Jurkje binnen
+7
eigenwijs
Eris
Marin
Sugarfall
Reva
Caresses
Elliot
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jurkje binnen
Ik kan even zo snel het bruiloftsjurkjestopic van Marin niet vinden, maar het jurkje wat ik naar aanleiding van dat topic heb besteld is binnen!
Alleen, een maat te klein! Echt raar, want ik heb m'n taille helemaal op moeten meten enzo, en nog zit er echt 2 cm tussen de rits. Gelukkig is de bruiloft pas in september, dus tot die tijd ben ik op crash dieet. (Niet echt crash hoor, gewoon gezond eten en veel sporten).
Dit is het jurkje:
Hij zit nu dus niet helemaal lekker omdat de rits half open is, maar ik vind m zo mooi!
Dat wilde ik even delen, haha.
Alleen, een maat te klein! Echt raar, want ik heb m'n taille helemaal op moeten meten enzo, en nog zit er echt 2 cm tussen de rits. Gelukkig is de bruiloft pas in september, dus tot die tijd ben ik op crash dieet. (Niet echt crash hoor, gewoon gezond eten en veel sporten).
Dit is het jurkje:
Hij zit nu dus niet helemaal lekker omdat de rits half open is, maar ik vind m zo mooi!
Dat wilde ik even delen, haha.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Jurkje binnen
Balen zeg! Wel een leuk jurkje. Heb je toevallig een handige moeder/oma/kennis die er raad mee weet en met een zelfde kleur stofje hem 2cm groter kan maken?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Misschien kun je hem iets uit laten leggen?
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Mijn oma is wel handig, dus als het niet lukt met afvallen ga ik dat wel vragen Maar stiekem hoop ik nog wel een kilo of 7 afgevallen te zijn voor die tijd..
Elliot- Ratel
Staat je mooi! De rok van het jurkje vind ik echt leuk. 2 cm is echt niet veel dus dat moet helemaal goed zitten als je nog een beetje afgevallen bent, anders inderdaad een beetje uit laten leggen!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Aah zonde! Hopelijk kan iemand er iets mee inderdaad. Hij is verder wel erg schattig.
Ik moet de mijne nog bestellen.
Ik moet de mijne nog bestellen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wat een schattig jurkje. Jammer dat hij niet past, maar hopelijk lukt het toch om er iets aan te laten vermaken zodat je kunt shinen in september.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Sorry vind hem je echt niet zo mooi staan misschien straks wel als de rits wat beter zit en leuke .pumps eronder
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Ik vind 'm ook niet zo mooi, maar dat kan ook door de slechte foto komen. Wel heel jammer dat ie te klein is!
Gast- Gast
Ik vind hem eerlijk gezegd ook niet heel erg mooi staan. Maar mocht je hem toch willen houden, dan zou ik sowieso de gok niet wagen dat je tegen die tijd wel afgevallen bent en hem dus omruilen voor een maatje groter.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Hij staat niet mooi omdat de rits aan de achterkant open staat als ik hem gewoon strak trek valt ie wel mooi. Nu zit er helemaal geen model in.
Omruilen kan sowieso niet, dus het is uitleggen of afvallen. En aangezien ik sowieso al bezig was met dat laatste gok ik daar gewoon op
Omruilen kan sowieso niet, dus het is uitleggen of afvallen. En aangezien ik sowieso al bezig was met dat laatste gok ik daar gewoon op
Elliot- Ratel
Ik vind 'm ook niet zo mooi maar dat komt mede door de kleur. Waarom kan je 'm niet ruilen eigenlijk?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Waarom vinden jullie hem haar niet leuk staan? Ik denk dat het vooral ligt aan dat het donker is, snel even aangetrokken. Ik vind dit model juist wel goed staan bij Elliott! Mooie pumps eronder en een clutch erbij in september, haar mooi gedaan, dat ziet er al heel anders uit natuurlijk!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Sugarfall schreef:Waarom vinden jullie hem haar niet leuk staan? Ik denk dat het vooral ligt aan dat het donker is, snel even aangetrokken. Ik vind dit model juist wel goed staan bij Elliott! Mooie pumps eronder en een clutch erbij in september, haar mooi gedaan, dat ziet er al heel anders uit natuurlijk!
kleur+model niet..maar idd met pumps haar mooi etc oogt het al snel anders
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Ik denk dat het vooral niet leuk staat omdat het nu net lijkt alsof ik geen taille heb. Maar dat komt echt doordat ik de jurk niet dicht heb aan de achterkant. En misschien vertekend de kleur een beetje omdat het donker is? Nja, ik vind hem zelf wel leuk staan en daar gaat het om natuurlijk.
Feline, ik kan niet ruilen omdat de jurk speciaal voor mij besteld is en uit Singapore komt. Deze webshop doet niet aan ruilen. Ik ga nog wel even een mailtje sturen of het misschien bij uitzondering toch mogelijk is in geval van nood, en of ze anders in ieder geval extra stof willen sturen (dat hadden ze in eerste instantie al beloofd, maar zat niet in het pakketje) zodat de jurk indien nodig genoeg uitgelegd kan worden.
Feline, ik kan niet ruilen omdat de jurk speciaal voor mij besteld is en uit Singapore komt. Deze webshop doet niet aan ruilen. Ik ga nog wel even een mailtje sturen of het misschien bij uitzondering toch mogelijk is in geval van nood, en of ze anders in ieder geval extra stof willen sturen (dat hadden ze in eerste instantie al beloofd, maar zat niet in het pakketje) zodat de jurk indien nodig genoeg uitgelegd kan worden.
Elliot- Ratel
Dit zijn de kleuren 'in het echt':
Elliot- Ratel
Aha. Maar als het helemaal op maat gemaakt is dan hebben zij toch slecht werk afgeleverd? Daar hoef je toch niet mee akkoord te gaan?
Ik mis inderdaad je taille bij het jurkje. Je plaatst ook wel eens foto's in het wat heb je aan topic en daar vind ik je vaak veel slanker en vrouwelijker lijken. Ik ben gewoon bang dat die plooien je heupen extra veel volume geven.
Maar ik zie 'm graag nog eens bij daglicht met pumps en een stralende glimlach
Ik mis inderdaad je taille bij het jurkje. Je plaatst ook wel eens foto's in het wat heb je aan topic en daar vind ik je vaak veel slanker en vrouwelijker lijken. Ik ben gewoon bang dat die plooien je heupen extra veel volume geven.
Maar ik zie 'm graag nog eens bij daglicht met pumps en een stralende glimlach
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
De jurk is niet persé op maat gemaakt, ik moest mijn maten (taille, buste) doorgeven en dan zouden zij de juiste maat opsturen. Ik heb net gemaild en gevraagd hoe het kan dat de jurk toch te klein is.
De taille mis ik ook op de foto, maar ik weet zeker dat als de rits dichtzit, m'n taille weer terug is
De taille mis ik ook op de foto, maar ik weet zeker dat als de rits dichtzit, m'n taille weer terug is
Elliot- Ratel
Wat een schattig jurkje!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ik vind hem ook niet mooi maargoed, dat doet er verder eigenlijk niet toe. Ik zou er trouwens niet meer akkoord gaan hoor, zij sturen toch zelf de verkeerde maat op?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: