn vriend wisselt regelmatig de kleding van mijn dochters om. Dan loopt mijn jongste rond in een soepjurk die eigenlijk een trui van de oudste is. Of de oudste met hielsokjes die eigenlijk de kousen van mijn jongste zijn.
Deze week was hij een dag thuis met de kinderen en toen ik 's avonds thuis kwam, liep de jongste nog in de pyama. Mijn vriend dacht dat het een setje was en was ook met haar naar de winkel geweest.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Papillio schreef:Tania schreef:Ik doe ook altijd J. zijn piemeltje naar beneden. Naar boven of naar de zijkant garandeert een natte broek of trui.
Ik doe dat ook.
Was ook het eerste wat de kraamzorg zei toen ik voor het eerst een luiertje ging verschonen.
+1, vlak nadat D haar in het gezicht plaste
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Twellie schreef:Haha Papercrown .
Dit kan mijn man ook doen. Leg ik kleren klaar, lopen ze vervolgens in elkaar kleding.
Gast- Gast
.Snoopy schreef:Artemis schreef:Moet je serieus opletten waar die piemel heenwijst dan? Bij mijn weten heb ik daar nog nooit op gelet.. Of ik ben het vergeten, maar volgens mij heb ik daar nooit enige aandacht aan besteed bij mijn zoon...
Ik heb daar echt nog nooit opgelet, maar ook nog nooit zeiknatte kindjes gehad die ik had verschoond. Dus het zal wel altijd ongemerkt goed gaan!
Ik let daar eigenlijk ook nooit op. Wel nu hij op de wc plast dat ik hem er even op wijs dat zijn piemeltje wel naar beneden moet wijzen. Maar met luiers niet, en hij is nooit nat. Dus het zal wel altijd goed gaan.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Ik denk dat het er ook wel een beetje van af hangt hoeveel piemel ze hebben
Gast- Gast
Lennox schreef:Ik denk dat het er ook wel een beetje van af hangt hoeveel piemel ze hebben
Mijn baby heeft duidelijk Surinaamse roots, als zijn piemel niet goed ligt heeft hij een natte buik.
(Haha dat doet me aan het volgende denken; mijn schoonmoeder was hem aan het verschonen en hij had een hard piemeltje. Ze zei iets over dat hij zo veel op mij lijkt. Ja zeg ik, maar dat heeft hij toch echt van zijn vader. Ik bedoelde uiteraard dat mijn vriend ook een mannelijk geslachtsdeel heeft, maar iedereen dacht dat ik het over het harde piemeltje had )
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Haha. grappig!
Arm kind van mij...
Arm kind van mij...
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
HahahaCaroow schreef:Lennox schreef:Ik denk dat het er ook wel een beetje van af hangt hoeveel piemel ze hebben
Mijn baby heeft duidelijk Surinaamse roots, als zijn piemel niet goed ligt heeft hij een natte buik.
(Haha dat doet me aan het volgende denken; mijn schoonmoeder was hem aan het verschonen en hij had een hard piemeltje. Ze zei iets over dat hij zo veel op mij lijkt. Ja zeg ik, maar dat heeft hij toch echt van zijn vader. Ik bedoelde uiteraard dat mijn vriend ook een mannelijk geslachtsdeel heeft, maar iedereen dacht dat ik het over het harde piemeltje had )
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Haha, PC!
Misschien is dit wel iets voor jou: http://www.columbusmagazine.nl/azie_en_midden-oosten/china/reisreporter/fotos/200735.html
Misschien is dit wel iets voor jou: http://www.columbusmagazine.nl/azie_en_midden-oosten/china/reisreporter/fotos/200735.html
Gast- Gast
Ik ben heel vaak zonder doekjes of luiers op pas gegaan toen C. klein was. Ik vergat het gewoon. Maar ik heb gelukkig nooit meegemaakt dat ik hem moest verschonen op dat moment, of ik ws toevallig bij mijn ouders waar ook luiers en doekjes waren.
Wat wel heel erg is is dat hij van de trap is gevallen van helemaal boven, toen waren we net verhuisd, en hij kon nog maar een beetje kruipen (dag twee ofzo dat hij kroop). Mijn ex was met de traphekjes bezig, dit huis heeft 2 verdiepingen en hij was met de bovenste bezig, en ik op de eerste verdieping op zijn kamer met het raam bezig, hele lange kamer, ik kon dat wel zien als hij iets te ver naar de deur zou proberen te kruipen. Niet dus, ik hoorde heel veel gerommel en dacht dat mijn ex iets had laten vallen, toen hij riep dat dat niet zo was wist ik het. Ik dacht echt dat ik hem niet meer levend onder aan de trap zou vinden maar er was niets aan de hand, alleen wat bulten maar ik heb er een week niet van geslapen.
Wat wel heel erg is is dat hij van de trap is gevallen van helemaal boven, toen waren we net verhuisd, en hij kon nog maar een beetje kruipen (dag twee ofzo dat hij kroop). Mijn ex was met de traphekjes bezig, dit huis heeft 2 verdiepingen en hij was met de bovenste bezig, en ik op de eerste verdieping op zijn kamer met het raam bezig, hele lange kamer, ik kon dat wel zien als hij iets te ver naar de deur zou proberen te kruipen. Niet dus, ik hoorde heel veel gerommel en dacht dat mijn ex iets had laten vallen, toen hij riep dat dat niet zo was wist ik het. Ik dacht echt dat ik hem niet meer levend onder aan de trap zou vinden maar er was niets aan de hand, alleen wat bulten maar ik heb er een week niet van geslapen.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Oh haha PC, hier moet ik toch wel heel erg om lachen. Arme Gijs!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: