Goede crème tegen littekens/pigmentvlekjes
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goede crème tegen littekens/pigmentvlekjes
Tijdens mijn zwangerschap kreeg ik aardig last van een onzuivere huid, met name in mijn gezicht. Het was een beetje te vergelijken met acné. Dit heeft wat lelijke littekens en wat pigmentvlekjes achtergelaten. Heeft iemand tips voor een goede crème wat de littekens of vlekjes wat kan doen verminderen?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Goede crème tegen littekens/pigmentvlekjes
Zoek je echt een creme?
Ik denk dat de doux exfoliant lotion van Clarins wel wat voor je is, het is alleen geen creme maar dus een lotion die je gebruikt vóór dat je een creme aanbrengt. Hij exfolieert, dus verwijdert het allerbovenste huidlaagje. Het is geen scrub, het is beter dan dat. Je huid gaat er echt beter van uitzien en stralen. Heb gister m'n 2e flesje gekocht, ik ben fan iig
Ik denk dat de doux exfoliant lotion van Clarins wel wat voor je is, het is alleen geen creme maar dus een lotion die je gebruikt vóór dat je een creme aanbrengt. Hij exfolieert, dus verwijdert het allerbovenste huidlaagje. Het is geen scrub, het is beter dan dat. Je huid gaat er echt beter van uitzien en stralen. Heb gister m'n 2e flesje gekocht, ik ben fan iig
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Goede crème tegen littekens/pigmentvlekjes
PCLE crème van Biodermal.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Goede shampoo tegen slap en vettig haar?
» Goede vochtinbrengende creme
» Wat is een goede dag (en nacht) crème?
» Wat is een goede vocht inbrengende creme?
» Goede oogcontourcreme tegen donkere kringen
» Goede vochtinbrengende creme
» Wat is een goede dag (en nacht) crème?
» Wat is een goede vocht inbrengende creme?
» Goede oogcontourcreme tegen donkere kringen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: