Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapsflubberbuiktips

+14
Ibbeltje
Minx
Coco
Happydobby
Razz
Luce
Urban Naked
Supertalentje
Jade
Pompoen
Caroow
LDJ
Sanne
Linda
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zwangerschapsflubberbuiktips - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschapsflubberbuiktips

Bericht  *Lookie* do 16 mei 2013 - 23:52

Hoe heet dat topic dan over dat sportprogramma? Ik kan het niet vinden maar ben er wel heel benieuwd naar! Hier is namelijk ook nog een flinke buik weg te werken en ik vrees dat het met alleen gezonder eten niet gaat lukken.

Edit: heb al wat info en filmpjes gevonden. En voor en na-afbeeldingen, dat geeft moed! Ik ga dit proberen!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Slakje vr 17 mei 2013 - 0:03

Ik ben naar de kinesist geweest 6 weken na de geboorte en samen met haar heb ik mijn buikspieren geoefend. 9 maanden na de bevalling was ik terug de oude.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Enelya vr 17 mei 2013 - 2:54

Jillian Michaels heeft ook Six Week Six Pack. Vond ik persoonlijk leuker dan de 30 Day Shred. Maar ik ben geen type om elke dag thuis te sporten, kan beter naar de sportschool gaan en meedoen met de lessen, anders doe ik het niet haha.
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Minx vr 17 mei 2013 - 2:59

Caroow schreef:
Minx schreef:Kijk met je rechte buikspieren nog wel uit. Dwars en schuin mag je al trainen. Recht kun je beter mee wachten tot 12 weken

Waarom? Ik doe baby sit-ups (sit-ups met een baby op mijn buik, vindt hij prachtig) maar dat is niet goed?

Je buikspieren moeten weer terug op hun plaats komen. En bij veel vrouwen is dit na 6 weken nog niet volledig hersteld. Waardoor je je buikspieren in verlengde stand traint. En dan krijg je effect wat je niet wil.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 5:00

Ik zweer bij corrigerende hemdjes! Verder al van alles geprobeerd, aan sporten, smeren etc. Het ligt gewoon niet aan mijn buikspieren, maar aan overtollig vel, en dat krijg je (behalve met een operatie) niet weg.

Gast
Gast

Bericht  Coco vr 17 mei 2013 - 5:02

Minx schreef:
Caroow schreef:
Minx schreef:Kijk met je rechte buikspieren nog wel uit. Dwars en schuin mag je al trainen. Recht kun je beter mee wachten tot 12 weken

Waarom? Ik doe baby sit-ups (sit-ups met een baby op mijn buik, vindt hij prachtig) maar dat is niet goed?

Je buikspieren moeten weer terug op hun plaats komen. En bij veel vrouwen is dit na 6 weken nog niet volledig hersteld. Waardoor je je buikspieren in verlengde stand traint. En dan krijg je effect wat je niet wil.
Jij hebt er wat verstand van he? Ik heb een diastase en mijn buik is dus nog steeds bol alsof ik zwanger ben. Ik sportte voor mijn zwangerschap vrij veel en wil dat zo als de kinderen naar school gaan weer volledig oppakken. Maar dan wordt mijn buik nog boller of niet? Zou jij adviseren om het operatief te laten verhelpen voordat ik weer terug ga naar +/- 12-15 uur sporten?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Kat1980 vr 17 mei 2013 - 19:15

Caroow schreef:2 weken terug vroeg iemand of het niet wat snel was, nu al zwanger van de tweede en mijn schoonmoeder adviseerde om toch echt geen 6 boterhammen als lunch te eten..

Wat een k** opmerkingen zeg! Ik vind dat je er al super uit ziet (wat ik in het wat heb je vandaag aan topic heb gezien). Mijn eigen moeder kan soms ook van die lompe opmerkingen maken. Zelfs vorige week vroeg ze of ik nog wat aan mijn buik ging doen voor de bruiloft... Mijn vriend kan zich daar altijd kwaad om maken, omdat er niks mis is met mijn figuur. Maar bij mij gaat het inmiddels het ene oor in en het andere oor uit.

On topic: Bij mij hielp hardlopen heel erg goed om weer op gewicht te komen en strakker in mijn vel te zitten.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud