Goede vochtinbrengende creme
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goede vochtinbrengende creme
Het is weer tijd van het jaar hoor, mijn huid is enorm droog en trekkerig. Ik gebruik 's ochtends altijd dagcreme van Oil of Olaz, maar als ik 's avonds ga douchen wordt het weer heel droog en dan wil ik liever geen dagcreme gebruiken. Dan zou je zeggen, gebruik nachtcreme, maar dat wil ik eigenlijk ook niet haha. Ik zoek dus gewoon een vochtinbrengende gezichtscreme voor een erg droge huid, liever geen huismerk maar ook geen hele dure dingen als Clinique etc. Iemand tips?
Gast- Gast
Re: Goede vochtinbrengende creme
Ja doei, je denkt toch niet echt dat ik genoegen ga nemen met 'dat wil ik eigenlijk ook niet' ? Waarom wil je geen nachtcrème? Is dat tegen je principes, heb je er last van? Het lijkt me namelijk wel de beste oplossing! Ik merk dat mijn huid in de winter veel minder droog is wanneer ik wél gewoon nachtcrème gebruik .
Gast- Gast
Ik vind die van Dove erg fijn.
Lush heeft ook erge lekkere cremes... maar die zijn vaak wel iets duurder.
Lush heeft ook erge lekkere cremes... maar die zijn vaak wel iets duurder.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
La Roche-Posay. De Nutritive crème met 2,5% biolipiden voor de droge gezichtshuid en met 5% biolipiden is voor de zeer droge gezichtshuid. Ik gebruik de 5% voor Yrsa's schrale wangen en het is echt een heel fijne crème.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
June schreef:Ja doei, je denkt toch niet echt dat ik genoegen ga nemen met 'dat wil ik eigenlijk ook niet' ? Waarom wil je geen nachtcrème? Is dat tegen je principes, heb je er last van? Het lijkt me namelijk wel de beste oplossing! Ik merk dat mijn huid in de winter veel minder droog is wanneer ik wél gewoon nachtcrème gebruik .
Hahahaha Nou, het is eigenlijk een beetje een domme reden haha, maar ik vind het geen fijn idee als mijn huid de hele dag en nacht onder creme "verstopt" zit. Dus eerst dagcreme, en dan douche ik en dan doe ik weer nachtcreme op, en zo door zeg maar. Maar misschien moet ik me er eens overheen zetten en het gewoon proberen, desnoods alleen in de winter.
Gast- Gast
Darcy schreef:
Hahahaha Nou, het is eigenlijk een beetje een domme reden haha, maar ik vind het geen fijn idee als mijn huid de hele dag en nacht onder creme "verstopt" zit. Dus eerst dagcreme, en dan douche ik en dan doe ik weer nachtcreme op, en zo door zeg maar. Maar misschien moet ik me er eens overheen zetten en het gewoon proberen, desnoods alleen in de winter.
Ik snap het wel, zo dacht ik ook lang, maar nu heb ik besloten er maar in te geloven dat het juist iets goeds doet voor mijn huid . En eerlijk gezegd is mijn huid er sindsdien ook een stuk beter aan toe.
Gast- Gast
June schreef:Darcy schreef:
Ik snap het wel, zo dacht ik ook lang, maar nu heb ik besloten er maar in te geloven dat het juist iets goeds doet voor mijn huid . En eerlijk gezegd is mijn huid er sindsdien ook een stuk beter aan toe.
Goh misschien maar eens proberen dan De creme van Susan vind ik er ook heel prettig uitzien.
Gast- Gast
Je kunt ook eerst gewoon die crème van Susan proberen, want dat is niet tegen je principes. Mocht dat niet werken, kun je altijd nog kiezen voor de vijand: nachtcrème
Gast- Gast
Maar de nachtcreme is goedkoper (want dan ga ik die gewoon van oil of olaz proberen)
Gast- Gast
Oei.. wat een dilemma. Hoewel, ik zou gewoon voor de nachtcrème gaan denk ik, zeker als de nachtcrème ook nog het goedkoopste is.
Gast- Gast
La Roche-Posay is niet zo heel duur hoor, 15,95 per tube.
Susan- Lady Post-a-lot
Bij de apotheek waar ik het altijd haal kun je voor 3,50 een klein tasje met proeftubetjes halen, waaronder de Nutritive met 2,5% en de Nutritive met 5%. Er zit een wikkel bij waarmee je dan weer 3,50 korting krijgt als je een van de producten koopt.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik heb nadat je die tip gaf een proefmonstertje gehaald en ik moet zeggen, het bevalt erg goed dus ik vind die tube wel 15,95 waard.Susan schreef:La Roche-Posay is niet zo heel duur hoor, 15,95 per tube.
Gast- Gast
Purple schreef:Ik heb nadat je die tip gaf een proefmonstertje gehaald en ik moet zeggen, het bevalt erg goed dus ik vind die tube wel 15,95 waard.Susan schreef:La Roche-Posay is niet zo heel duur hoor, 15,95 per tube.
I know, ik vind het ook niet te duur hoor Maar Oil of Olaz is de helft, dus dan neig ik eerder daarnaartoe (ook omdat ik het al gebruik natuurlijk)
Gast- Gast
Ik gebruik deze nachtcreme:
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is een goede crème?
» Wat is een goede dag (en nacht) crème?
» Wat is een goede vocht inbrengende creme?
» Goede crème tegen littekens/pigmentvlekjes
» creme decolletee
» Wat is een goede dag (en nacht) crème?
» Wat is een goede vocht inbrengende creme?
» Goede crème tegen littekens/pigmentvlekjes
» creme decolletee
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: