Mama's met kids uit 2011
+6
Vancity_girl
Novalee
Smaragdje
Happydobby
Limburg85
Bruintje Beer
10 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Mama's met kids uit 2011
Spannend, Limburg!!!
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Oew Limburg wat spannend! Ik hou het forum in de gaten
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
(Helaas) nog steeds maar 1 cm, afwachten wat het gaat doen.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Limburg85 schreef:(Helaas) nog steeds maar 1 cm, afwachten wat het gaat doen.
Jammer! Ben benieuws of het toch nog gaat doorzetten. Zo ja, succes!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
ahh limburg, spannend. Kan je vanavond een bad nemen om te ontspannen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Hoe gaat het nu Limburg?
Smaragdje- Ratel
Ik ben bevallen!
Svp nog niks op mijn Facebook hierover zetten!
Svp nog niks op mijn Facebook hierover zetten!
Limburg85- Ratel
Jaaaaaa, gefeliciteerd!!! Ik ben heel benieuwd naar de naam en hoe hij eruit ziet.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Staat in haar bevallentopic ;-)Liadan schreef:Jaaaaaa, gefeliciteerd!!! Ik ben heel benieuwd naar de naam en hoe hij eruit ziet.
Smaragdje- Ratel
Hier nogmaals gefeliciteerd Limburg!
Smaragdje- Ratel
Ik had dat topic over het hoofd gezien , maar nu gelezen, superleuk!Smaragdje schreef:Staat in haar bevallentopic ;-)Liadan schreef:Jaaaaaa, gefeliciteerd!!! Ik ben heel benieuwd naar de naam en hoe hij eruit ziet.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Dat dacht ik al, daarom zei ik het maar evenLiadan schreef:Ik had dat topic over het hoofd gezien , maar nu gelezen, superleuk!Smaragdje schreef:Staat in haar bevallentopic ;-)Liadan schreef:Jaaaaaa, gefeliciteerd!!! Ik ben heel benieuwd naar de naam en hoe hij eruit ziet.
Smaragdje- Ratel
Ook hier nog een keer gefeliciteerd Limburg
Hoe gaat het nu met jou en de kleine man?
Hoe gaat het nu met jou en de kleine man?
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Hij doet het goed! Ademhaling is constant. Wel moet hij nog aan alle slangetjes blijven omdat hij nog geen 24 uur is, voor de zekerheid en hij ligt nog in de couveuse op de kinderafdeling maar hebben goede hoop dat hij morgen van de slaven af mag en of bij mij op de kamer of zelfs al mee naar huis!
Limburg85- Ratel
Limburg85 schreef:Hij doet het goed! Ademhaling is constant. Wel moet hij nog aan alle slangetjes blijven omdat hij nog geen 24 uur is, voor de zekerheid en hij ligt nog in de couveuse op de kinderafdeling maar hebben goede hoop dat hij morgen van de slaven af mag en of bij mij op de kamer of zelfs al mee naar huis!
Wat fijn dat hij het goed doet! Zou fijn zijn als hij snel naar jouw kamer mag of mee naar huis. Hoe reageerden de broers?
Smaragdje- Ratel
Ze waren helemaal hyper. S heeft hem zelfs even vast gehouden en voordat hij weer weg ging moest hij nog per se naar boven om te kijken.
R was ook heel lief, gelijk zwaaien en aan hem zitten (lees in de oog prikken per ongeluk haha). Maar verder vond die alle knopjes interessant om aan te zitten, niet echt handig haha.
Maar ik had Ra opschoot en S moest even controleren of de baby wel echt uit m'n buik was en ging even kinken of ik geen dikke buik meer had, alsof die niet geloofde dat de baby die ik vast had uit m'n buik kwam haha.
R was ook heel lief, gelijk zwaaien en aan hem zitten (lees in de oog prikken per ongeluk haha). Maar verder vond die alle knopjes interessant om aan te zitten, niet echt handig haha.
Maar ik had Ra opschoot en S moest even controleren of de baby wel echt uit m'n buik was en ging even kinken of ik geen dikke buik meer had, alsof die niet geloofde dat de baby die ik vast had uit m'n buik kwam haha.
Limburg85- Ratel
Leuk om te lezen, hoe ze reageerden! Wel leuk dus! Het wordt natuurlijk nog echter voor ze als hij naar huis gaat.
Smaragdje- Ratel
Limburg, is hij van de slangetjes af? Weten jullie al wanneer hij mee mag of is hij al thuis?
Smaragdje- Ratel
Smaragdje Het voelt heel dubbel, ene kant tegenvaller hij mag nog niet mee naar huis. Had het eigenlijk wel verwacht want hij doet het gewoon super. Hij is sinds vanochtend 10.30 van alle slangetjes af en uit de couveuse want de waardes incl geel zien zijn allemaal goed, wel moet hij nog 2x op suiker getest worden maar ga er vanuit dat die ook weer prima zullen zijn. Hij is dus nu over na een gewoon bedje op de kinderafdeling en is vanochtend heerlijk in bad geweest en heeft eindelijk kleertjes aan. Ik dacht echt dat hij maat 50 makkelijk zou passen maar dat is eigenlijk nog te groot.
Eindelijk weet ik zijn geboortegewicht, dat heb ik helemaal niet meegekregen door de toestanden maar dat was 2704 en vanochtend woog hij 2574. Drinken gaat super, vanochtend weer opgehoogd naar 20 cc, na 4x word dit opgehoogd maar 25 cc.
Ik voel me echt zinloos om hier voor mezelf in het ziekenhuis te blijven :-(.
Eindelijk weet ik zijn geboortegewicht, dat heb ik helemaal niet meegekregen door de toestanden maar dat was 2704 en vanochtend woog hij 2574. Drinken gaat super, vanochtend weer opgehoogd naar 20 cc, na 4x word dit opgehoogd maar 25 cc.
Ik voel me echt zinloos om hier voor mezelf in het ziekenhuis te blijven :-(.
Limburg85- Ratel
Wat jammer dat hij niet mee naar huis mag. Wel fijn dat hij het zo goed doet, ook zonder de slangerjes.Nog geen zwaargewicht dus, wie weet groeit hij wel heel snel, als hij o goed drinkt.
Hoe voel jij je verder?
Smaragdje- Ratel
Ze willen nu gaan kijken hoe hij het doet zonder die slangen en door de verhoging van de voeding.
Ik voel me lichamelijk goed, goed op de been! Wat een verademing geen knip (of 2). Geestelijk is het op en af met de emoties.
Ik voel me lichamelijk goed, goed op de been! Wat een verademing geen knip (of 2). Geestelijk is het op en af met de emoties.
Limburg85- Ratel
Limburg85 schreef:Ze willen nu gaan kijken hoe hij het doet zonder die slangen en door de verhoging van de voeding.
Fijn dat je je lichamelijk goed voelt. De emoties moeten gewoon nog een plekje krijge.,Jij blijft ook tot morgen in het ziekenhuis?
Smaragdje- Ratel
Ja ik ben ook nog in het ziekenhuis. Zo graag naar huis willen maar weet dat ik me nog rotter voel als ik thuis ben zonder R dus blijven we nog maar een nachtje hier :-(, nu ben ik tenminste steeds zo bij hem.
Limburg85- Ratel
Limburg85 schreef:Ja ik ben ook nog in het ziekenhuis. Zo graag naar huis willen maar weet dat ik me nog rotter voel als ik thuis ben zonder R dus blijven we nog maar een nachtje hier :-(, nu ben ik tenminste steeds zo bij hem.
Dat kan ik mij voorstellen. Je kindje wil je natuurlijk niet achterlaten.
Smaragdje- Ratel
@Limburg:
Wat vervelend dat jullie nog een nachtje moeten blijven. Zo had je je de start als gezin van 5 vast niet voorgesteld. Gelukkig ligt Ra wel al op de gewone afdeling zonder slangetjes etc. Ik hoop van harte dat jullie morgen naar huis mogen en dan eindelijk lekker met het hele gezin bij elkaar zijn!
Wat vervelend dat jullie nog een nachtje moeten blijven. Zo had je je de start als gezin van 5 vast niet voorgesteld. Gelukkig ligt Ra wel al op de gewone afdeling zonder slangetjes etc. Ik hoop van harte dat jullie morgen naar huis mogen en dan eindelijk lekker met het hele gezin bij elkaar zijn!
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids uit 2011
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Wat te doen met kids.
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Wat te doen met kids.
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: