Zwangerschapsflubberbuiktips
+14
Ibbeltje
Minx
Coco
Happydobby
Razz
Luce
Urban Naked
Supertalentje
Jade
Pompoen
Caroow
LDJ
Sanne
Linda
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Zwangerschapsflubberbuiktips
Mijn zwangerschapskilo's zijn er af. Ik pas alleen nog steeds niet in de meeste broeken, omdat ik een flubberbuik heb.
Weten jullie nog goede oefeningen om te doen?
Ik heb een crosstrainer thuis, dat wil ik sowieso gaan doen. En in de weekenden ga ik skaten.
Welke buikspieroefeningen zijn bijv goed om je onderbuik te trainen?
En wat voor soort kleding verbloemt het een beetje?
M'n lage skinnys zien er echt gek uit. In een hoge broek zit zo'n rare bobbel. Wat voor broeken zijn handig?
En wat voor soort shirtjes? Ik had bij de wehkamp wat wijder vallende shirts gekocht, maar ik voel me zo'n vormloze zoutzak daar in.
Weten jullie nog goede oefeningen om te doen?
Ik heb een crosstrainer thuis, dat wil ik sowieso gaan doen. En in de weekenden ga ik skaten.
Welke buikspieroefeningen zijn bijv goed om je onderbuik te trainen?
En wat voor soort kleding verbloemt het een beetje?
M'n lage skinnys zien er echt gek uit. In een hoge broek zit zo'n rare bobbel. Wat voor broeken zijn handig?
En wat voor soort shirtjes? Ik had bij de wehkamp wat wijder vallende shirts gekocht, maar ik voel me zo'n vormloze zoutzak daar in.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Zwangerschapsflubberbuiktips
In de uitgaan/hobby en vrije tijd-pijler staat een topic over een 30-daags sportprogramma (30 days shred ofzo) van Jillian (nog iets).
Ik ben weer lekker duidelijk merk ik. Dat is een half uurtje per dag en daar boek je geloof ik best snel resultaat mee. Ik had al een vrij strakke buik, maar met dat programma heb ik in korte tijd echt zo'n gespierde buik gekregen, dus misschien is dat wat?
Ik ben weer lekker duidelijk merk ik. Dat is een half uurtje per dag en daar boek je geloof ik best snel resultaat mee. Ik had al een vrij strakke buik, maar met dat programma heb ik in korte tijd echt zo'n gespierde buik gekregen, dus misschien is dat wat?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
En wat kleding betreft. Ik heb dit bloesje in het wit: http://www.thesting.com/tuniek-blouse-zwart-271093
Die draag ik met een strak hemdje eronder in een vrolijk kleurtje. Het bloesje komt zit iets hoger, omdat er elastiek in de onderkant zit, dan valt een buikje echt amper op.
Die draag ik met een strak hemdje eronder in een vrolijk kleurtje. Het bloesje komt zit iets hoger, omdat er elastiek in de onderkant zit, dan valt een buikje echt amper op.
Sanne- Ratel
Daar heb ik meer over gehoord! Ik zal eens kijken. Ik ging er eigenlijk van uit dat je daar ook een goede conditie voor moest hebben. En dat is momenteel echt zwaar belabberd.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ik vind dat programma qua benodigde conditie wel meevallen, maar mijn conditie is wel vrij goed, dus dan lijkt het misschien al snel niet heel zwaar. Dus dat zou je toch echt even moeten proberen. Bij de Action heb ik gewichtjes gekocht van 1 kg voor € 1,49.
Het is de bedoeling dat je 10 lagen lang level 1 doet, dan 10 dagen lang level 2 en dan 10 dagen lang level 3. De eerste level vond ik niet zo'n probleem, dat deed ik bijna elke dag. Dat lukt me bij de tweede level niet.
Het is de bedoeling dat je 10 lagen lang level 1 doet, dan 10 dagen lang level 2 en dan 10 dagen lang level 3. De eerste level vond ik niet zo'n probleem, dat deed ik bijna elke dag. Dat lukt me bij de tweede level niet.
Sanne- Ratel
Dat ga ik ook eens proberen.
Ik heb hetzelfde als jij Linda. Ik ben weer op mijn oude gewicht, maar heb nog wel een klein buikje die ik graag weg zou willen hebben.
Ik heb hetzelfde als jij Linda. Ik ben weer op mijn oude gewicht, maar heb nog wel een klein buikje die ik graag weg zou willen hebben.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ik heb ook zo'n fijne buik, gelukkig wordt hij met de dag minder. Helaas pas ik daardoor niet beter in mijn broeken, door mijn enorme heupen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Ach, ik flubber helemaal nog een beetje, ben ook in korte tijd 11 kilo kwijtgeraakt, als het niet meer is. Ik ga er maar vanuit dat het vanzelf wel een beetje goedkomt. Maar het is inderdaad wel flubberig, vind het ook raar voelen als ik op mijn buik lig, dan zit er soms vel dubbel, dat ligt niet lekker.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Caroow schreef:Ik heb ook zo'n fijne buik, gelukkig wordt hij met de dag minder. Helaas pas ik daardoor niet beter in mijn broeken, door mijn enorme heupen.
Dat heb ik ook!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Sporten natuurlijk, maar for the time being, corrigerend ondergoed
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Dit.Supertalentje schreef:Sporten natuurlijk, maar for the time being, corrigerend ondergoed
Ik kocht tummycontrol slips bij hunkemoller, echt perfect! En bij Hema heb je zoiets ook. En shapewear hemdjes van de Hema.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Mijn ervaring is dat het over het algemeen gewoon bijtrekt naar mate je langer zwanger-af bent. Je lichaam heeft ook gewoon even de tijd nodig.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Luce schreef:Mijn ervaring is dat het over het algemeen gewoon bijtrekt naar mate je langer zwanger-af bent. Je lichaam heeft ook gewoon even de tijd nodig.
Ehh nou niet altijd hoor De ks is echt niet goed voor m'n buik geweest en hoe meer kilo's ik kwijt raak hoe meer flubberiger hij wordt
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Linda is nog maar 1,5 maand geleden bevallen. Jij al wel wat langer
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ik denk dat de buik van Linda er echt wel beter uit ziet dan die van mij. Ik schaam me echt dood voor dat 'ding'
Razz- Kletskop
Hier leek ik 6 weken na de bevalling ook nog 5 maanden zwanger, een paar maanden later was het een stuk beter. Linda, gun het de tijd. En met een beetje sporten is niks mis.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Hip hop abs van Shaun T via youtube, groot deel is speciaal gericht op de onderbuik. Je dochter vind het vast ook leuk om mee te doen
Dat onderste gedeelte is altijd mijn grootste probleemgebied geweest, echt bij alle vrouwen in mijn familie, maar met deze workout krijg ik voor het eerst echt spierpijn in mijn onderbuik en dan heb ik al heel wat sporten uitgevoerd. Beetje jammer alleen dat het er bij mij niet beter op wordt maar met jouw buik komt dat vast nog helemaal goed.
Dat onderste gedeelte is altijd mijn grootste probleemgebied geweest, echt bij alle vrouwen in mijn familie, maar met deze workout krijg ik voor het eerst echt spierpijn in mijn onderbuik en dan heb ik al heel wat sporten uitgevoerd. Beetje jammer alleen dat het er bij mij niet beter op wordt maar met jouw buik komt dat vast nog helemaal goed.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Zo erg?Razz_ schreef:Ik denk dat de buik van Linda er echt wel beter uit ziet dan die van mij. Ik schaam me echt dood voor dat 'ding'
Ik heb ook nog een flubberbuik. Trekt langzaam gelukkig langzaam wel weer bij. Ik loop hard. En heb me heel dapper voor genomen om ook insanty of 30 days shred te gaan doen, maar na 1x had ik flinke spierpijn, en toen nooit meer gedaan
Gast- Gast
2 weken terug vroeg iemand of het niet wat snel was, nu al zwanger van de tweede en mijn schoonmoeder adviseerde om toch echt geen 6 boterhammen als lunch te eten..
Ik moet ook maar dat 30days ding gaan doen.
Maar, die flubberblubsie wordt wel met de dag minder, als ik niet gestreept zou zijn zou ik best in bikini durven.
Ik moet ook maar dat 30days ding gaan doen.
Maar, die flubberblubsie wordt wel met de dag minder, als ik niet gestreept zou zijn zou ik best in bikini durven.
Caroow- Lady Post-a-lot
Pluto schreef:Zo erg?Razz_ schreef:Ik denk dat de buik van Linda er echt wel beter uit ziet dan die van mij. Ik schaam me echt dood voor dat 'ding'
Ehm ja. Ik heb echt zo'n los velletje en ik heb altijd veel lucht in m'n buik lijkt wel. Ook heb ik altijd wel een buikje gehad. En met die combinatie lijk ik altijd wel een maand of 4-5 zwanger
Razz- Kletskop
Kijk met je rechte buikspieren nog wel uit. Dwars en schuin mag je al trainen. Recht kun je beter mee wachten tot 12 weken
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Minx schreef:Kijk met je rechte buikspieren nog wel uit. Dwars en schuin mag je al trainen. Recht kun je beter mee wachten tot 12 weken
Waarom? Ik doe baby sit-ups (sit-ups met een baby op mijn buik, vindt hij prachtig) maar dat is niet goed?
Caroow- Lady Post-a-lot
Razz_ schreef:Pluto schreef:Zo erg?Razz_ schreef:Ik denk dat de buik van Linda er echt wel beter uit ziet dan die van mij. Ik schaam me echt dood voor dat 'ding'
Ehm ja. Ik heb echt zo'n los velletje en ik heb altijd veel lucht in m'n buik lijkt wel. Ook heb ik altijd wel een buikje gehad. En met die combinatie lijk ik altijd wel een maand of 4-5 zwanger
Nou ik vind je helemaal geen 4-5 maanden zwanger lijken. Vervelend dat je er wel problemen mee hebt
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Balen dat je er zo mee zitRazz_ schreef:Pluto schreef:Zo erg?Razz_ schreef:Ik denk dat de buik van Linda er echt wel beter uit ziet dan die van mij. Ik schaam me echt dood voor dat 'ding'
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Razz_ schreef:Pluto schreef:Zo erg?Razz_ schreef:Ik denk dat de buik van Linda er echt wel beter uit ziet dan die van mij. Ik schaam me echt dood voor dat 'ding'
Nou ik vind je helemaal geen 4-5 maanden zwanger lijken. Vervelend dat je er wel problemen mee hebt
Met kleding kan je gelukkig veel verbloemen
Razz- Kletskop
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: