Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vaak verwissel jij je stofzuigerzak?

+25
Slakje
Shopaholic
Jerry
MADDIE
Ilovethe90s
Kaninchen
Nyx
Printje
Japie
Muus
Exogenesis
SoGood
Sanne
M-G
Siamsa
girli
Vanilla Queen
Blond
Blair
VeryCherry
Shisha
Caroow
Bimbam
Joan
Rush
29 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe vaak verwissel jij je stofzuigerzak? Empty Hoe vaak verwissel jij je stofzuigerzak?

Bericht  Rush do 16 mei 2013 - 2:27

Nou? En hoe vaak stofzuig je dan? En heb je een groot huis, huisdieren en kruimel je veel?

Hoe vaak verwissel jij je stofzuigerzak? 3920004554
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak verwissel jij je stofzuigerzak? Empty Re: Hoe vaak verwissel jij je stofzuigerzak?

Bericht  Joan do 16 mei 2013 - 2:29

Ik kruimel heel veel, stofzuig te weinig (ik wil om de dag stofzuigen maar wordt wel eens 1x in de 3/4 dagen), we hebben een kat en ik gebruik 2 zakken per jaar. Maar dat vond jij weinig dus ik ben benieuwd :P

Edit: Ohja, best wel een groot huis. Eengezinswoning.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Hoe vaak verwissel jij je stofzuigerzak? Empty Re: Hoe vaak verwissel jij je stofzuigerzak?

Bericht  Bimbam do 16 mei 2013 - 2:31

Toevallig heb ik dat van de week nog gedaan. Maar er zit niet echt regelmaat in... Ik verwissel hem als ik het gevoel krijg dat de zak wel eens vol kan zijn en dat is de ene keer na 2 maanden en de andere keer na een jaar, bij wijze van dan.

Ik stofzuig 1 a 2 keer per week. Ben wel een knoeier maar daar heb ik de kruimeldief voor Laughing We hebben geen huisdieren en zoon kruipt nog niet dus de noodzaak om een superschone vloer te hebben is er voor mij (nog) niet.

Edit, ik gebruik gemiddeld ook maar 2 zakken per jaar...
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Caroow do 16 mei 2013 - 2:32

Wij hebben een appartement van 90m2, ik stofzuig vrijwel elke dag, soms 2 keer. Ik kruimel veel maar veeg dat vaak gelijk op met de veger en blik. We hebben geen huisdieren en R maakt nog geen troep.

We gebruiken ongeveer 4 zakken per jaar.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Shisha do 16 mei 2013 - 2:38

Wij gebruiken denk ik zo'n 3-4 zakken per jaar. Ik woon in een eengezinswoning met mijn man die shag rookt (wel buiten maar hij draait ze vaak binnen) en aardig kan kruimelen (ik ook wel) en 2 uberverharende katten dus beneden stofzuigen we bijna iedere dag. De rest van het huis 1x per week.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Rush do 16 mei 2013 - 2:48

Nou het valt mee Joan Hoe vaak verwissel jij je stofzuigerzak? 1578173417.

Ik stofzuig 1 of 2x per week, eens in de 2 weken boven en we hebben 1 poes en een best groot huis. Ik denk dat ik eens in de 2-3 maanden een nieuwe zak erin doe, dus 4-5 per jaar.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  VeryCherry do 16 mei 2013 - 2:49

Nooit, ik heb een zakloze stofzuiger Wink maar ik kiep die bak leeg na een keer of 3 stofzuigen en dat doe ik een keer of twee in de week Hoe vaak verwissel jij je stofzuigerzak? 561177
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 2:54

Ik stofzuig iedere dag en vervang de zak om de twee maanden (dan zie ie ook echt propvol). We hebben twee langhaar katten die heel erg verharen, dat geeft de meeste troep. Op twee staat mijn vriend, die mikt altijd de helft van zijn maaltijd op de grond tijdens het klaarmaken. En als derde onze eigen lange haren (van mij en vriend) die op de grond vallen. Das dan weer een nadeel van lang haar, die zie je wel liggen.

Gast
Gast

Bericht  Blair do 16 mei 2013 - 2:59

VeryCherry schreef:Nooit, ik heb een zakloze stofzuiger Wink maar ik kiep die bak leeg na een keer of 3 stofzuigen en dat doe ik een keer of twee in de week Hoe vaak verwissel jij je stofzuigerzak? 561177

Hier idem. Ik werd helemaal gek van die zakken, en ze waren nog duur ook.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Blond do 16 mei 2013 - 3:17

Nooit want ik heb een zakloze stofzuiger Very Happy. Ik heb hem nu denk ik één keer geleegd, maar dat was meer omdat ik wilde weten hoe dat eigenlijk werkte.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Vanilla Queen vr 17 mei 2013 - 10:16

Een zak per maand silent ik heb een hond die verhaard, en 6 vogels die een berg aan rotzooi maken. En volgens mij is mijn huis een echt stofmagneet. Ik stofzuig iedere dag.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 10:19

Hooguit 1 keer per jaar. Ik stofzuig niet zo vaak en heb maar een klein huisje.

Gast
Gast

Bericht  girli vr 17 mei 2013 - 10:23

Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee! Wel heeft mijn stofzuiger een sensor wanneer de zak vol is.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 10:43

Lekker nooit meer! Ik heb een zakloze stofzuiger.

Gast
Gast

Bericht  Siamsa vr 17 mei 2013 - 12:08

1 keer per 1,5 maand ongeveer. Ik heb twee katten en stofzuig 1 a 2 keer per dag. Gaat aardig snel met al die haren en kattenbakkorrels.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  M-G vr 17 mei 2013 - 15:52

Dat is een goede vraag. Ik denk dat ik ongeveer z'on 6 zakken per jaar gebruik. Wij wonen in een hoekwoning met eerste en tweede verdieping een aangezien we katten hebben haal ik regelmatig de stofzuiger door het huis.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Sanne vr 17 mei 2013 - 22:26

Ik stofzuig iedere dag, op vrije dagen soms 2 keer. We gebruiken zo'n 10 zakken per jaar denk ik. Ik wacht niet totdat ze helemaal bomvol zitten, want dan gaat de zuigkracht hier wat achteruit. En we hebben een hond die in zijn verhaarperiode echt veel haar verliest, word er knettergek van.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SoGood vr 17 mei 2013 - 22:28

Zelden. Klein appartement, geen huisdieren, geen schoenen aan binnen, mijn schone vriend met een obsessie voor de handstofzuiger, wij die niet vaak thuis zijn en ik die eens per week stofzuigt omdat ik vind dat het moet maar eigenlijk niet eens omdat het nodig is.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Exogenesis vr 17 mei 2013 - 23:57

Onze 'benedenstofzuiger' is een Dyson, dus die heeft geen nieuwe zak nodig. Ik leeg hem eens in de.. twee maanden ofzo.

De 'bovenstofzuiger'-zak moet ik om de vier maanden ongeveer verwisselen.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Muus za 18 mei 2013 - 0:06

Ik stofzuig vrijwel dagelijks en heb een grote hond die veel haren verliest.
Ik moet mijn zak toch wel maandelijks vervangen, dit omdat je het anders ook ruikt tijdens het stofzuigen.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Japie za 18 mei 2013 - 8:24

Ik denk 1 a 2 keer per jaar. Ik stof zuig 1 keer in de week en dan ligt er nog niet veel rotzooi.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737

Bericht  Printje za 18 mei 2013 - 8:27

Heel veel, maar ik kan hier ook blijven stofzuigen met mijn twee lieve apen. Ik denk een week of 2-3 en dan vervang ik hem weer. We hebben trouwens ook katten die zooi maken, dus de zakken zitten rap vol.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Nyx za 18 mei 2013 - 8:27

Dat heb ik in de afgelopen vier jaar nog niet één keer gedaan. Daarvoor gaat de stofzuiger bij mij nooit lang genoeg mee. Heb wat met die kolerekrengen. Ze gaan me continu stuk. Hoe vaak verwissel jij je stofzuigerzak? 1270000679
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Kaninchen zo 19 mei 2013 - 5:33

Ik gok zo'n vier keer per jaar. Ik stofzuig meestal drie keer in de week, woon in een normaal formaat middenwoning en heb een hond en een konijn die beiden loslopen. Kruimelen gebeurd regelmatig Hoe vaak verwissel jij je stofzuigerzak? 394967
Kaninchen
Kaninchen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 47
Registratiedatum : 16-05-13

Bericht  Ilovethe90s zo 19 mei 2013 - 6:17

Mijn moeder schudde de zak weleens uit maar die moeite neem ik niet hoor, vol = vol. Je merkt het vanzelf als er dingen op de grond blijven liggen en de zuigkracht weg is maar hoevaak dat is? 2x per jaar ofzo? Ik stofzuig 1 a 2x per week.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: