Fantastische clip/man
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Fantastische clip/man
Ik zal vast hopeloos achter lopen.. Maar ik kreeg vandaag een fantastische clip doorgestuurd van een vriendin, een cover van het nummer Space Oddity van David Bowie. Het bijzondere van deze cover is dat hij is opgenomen door Chris Hadfield, een man waar ik tot vandaag nog nooit van had gehoord maar die tot gisteren als astronaut in het ISS verbleef. De clip is opgenomen in het ISS en los van het feit dat het best een goede cover is, vind ik de beelden echt fantastisch.
Daarbij heb ik ook zijn reddit-pagina ontdekt. Ik kende reddit ook niet, maar hier konden mensen hem vragen stellen die hij vanuit het ISS beantwoordde. Ik vind zijn antwoorden ontzettend interessant en scherp en tegelijktijd vaak ook nog heel grappig. Ik ben echt zwaar onder de indruk geraakt van deze man.
Hier zijn reddit pagina: http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/18pik4/i_am_astronaut_chris_hadfield_currently_orbiting/
En hier de clip:
Daarbij heb ik ook zijn reddit-pagina ontdekt. Ik kende reddit ook niet, maar hier konden mensen hem vragen stellen die hij vanuit het ISS beantwoordde. Ik vind zijn antwoorden ontzettend interessant en scherp en tegelijktijd vaak ook nog heel grappig. Ik ben echt zwaar onder de indruk geraakt van deze man.
Hier zijn reddit pagina: http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/18pik4/i_am_astronaut_chris_hadfield_currently_orbiting/
En hier de clip:
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Re: Fantastische clip/man
Wat ik er trouwens zo fascinerend aan vind is dat het allemaal zo moeilijk te bevatten is. Er zweeft ergens boven ons een internationaal ruimtestation, iets waar ik me niets bij kan voorstellen. Het is ongelofelijk dat mensen dat kunnen bouwen, in een baan om de aarde weten te krijgen, permanent bemannen, er naartoe kunnen reizen en weer terug komen. Van daaruit met de aarde communiceren. Een plek die in alles anders is dan de wereld die wij kennen.
En vanuit die plek zingt deze Chris Hadfield een cover in, neemt hij een videoclip op, een deelt die met de hele wereld. Dat ongelofelijk, en tegelijkertijd iets dat iedereen begrijpt en kan voelen. Ik vind het echt prachtig. Het is de combinatie van de beelden en van zoiets gewoons als zingen en muziek maken vanaf zo'n onwerkelijke plek.
En vanuit die plek zingt deze Chris Hadfield een cover in, neemt hij een videoclip op, een deelt die met de hele wereld. Dat ongelofelijk, en tegelijkertijd iets dat iedereen begrijpt en kan voelen. Ik vind het echt prachtig. Het is de combinatie van de beelden en van zoiets gewoons als zingen en muziek maken vanaf zo'n onwerkelijke plek.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Re: Fantastische clip/man
Ik kende Chris Hadfield ook nog niet
Heb de clip even bekeken, is inderdaad wel bijzonder omdat hij dus echt daar zat.
Ook goed gezongen (moet bekennen dat ik de originele versie niet ken )
Heb de clip even bekeken, is inderdaad wel bijzonder omdat hij dus echt daar zat.
Ook goed gezongen (moet bekennen dat ik de originele versie niet ken )
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Soortgelijke onderwerpen
» BH clip handig?
» Clip in extensions wie?
» Leuke clip voor voetbalfans
» welk nummer hoort bij deze clip?!
» welke muziek clip, zou jij na willen doen.
» Clip in extensions wie?
» Leuke clip voor voetbalfans
» welk nummer hoort bij deze clip?!
» welke muziek clip, zou jij na willen doen.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: