Mama's met kids uit 2011
+6
Vancity_girl
Novalee
Smaragdje
Happydobby
Limburg85
Bruintje Beer
10 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Mama's met kids uit 2011
Smaragdje schreef:Hahaha, wat moet je toch ook met een broertje die jouw spullen pakt! Tot nu toe is J nog goed in delen, dus ik hoop dat dat zo blijft. Maar het is echt lief om ze samen te zien ja.
R praatte echt al vroeg hè. Hij had natuurlijk ook een grote broer boven zich. Hier waren het opeens in één week meer woorden, twee woords zinnen en driewoords zinnen. Hij doet volgens mij echt alles pas, wanneer hij het denkt te kunnen. Wat goed dat hij ook al begint met tellen.
De bv gaat ontzettend goed. Hij drinkt alleen nog erg vaak. Zo rond de 1,5 tot 3 uur laat hij er tussen. Het is dus heel wisselend. Voor de laatste voeding komt hij wel altijd tussen 11 en 12. Hij is een grote drinker en heeft veel spekjes. J woog ook pas tegen de 4 maanden 6 kg. Die heeft nooit veel vet gehad en nog niet met zijn 11 kg. D is echt heel anders. Ook wat betreft het verdere uiterlijk.
Hoe gaat het nu met het slapen van jouw jongens? En hoe doet jongste R het nu?
Wat grappig dat ze bij jou ook zo verschillen kwa uiterlijk, hier ook, 2 tegenovergestelde, de oudste R is precies mij en de jongste precies m'n man. De oudste R was ook nooit dik maar oogde, nog steeds, bol en de jongste in heel tenger al begint dat nu wel wat bij te trekken denk.
Ja R praatte echt heel vroeg maar komt echt doordat hij een oudere broer heeft, dat merk je heel goed met alles in z'n ontwikkeling, hij kopieert gewoon alles van z'n broer waardoor die voor loopt, zal jij denk straks ook merken het verschil tussen J en D.
Dat is wel balen dat hij zo vaak komt.
Hier gaat het wisselend met het slapen van de jongste R, overdag prima maar s nachts en s avonds is het wisselend. We geven hem nu ook weer een flesje s avonds, het brak me zo op dat die weer structureel s nachts kwam terwijl die een maand had doorgeslapen, zelfs van 19 tot 7. Ook drinkt hij erg wisselend, heel tijd slecht gedronken en nu gaat het aardig alhoewel hij net heel de fles incl groente eruit.
En het slapen van de oudste R gaat ook wisselend, de laatste dagen word hij weer wakker s nachts en standaard vroeg maar hij is weer flink verkouden aan het worden :-(
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Ik leef ook nog, smaragdje we hebben een FB groep met wat 2011 mama's. Wil je daarbij?
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Ik leef ook nog, smaragdje we hebben een FB groep met wat 2011 mama's. Wil je daarbij?
Zou wel leuk zijn!
Limburg85- Ratel
Limburg85 schreef:Happydobby schreef:Ik leef ook nog, smaragdje we hebben een FB groep met wat 2011 mama's. Wil je daarbij?
Zou wel leuk zijn!
Ja zeker :-)
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Fearie schreef:Limburg85 schreef:Happydobby schreef:Ik leef ook nog, smaragdje we hebben een FB groep met wat 2011 mama's. Wil je daarbij?
Zou wel leuk zijn!
Ja, wil ik ook wel bij hoor
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Echt waar!!Smaragdje schreef:Fearie schreef:Limburg85 schreef:Happydobby schreef:Ik leef ook nog, smaragdje we hebben een FB groep met wat 2011 mama's. Wil je daarbij?
Zou wel leuk zijn!
Dat wist ik niet !!
Durf het bijna niet te vragen
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik voeg je wel toe!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Bruintje Beer schreef:Echt waar!!Smaragdje schreef:Fearie schreef:Limburg85 schreef:Happydobby schreef:Ik leef ook nog, smaragdje we hebben een FB groep met wat 2011 mama's. Wil je daarbij?
Zou wel leuk zijn!
Dat wist ik niet !!
Durf het bijna niet te vragen
Gezellig!
Limburg85- Ratel
Wat leuk dat dit topic weer geüped, dat schrijf je vast anders, is!
Mag ik ook in de FB groep?
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Novalee schreef:Wat leuk dat dit topic weer geüped, dat schrijf je vast anders, is!
Heb je toegevoegd!
Limburg85- Ratel
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids uit 2011
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Wat te doen met kids.
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Wat te doen met kids.
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: