Mama's kop van Noord Holland
+9
SarahKey
ekjir@M
Summerlovin
schuddebuikje
Reva
Boterbloem
_Lana_
woezel
Eva1985
13 plaatsers
Pagina 6 van 8
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Mama's kop van Noord Holland
Ja zeker weten zin in!!
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Ja, ik heb er ook zin in.
Boterbloem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 59
Registratiedatum : 19-04-13
ja ik ook!
Alleen mn mannetje is nu ziek dus hopen dat hij opknapt.. zou jammer zijn. .
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10
Juutjepetuutje schreef:ja ik ook!
Ach gossie!! Beterschap voor je mannetje Juutje, en hopelijk is hij morgen idd opgeknapt en zien we jullie ook!!
Pinkel- Prater
Oh Juutje! Ik hoop dat hij morgen weer beter is!
Ik zal er morgen op tijd zijn want het is vakantie tijd dus zal wel niet zo rustig zijn als anders.
Zal een tafel bezet houden Dus als je een een klein blond/rossig mannetje voorbij ziet rennen met Siem op zijn tshirt en een oververhitte gezette moeder er achter aan. That's me
Ik zal er morgen op tijd zijn want het is vakantie tijd dus zal wel niet zo rustig zijn als anders.
Zal een tafel bezet houden Dus als je een een klein blond/rossig mannetje voorbij ziet rennen met Siem op zijn tshirt en een oververhitte gezette moeder er achter aan. That's me
Ik wilde net dus al typen "hoe herkennen wel elkaar??"
Je gaat dus alvast binnen zitten? Ik heb een knal paarse wandelwagen, die valt opzich ook niet echt te missen!
We hadden 10.00uur afgesproken toch? Het is een kwartiertje rijden vanaf mijn huis, dus ben er lekker snel.
Ik hoop alleen dat L, wat minder last heeft van doorkomende tandjes, want vandaag was ze niet echt gezellig, arm schaapje.
Je gaat dus alvast binnen zitten? Ik heb een knal paarse wandelwagen, die valt opzich ook niet echt te missen!
We hadden 10.00uur afgesproken toch? Het is een kwartiertje rijden vanaf mijn huis, dus ben er lekker snel.
Ik hoop alleen dat L, wat minder last heeft van doorkomende tandjes, want vandaag was ze niet echt gezellig, arm schaapje.
Pinkel- Prater
Oh oh, ik leg nu ook in een ziek kindje in bed, hoop dat hij morgen beter is. En ik ga nog even oppas proberen te regelen dat ik anders alleen met mijn dochter kom.
Boterbloem- Fluisteraar
Ook ik leg net de oudste in bed die zich niet lekker voelt. Maat verwacht dat het wel losloopt.
Sarahkey heb ik al eens gezien dus dat scheelt voor mij alweer.
Sarahkey heb ik al eens gezien dus dat scheelt voor mij alweer.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Meisjesmama jou ken ik idd al en de rest, dat komt wel goed!
Boterbloem: ook jij al een ziek kindje Hopelijk valt het morgen allemaal mee.
Boterbloem: ook jij al een ziek kindje Hopelijk valt het morgen allemaal mee.
Puggle: ik probeer alvast binnen te gaan zitten want dan zoek ik even een leuke plek uit. Want denk dat het wel druk word. Of het valt me allemaal mee haha.
Ik denk dat je mij bedoeld... Ik zag op hun site dat ze ook een buiten terras hebben, dus vandaar dat ik even wilde weten waar je zou gaan zitten! ;)Ons kleine spookje is nu gelukkig rustig in slaap gevallen, dus die maakt een goede nacht!SarahKey schreef:Puggle: ik probeer alvast binnen te gaan zitten want dan zoek ik even een leuke plek uit. Want denk dat het wel druk word. Of het valt me allemaal mee haha.
Pinkel- Prater
Pinkel schreef:Ik denk dat je mij bedoeld... Ik zag op hun site dat ze ook een buiten terras hebben, dus vandaar dat ik even wilde weten waar je zou gaan zitten! ;)Ons kleine spookje is nu gelukkig rustig in slaap gevallen, dus die maakt een goede nacht!SarahKey schreef:Puggle: ik probeer alvast binnen te gaan zitten want dan zoek ik even een leuke plek uit. Want denk dat het wel druk word. Of het valt me allemaal mee haha.
oeh spannend om dat van te voren te zeggen pinkel
ik ben er bang voor.. de koorts loopt alleen maar op. de oudste had van de week ook een paar dagen hoge koorts, spugen etc
jammer zeg! het leek me echt heel leuk!!
stel dat het morgenochtend helemaal prima gaat dan kom ik alsnog, maar ik denk op dit moment dat het niets wordt!
hopelijk hebben jullie het héél gezellig en plannen jullie nog eens een date, dan ben ik er bij hoor!!
veel plezier alvast!
Juutjepetuutje- Prater
meiden ik moet helaas afzeggen. Mijn vriend is onverwachts vrij morgen dus we gaan even gezellig wat met zn 3en doen. Sorry, maar de volgende x ben ik er graag bij! Jullie veel plezier in ieder geval!
Eva1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 144
Registratiedatum : 20-02-12
Ik heb waarschijnlijk wel oppas voor de jongste, dus dan kom ik wel met mijn dochter.
Boterbloem- Fluisteraar
Gezellig meiden ik heb er zin in!! Met hoeveel mama's zijn we?
meisjesmama- Kletskop
Ik ben gewoon present hoor. Wat vervelend al die zieke kindjes. Ik neem denk ik mijn rode buggy mee, voor als ze wil liggen. Omdat ze normaal rond half twaalf slaapt. Valt dus ook wel lekker op.
Hoeveel mama's ermee gaan weet ik eigenlijk zo niet te zeggen. In ieder geval Boterbloem, Sarah Key, Pinkel, jij en ik. Dat zijn er dus vijf in totaal.
Hoeveel mama's ermee gaan weet ik eigenlijk zo niet te zeggen. In ieder geval Boterbloem, Sarah Key, Pinkel, jij en ik. Dat zijn er dus vijf in totaal.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Jammer Eva, maar veel plezier morgen!
Juutje: Ach gossie dat is echt sneu zo'n klein purkie met koorts. Hopelijk knapt hij lekker snel op!
@ de rest: Ik heb er ook nog steeds zin in, en ben van de partij.
Juutje: Ach gossie dat is echt sneu zo'n klein purkie met koorts. Hopelijk knapt hij lekker snel op!
@ de rest: Ik heb er ook nog steeds zin in, en ben van de partij.
Pinkel- Prater
Ja ik bedoelde jou Was gisteren niet meer op mijn best haha lag er ook al vroeg in.Pinkel schreef:Ik denk dat je mij bedoeld... Ik zag op hun site dat ze ook een buiten terras hebben, dus vandaar dat ik even wilde weten waar je zou gaan zitten! ;)Ons kleine spookje is nu gelukkig rustig in slaap gevallen, dus die maakt een goede nacht!SarahKey schreef:Puggle: ik probeer alvast binnen te gaan zitten want dan zoek ik even een leuke plek uit. Want denk dat het wel druk word. Of het valt me allemaal mee haha.
Juutje: arm mannetje, hoe gaat het vandaag?
Eva: jammer maar begrijpelijk! En we plannen vast wel weer een meeting.
Ik had Zazou ook gevraagd maar nu is ze van het forum af dus ik weet niet of ze nog komt. Zou wel leuk zijn als ze gewoon komt!
S was erg vroeg wakker Dus hoop dat hij te genieten is haha
Pinkel schreef:Ik denk dat je mij bedoeld... Ik zag op hun site dat ze ook een buiten terras hebben, dus vandaar dat ik even wilde weten waar je zou gaan zitten! ;)Ons kleine spookje is nu gelukkig rustig in slaap gevallen, dus die maakt een goede nacht!SarahKey schreef:Puggle: ik probeer alvast binnen te gaan zitten want dan zoek ik even een leuke plek uit. Want denk dat het wel druk word. Of het valt me allemaal mee haha.
Ik hoop dat ze goed geslapen heeft!
Er is idd een buiten terras, maar dan moet je eerst naar binnen en vanuit binnen kun je dan naar buiten. Maar ik zal wel eerst binnen gaan zitten kunnen we altijd nog bekijken waar we gaan zitten.
N. lijkt weer helemaal beter! ik kom ook! tot straks!
ik neem de oudste niet mee, anders loop ik de hele tijd achter hem aan te vliegen en zie ik jullie helemaal niet!
ik neem de oudste niet mee, anders loop ik de hele tijd achter hem aan te vliegen en zie ik jullie helemaal niet!
Juutjepetuutje- Prater
@ SarahKey: Mijn aapje heeft heerlijk geslapen! Ze drinkt nu bij papa haar flesje.
@ Juutje: Wat fijn dat je kleine man alweer opgeknapt is, en leuk dat jullie ook komen!!
@ Juutje: Wat fijn dat je kleine man alweer opgeknapt is, en leuk dat jullie ook komen!!
Pinkel- Prater
Ook wij zijn straks van de partij!
meisjesmama- Kletskop
Juutjepetuutje schreef:N. lijkt weer helemaal beter! ik kom ook! tot straks!
Gelukkig!
En ach dat zal ik ook hebben Siem zit geen seconde stil haha.
Pinkel: Heerlijk een flesje, ben benieuwd naar je meissie.
Was gezellig meiden en kindjes! Zeker voor herhaling vatbaar. En Siem... die werd er moe van haha
Ik heb nu pas even tijd om te reageren, maar heb nu 2 zieke kindjes, kon er dus niet bij zijn. Hopelijk kan ik een volgende keer wel mee. Maar fijn dag het een geslaagde ochtend was.
Boterbloem- Fluisteraar
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden Noord Limburg
» Noord Nederland meeting! 25 mei!
» Noord Nederland meeting Friesland
» Sauna noord - holland --> badkleding toegestaan of verplicht
» Nieuwe Noord Nederland Meeting!
» Noord Nederland meeting! 25 mei!