Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sauna noord - holland --> badkleding toegestaan of verplicht

2 plaatsers

Ga naar beneden

Sauna noord - holland --> badkleding toegestaan of verplicht Empty Sauna noord - holland --> badkleding toegestaan of verplicht

Bericht  SparklingEyes za 11 jun 2011 - 7:22

Ik ben gevraagd om maandag met iemand mee te gaan naar de sauna. Nou vind ik de sauna op zich best lekker, maar dat naakte, sja, dat vind ik gewoon moeilijk!

Nu weet ik dat in Nijmegen een sauna / thermen is waar je verplicht badkleding moet dragen: voor mij een uitkomst. Maar... Very Happy das weer zo uit de richting voor ons!

Is er in Noord - Holland een sauna waar badkleding verplicht / toegestaan is..?

Alvast bedankt!

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Sauna noord - holland --> badkleding toegestaan of verplicht Empty Re: Sauna noord - holland --> badkleding toegestaan of verplicht

Bericht  Lies za 11 jun 2011 - 8:04

Je hebt vaak bepaalde dagen in de week dat badkleding verplicht is en de rest van de dagen naakt. Zul je op de sites moeten kijken van de sauna's
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sauna noord - holland --> badkleding toegestaan of verplicht Empty Re: Sauna noord - holland --> badkleding toegestaan of verplicht

Bericht  SparklingEyes za 11 jun 2011 - 8:23

Lies schreef:Je hebt vaak bepaalde dagen in de week dat badkleding verplicht is en de rest van de dagen naakt. Zul je op de sites moeten kijken van de sauna's

Heb ik al gedaan, maar hier in de regio zijn er maar weinig en vaak zijn die dagen op dinsdag. Laat ik nou maandag gaan Wink

Maar bedankt voor je tip!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Sauna noord - holland --> badkleding toegestaan of verplicht Empty Re: Sauna noord - holland --> badkleding toegestaan of verplicht

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum