Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Logistiek administratieve medewerkers?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Logistiek administratieve medewerkers? Empty Logistiek administratieve medewerkers?

Bericht  Bazinga do 16 mei 2013 - 3:57

Wat doen jullie op een gemiddelde werkdag en wat verdienen jullie?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Logistiek administratieve medewerkers? Empty Re: Logistiek administratieve medewerkers?

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 7:21

In mijn vorige baan had ik o.a. logistieke administratieve werkzaamheden maar dan wel gerelateerd aan inkoop, dus daar heb je denk ik niet zo veel aan... Het was een categorie onder de noemer 'logistics' en ging bijvoorbeeld om betalingstermijnen afstemmen op Europese wetgeving gebaseerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Logistiek administratieve medewerkers? Empty Re: Logistiek administratieve medewerkers?

Bericht  Loes263 do 16 mei 2013 - 7:22

Ik werk als customer service medewerker bij een logistiek bedrijf. Ik hou me bezig met de uitgaande zendingen. Dat houdt in dat ik alle uitgaande zendingen in de gaten houdt, de benodigde papieren opmaak en de klant te woord sta. Ik werk nu 3 jaar voor dat bedrijf en ik verdien net geen 1900 bruto.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Logistiek administratieve medewerkers? Empty Re: Logistiek administratieve medewerkers?

Bericht  Bazinga do 16 mei 2013 - 7:40

Guat, da's idd net iets anders!

Loes, hoe ziet een gemiddelde dag er voor jou uit?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Logistiek administratieve medewerkers? Empty Re: Logistiek administratieve medewerkers?

Bericht  Twellie vr 17 mei 2013 - 10:20

Ik werk niet in die functie maar ben vanuit mijn werk op de hoogte wat men in die functie bij verschillende bedrijven ongeveer verdient: tussen de 1800 en 2500 euro, afhankelijk van onder andere werkervaring.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Logistiek administratieve medewerkers? Empty Re: Logistiek administratieve medewerkers?

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 10:31

Ik heb 2 logistiek administratieve functies gehad.

Bij de een bemiddelde ik mensen met een verblijfs.vergunning naar een woning in gemeenten. Ik had hierbij veel contact met asiel.zoekercentra, gemeenten en provincies maar het was voornamelijk gewoon achter de computer (af en toe een bespreking bij een gemeente of provincie of een boze asiel.zoeker aan de deur).

Bij de andere moest ik technische bezoeken regelen en er dan voor zorgen dat er allerlei partijen aanwezig waren van het bedrijf zelf (2 a 3 verschillende afdelingen) maar ook extern. Daarbij zat ik dus ook veel achter de pc en belde ik me helemaal suf. Ook deed ik daar nog een stukje finance bij.

Ik vond beide functies ontzettend leuk. Juist omdat je zo veel moet regelen en met zo veel rekening moet houden. Ik doe graag 100 dingen tegelijk smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Logistiek administratieve medewerkers? Empty Re: Logistiek administratieve medewerkers?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum