Hoe vaak verwissel jij je stofzuigerzak?
+25
Slakje
Shopaholic
Jerry
MADDIE
Ilovethe90s
Kaninchen
Nyx
Printje
Japie
Muus
Exogenesis
SoGood
Sanne
M-G
Siamsa
girli
Vanilla Queen
Blond
Blair
VeryCherry
Shisha
Caroow
Bimbam
Joan
Rush
29 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe vaak verwissel jij je stofzuigerzak?
Nou? En hoe vaak stofzuig je dan? En heb je een groot huis, huisdieren en kruimel je veel?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Hoe vaak verwissel jij je stofzuigerzak?
Ik kruimel heel veel, stofzuig te weinig (ik wil om de dag stofzuigen maar wordt wel eens 1x in de 3/4 dagen), we hebben een kat en ik gebruik 2 zakken per jaar. Maar dat vond jij weinig dus ik ben benieuwd
Edit: Ohja, best wel een groot huis. Eengezinswoning.
Edit: Ohja, best wel een groot huis. Eengezinswoning.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Toevallig heb ik dat van de week nog gedaan. Maar er zit niet echt regelmaat in... Ik verwissel hem als ik het gevoel krijg dat de zak wel eens vol kan zijn en dat is de ene keer na 2 maanden en de andere keer na een jaar, bij wijze van dan.
Ik stofzuig 1 a 2 keer per week. Ben wel een knoeier maar daar heb ik de kruimeldief voor We hebben geen huisdieren en zoon kruipt nog niet dus de noodzaak om een superschone vloer te hebben is er voor mij (nog) niet.
Edit, ik gebruik gemiddeld ook maar 2 zakken per jaar...
Ik stofzuig 1 a 2 keer per week. Ben wel een knoeier maar daar heb ik de kruimeldief voor We hebben geen huisdieren en zoon kruipt nog niet dus de noodzaak om een superschone vloer te hebben is er voor mij (nog) niet.
Edit, ik gebruik gemiddeld ook maar 2 zakken per jaar...
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Wij hebben een appartement van 90m2, ik stofzuig vrijwel elke dag, soms 2 keer. Ik kruimel veel maar veeg dat vaak gelijk op met de veger en blik. We hebben geen huisdieren en R maakt nog geen troep.
We gebruiken ongeveer 4 zakken per jaar.
We gebruiken ongeveer 4 zakken per jaar.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Wij gebruiken denk ik zo'n 3-4 zakken per jaar. Ik woon in een eengezinswoning met mijn man die shag rookt (wel buiten maar hij draait ze vaak binnen) en aardig kan kruimelen (ik ook wel) en 2 uberverharende katten dus beneden stofzuigen we bijna iedere dag. De rest van het huis 1x per week.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Nou het valt mee Joan .
Ik stofzuig 1 of 2x per week, eens in de 2 weken boven en we hebben 1 poes en een best groot huis. Ik denk dat ik eens in de 2-3 maanden een nieuwe zak erin doe, dus 4-5 per jaar.
Ik stofzuig 1 of 2x per week, eens in de 2 weken boven en we hebben 1 poes en een best groot huis. Ik denk dat ik eens in de 2-3 maanden een nieuwe zak erin doe, dus 4-5 per jaar.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nooit, ik heb een zakloze stofzuiger maar ik kiep die bak leeg na een keer of 3 stofzuigen en dat doe ik een keer of twee in de week
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik stofzuig iedere dag en vervang de zak om de twee maanden (dan zie ie ook echt propvol). We hebben twee langhaar katten die heel erg verharen, dat geeft de meeste troep. Op twee staat mijn vriend, die mikt altijd de helft van zijn maaltijd op de grond tijdens het klaarmaken. En als derde onze eigen lange haren (van mij en vriend) die op de grond vallen. Das dan weer een nadeel van lang haar, die zie je wel liggen.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Nooit, ik heb een zakloze stofzuiger maar ik kiep die bak leeg na een keer of 3 stofzuigen en dat doe ik een keer of twee in de week
Hier idem. Ik werd helemaal gek van die zakken, en ze waren nog duur ook.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Nooit want ik heb een zakloze stofzuiger . Ik heb hem nu denk ik één keer geleegd, maar dat was meer omdat ik wilde weten hoe dat eigenlijk werkte.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Een zak per maand ik heb een hond die verhaard, en 6 vogels die een berg aan rotzooi maken. En volgens mij is mijn huis een echt stofmagneet. Ik stofzuig iedere dag.
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Hooguit 1 keer per jaar. Ik stofzuig niet zo vaak en heb maar een klein huisje.
Gast- Gast
Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee! Wel heeft mijn stofzuiger een sensor wanneer de zak vol is.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Lekker nooit meer! Ik heb een zakloze stofzuiger.
Gast- Gast
1 keer per 1,5 maand ongeveer. Ik heb twee katten en stofzuig 1 a 2 keer per dag. Gaat aardig snel met al die haren en kattenbakkorrels.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Dat is een goede vraag. Ik denk dat ik ongeveer z'on 6 zakken per jaar gebruik. Wij wonen in een hoekwoning met eerste en tweede verdieping een aangezien we katten hebben haal ik regelmatig de stofzuiger door het huis.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik stofzuig iedere dag, op vrije dagen soms 2 keer. We gebruiken zo'n 10 zakken per jaar denk ik. Ik wacht niet totdat ze helemaal bomvol zitten, want dan gaat de zuigkracht hier wat achteruit. En we hebben een hond die in zijn verhaarperiode echt veel haar verliest, word er knettergek van.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Zelden. Klein appartement, geen huisdieren, geen schoenen aan binnen, mijn schone vriend met een obsessie voor de handstofzuiger, wij die niet vaak thuis zijn en ik die eens per week stofzuigt omdat ik vind dat het moet maar eigenlijk niet eens omdat het nodig is.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Onze 'benedenstofzuiger' is een Dyson, dus die heeft geen nieuwe zak nodig. Ik leeg hem eens in de.. twee maanden ofzo.
De 'bovenstofzuiger'-zak moet ik om de vier maanden ongeveer verwisselen.
De 'bovenstofzuiger'-zak moet ik om de vier maanden ongeveer verwisselen.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik stofzuig vrijwel dagelijks en heb een grote hond die veel haren verliest.
Ik moet mijn zak toch wel maandelijks vervangen, dit omdat je het anders ook ruikt tijdens het stofzuigen.
Ik moet mijn zak toch wel maandelijks vervangen, dit omdat je het anders ook ruikt tijdens het stofzuigen.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Ik denk 1 a 2 keer per jaar. Ik stof zuig 1 keer in de week en dan ligt er nog niet veel rotzooi.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Heel veel, maar ik kan hier ook blijven stofzuigen met mijn twee lieve apen. Ik denk een week of 2-3 en dan vervang ik hem weer. We hebben trouwens ook katten die zooi maken, dus de zakken zitten rap vol.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Dat heb ik in de afgelopen vier jaar nog niet één keer gedaan. Daarvoor gaat de stofzuiger bij mij nooit lang genoeg mee. Heb wat met die kolerekrengen. Ze gaan me continu stuk.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ik gok zo'n vier keer per jaar. Ik stofzuig meestal drie keer in de week, woon in een normaal formaat middenwoning en heb een hond en een konijn die beiden loslopen. Kruimelen gebeurd regelmatig
Kaninchen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 47
Registratiedatum : 16-05-13
Mijn moeder schudde de zak weleens uit maar die moeite neem ik niet hoor, vol = vol. Je merkt het vanzelf als er dingen op de grond blijven liggen en de zuigkracht weg is maar hoevaak dat is? 2x per jaar ofzo? Ik stofzuig 1 a 2x per week.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe vaak ga jij weg?
» Hoe vaak
» Hoe vaak....
» N.a.v Hoe vaak douchen?
» NAV Hoe vaak zeg jij "ik hou van jou"
» Hoe vaak