lekkere chips
+42
Mizz_S
Star007
Lady4
Exogenesis
Ilovethe90s
Lady Starstruck
Tsjip
NoName88
Ella
Joan
Mida4you
Ragazza
Saga
Punk'd
Balloon
xxjojootjexx
SoGood
Ibbeltje
Snoes
Highway
Zonnetje
Sarah1985
Nyx
Patries
SDL
Slakje
JustMeDaan
sanne-84
Parisienne
Angela_1986
Susan
SarahKey
Manderijn
Evalynn
Aziraphale
Kaboutertje
Caroow
Joontjuh
Zonneschijn
Lavendel
Fortissimo
Shisha
46 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: lekkere chips
Ook Salt & Vinegar, maar die kun je bijna overal krijgen, van het merk Kettle. Heb het nu van Lays, is ook erg lekker.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had dit topic niet moeten openen, ik wist het al toen ik de titel zag... Nu heb ik zin in chips!
Ik eet meestal Doritos Nacho Cheese lekker, Hamka's of naturel chips met een dipsausje van Duyvis. Maar ik vind de meeste chips wel lekker! Bugles Nacho Cheese, Chipito, Pomtips, Thai Sweet Chilli, enzovoorts... Heerlijk! Als ik moest kiezen tussen snoep/chocolade of chips dan denk ik dat ik voor chips zou kiezen
Ik eet meestal Doritos Nacho Cheese lekker, Hamka's of naturel chips met een dipsausje van Duyvis. Maar ik vind de meeste chips wel lekker! Bugles Nacho Cheese, Chipito, Pomtips, Thai Sweet Chilli, enzovoorts... Heerlijk! Als ik moest kiezen tussen snoep/chocolade of chips dan denk ik dat ik voor chips zou kiezen
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
ja ik doe alleen die van lays die andere vind ik niet zoSusan schreef:Ook Salt & Vinegar, maar die kun je bijna overal krijgen, van het merk Kettle. Heb het nu van Lays, is ook erg lekker.
Patries- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 78
Registratiedatum : 21-05-13
Uhm, bij ons bij de Em-té, maar ik hoorde net ook bij de Jumbo? Ik haal hem in ieder geval wel altijd bij de Em-té.Manderijn schreef:Lissa schreef:
-plaatje-
Oeh, die lijkt me wel erg lekker! Waar te koop?
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Hmm, ik heb er net een paar geproefd en ik vind ze wel oké. Kettle is wel het lekkerst. Ze zijn er ook van AH Excellent, die zijn ook wel lekker, en van Pringles, maar ik hou niet van Pringles, dat vind ik net papieren chips.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Hmm, ik heb er net een paar geproefd en ik vind ze wel oké. Kettle is wel het lekkerst. Ze zijn er ook van AH Excellent, die zijn ook wel lekker, en van Pringles, maar ik hou niet van Pringles, dat vind ik net papieren chips.
Haha pringles zijn heerlijk
Patries- Fluisteraar
Over-gefabriceerde rotzooi. Heerlijk. Net als die lasagne uit bak voor in de oven, met paardenvlees er in. Heerlijk. En een big mac. Het smaakt allemaal naar niks en ik vind het heerlijk.Patries schreef:Susan schreef:Hmm, ik heb er net een paar geproefd en ik vind ze wel oké. Kettle is wel het lekkerst. Ze zijn er ook van AH Excellent, die zijn ook wel lekker, en van Pringles, maar ik hou niet van Pringles, dat vind ik net papieren chips.
Evalynn- Prater
Lissa schreef:Over-gefabriceerde rotzooi. Heerlijk. Net als die lasagne uit bak voor in de oven, met paardenvlees er in. Heerlijk. En een big mac. Het smaakt allemaal naar niks en ik vind het heerlijk.Patries schreef:Susan schreef:Hmm, ik heb er net een paar geproefd en ik vind ze wel oké. Kettle is wel het lekkerst. Ze zijn er ook van AH Excellent, die zijn ook wel lekker, en van Pringles, maar ik hou niet van Pringles, dat vind ik net papieren chips.
Het is een topic over chips niet over paardenvlees hoor
Patries- Fluisteraar
Oei mijn neus er af.Patries schreef:Lissa schreef:Over-gefabriceerde rotzooi. Heerlijk. Net als die lasagne uit bak voor in de oven, met paardenvlees er in. Heerlijk. En een big mac. Het smaakt allemaal naar niks en ik vind het heerlijk.Patries schreef:Susan schreef:Hmm, ik heb er net een paar geproefd en ik vind ze wel oké. Kettle is wel het lekkerst. Ze zijn er ook van AH Excellent, die zijn ook wel lekker, en van Pringles, maar ik hou niet van Pringles, dat vind ik net papieren chips.
Evalynn- Prater
hahah ik lig vlakLissa schreef:Oei mijn neus er af.Patries schreef:Lissa schreef:Over-gefabriceerde rotzooi. Heerlijk. Net als die lasagne uit bak voor in de oven, met paardenvlees er in. Heerlijk. En een big mac. Het smaakt allemaal naar niks en ik vind het heerlijk.Patries schreef:Susan schreef:Hmm, ik heb er net een paar geproefd en ik vind ze wel oké. Kettle is wel het lekkerst. Ze zijn er ook van AH Excellent, die zijn ook wel lekker, en van Pringles, maar ik hou niet van Pringles, dat vind ik net papieren chips.
Patries- Fluisteraar
Ik ook.Patries schreef:hahah ik lig vlakLissa schreef:Oei mijn neus er af.Patries schreef:Lissa schreef:Over-gefabriceerde rotzooi. Heerlijk. Net als die lasagne uit bak voor in de oven, met paardenvlees er in. Heerlijk. En een big mac. Het smaakt allemaal naar niks en ik vind het heerlijk.Patries schreef:Susan schreef:Hmm, ik heb er net een paar geproefd en ik vind ze wel oké. Kettle is wel het lekkerst. Ze zijn er ook van AH Excellent, die zijn ook wel lekker, en van Pringles, maar ik hou niet van Pringles, dat vind ik net papieren chips.
Evalynn- Prater
Patries, hier kunnen topics altijd rare wendingen krijgen.
Lissa, inderdaad. Eigenlijk is het allemaal 'troep' maar oh zo lekker!
Lissa, inderdaad. Eigenlijk is het allemaal 'troep' maar oh zo lekker!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben eigenlijk niet echt van de 'aparte' chips. Ik geef de voorkeur aan naturel of oranje doritos
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
goede smaaksanne-84 schreef:Ik ben eigenlijk niet echt van de 'aparte' chips. Ik geef de voorkeur aan naturel of oranje doritos
Patries- Fluisteraar
De laatste nieuwe verslaving is bugles nacho cheese met als dip heks'nkaas.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
wat is heks'nkaas. ?JustMeDaan schreef:De laatste nieuwe verslaving is bugles nacho cheese met als dip heks'nkaas.
Patries- Fluisteraar
Patries schreef:goede smaaksanne-84 schreef:Ik ben eigenlijk niet echt van de 'aparte' chips. Ik geef de voorkeur aan naturel of oranje doritos
Ik heb bijna nooit chips in huis, maar toevallig zat ik er vandeweek wel aan te denken. Toch mezelf maar weer eens verwennen!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
haha dat doe je goedsanne-84 schreef:Patries schreef:goede smaaksanne-84 schreef:Ik ben eigenlijk niet echt van de 'aparte' chips. Ik geef de voorkeur aan naturel of oranje doritos
Ik heb bijna nooit chips in huis, maar toevallig zat ik er vandeweek wel aan te denken. Toch mezelf maar weer eens verwennen!
Patries- Fluisteraar
Absoluut pickles! Vreet ik zo een hele zak van leeg.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Slakje schreef:Absoluut pickles! Vreet ik zo een hele zak van leeg.
Haha dat kan
Patries- Fluisteraar
Haha. Haha.
Dus...
Dus...
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
haha dan doen we toch weer goed met ze alle als ik aan de lijn zou gaan dan wordt het nog wel eens moeilijk.SDL schreef:Haha. Haha.
Dus...
Patries- Fluisteraar
Ik vind chips wel eens lekker, maar niet te vaak. Maar als ik iets meeneem dan bovenstaand.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
ringlingsNyx schreef:
Ik vind chips wel eens lekker, maar niet te vaak. Maar als ik iets meeneem dan bovenstaand.
Patries- Fluisteraar
Lays sensation Thai sweet chillie en die nieuwe Mexicaan nog wat. Dat zijn mijn favoriete
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: