Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hellup... jongensnaam gezocht!

+27
May
Manderijn
Amber-
-Ieniemienie-
Blair
Mrs. Jansen
Cato
Razz
SarahKey
Laurientje
Dille
Lady4
silly-one
Parel
Aggi
Zonneschijn
Puggle
Atelier Madame
Océane
Printje
Mamsie
Pien
VeryCherry
Flower_L
Lilypie
TukTuk
Nana
31 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hellup... jongensnaam gezocht! - Pagina 2 Empty Re: Hellup... jongensnaam gezocht!

Bericht  Blair ma 13 mei 2013 - 20:21

Finn, Daan, Jack, Raff, Cas.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hellup... jongensnaam gezocht! - Pagina 2 Empty Re: Hellup... jongensnaam gezocht!

Bericht  Nana ma 13 mei 2013 - 20:54

Wat een boel reacties al! Mijn man helemaal gelukkig want zijn nummer 1 wordt een paar keer genoemd. Mijn nummer 2 naam wordt ook genoemd. Vanavond gaan mijn man en ik de lijstjes even langs, hopelijk staat er iets tussen wat we allebei leuk vinden.

Hadden jullie bij de naam van jullie kindje(s) een WOW gevoel. Ik had dat bij mijn zoontje en dochtertje wel en zou dat nu graag ook weer hebben.

@ Laurientje - ja gaat heel snel nu. Voel me inmiddels echt heel goed (tot 22 weken gespuugd en erg misselijk) zou op deze manier nog wel 20 weken zwanger willen zijn. Geniet nu nog maar extra van de laatste tijd want dit is toch echt mijn laatste zwangerschap.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hellup... jongensnaam gezocht! - Pagina 2 Empty Re: Hellup... jongensnaam gezocht!

Bericht  Blair ma 13 mei 2013 - 20:56

Ja ik had wel echt een WOW gevoel bij J.oaquin. Ook al komt dat in mijn vaderland heel erg veel voor, die naam Razz . Maar ben nog steeds héél blij dat ik die naam gekozen heb.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hellup... jongensnaam gezocht! - Pagina 2 Empty Re: Hellup... jongensnaam gezocht!

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 21:05

Nana schreef:

Hadden jullie bij de naam van jullie kindje(s) een WOW gevoel. Ik had dat bij mijn zoontje en dochtertje wel en zou dat nu graag ook weer hebben.


Bij Fenne had ik dat wel, die naam stond voor mij al jaren vast (en gelukkig vond mijn man het ook prachtig).

Bij Thije was het iets meer een compromis. Maar toen hij geboren werd was het wel heel duidelijk dat onze zoon 'Thije' was; lief, vrolijk en makkelijk. Precies zoals ik de naam vind klinken I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hellup... jongensnaam gezocht! - Pagina 2 Empty Re: Hellup... jongensnaam gezocht!

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 21:21

Ik vind Kay een leuke naam voor een jongetje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hellup... jongensnaam gezocht! - Pagina 2 Empty Re: Hellup... jongensnaam gezocht!

Bericht  SarahKey ma 13 mei 2013 - 21:21

Wij hadden ook meteen het wow gevoel bij de naam Siem. Al vond/vind ik Jurre ook al jaren leuk, maar die kreeg ik er niet doorheen. Gelukkig maar want de naam Jurre nu helemaal niet bij Siem passen. Onze tweede jongensnaam hebben we ook meteen een wow gevoel bij. Kind is nog niet eens gemaakt maar dat is bijzaak LaughingWink

Trouwens, jij had toch al eens eerder een namentopic geopend of ben ik nu in de war?
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hellup... jongensnaam gezocht! - Pagina 2 Empty Re: Hellup... jongensnaam gezocht!

Bericht  -Ieniemienie- di 14 mei 2013 - 8:04

Bij M hadden we wel allebei echt een wow gevoel.
Bij T kwamen we er echt niet uit en hebben we een compromi gemaakt.
De naam van T was de enige die we allebij wel leuk vinden.
Na zn geboorte echt nog even moeten wennen aan zijn naam. Maar nu is het echt een T en zijn we helemaal blij met zijn naam!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hellup... jongensnaam gezocht! - Pagina 2 Empty Re: Hellup... jongensnaam gezocht!

Bericht  Amber- di 14 mei 2013 - 8:07

Ja had meteen en heb nog steeds een wow gevoel bij de naam van mijn zoontje Luuk. Zie ook dat de naam hier in dit topic veel word genoemd. Leuk!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hellup... jongensnaam gezocht! - Pagina 2 Empty Re: Hellup... jongensnaam gezocht!

Bericht  Manderijn di 14 mei 2013 - 8:27

Ik had juist niet een WOW gevoel. Ik heb zelfs nog aan mijn vriend gevraagd hoe hij het kon bedenken. Het heeft even geduurd, maar ik zou me geen andere naam meer voor kunnen stellen. Past helemaal bij hem smile

Hij heeft de achternaam van de bekende politica Marianne. Nooit geweten dat het ook als achternaam gebruikt werd.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hellup... jongensnaam gezocht! - Pagina 2 Empty Re: Hellup... jongensnaam gezocht!

Bericht  May di 14 mei 2013 - 8:29

Guus of Daan
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Hellup... jongensnaam gezocht! - Pagina 2 Empty Re: Hellup... jongensnaam gezocht!

Bericht  Jezzie di 14 mei 2013 - 8:35

Ik had meteen een wow gevoel bij de naam voor onze dochter. En ook bij de jongens naam die we bedacht hadden. Al heb ik dat nu niet meer zo bij de jongensnaam, omdat ik niet weet of die wel leuk is bij de naam van onze dochter als we in de toekomst een jongen krijgen.


Namen die ik leuk bij de namen van je kinderen vind passen zijn
Luuk, Teun, Thijs of Daan
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hellup... jongensnaam gezocht! - Pagina 2 Empty Re: Hellup... jongensnaam gezocht!

Bericht  Teddyaapje di 14 mei 2013 - 8:56

Dit is ons rijtje jongensnamen, ik denk dat ze niet naar naar jullie smaak zijn maar wie weet

Jeff
Yarno
Josh
Joas
Joah
T.ygo
Mitch
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hellup... jongensnaam gezocht! - Pagina 2 Empty Re: Hellup... jongensnaam gezocht!

Bericht  Sam di 14 mei 2013 - 18:20

Luuk, Tijn, Toon.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hellup... jongensnaam gezocht! - Pagina 2 Empty Re: Hellup... jongensnaam gezocht!

Bericht  Laurientje di 14 mei 2013 - 19:17

Boas (of met een z)
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hellup... jongensnaam gezocht! - Pagina 2 Empty Re: Hellup... jongensnaam gezocht!

Bericht  Sophiee di 14 mei 2013 - 19:19

We hadden vrij snel een meisjesnaam die we allebei prachtig vonden, maar waarbij we niet het ''Wow-gevoel'' hadden en toen ik aardig op t eind liep, begon dat toch aan ons te knagen. We gingen niet op zoek naar een andere naam, dat hadden we al veel en vaak gedaan. Voor ons gevoel moesten we er tegenaan lopen. En warempel. In diezelfde week kwamen we dé naam tegen op een geboortekaartje bij het kraambureau. Mijn vriend zag m en liet hem zien toen ik terug kwam van het toilet. We wisten het meteen (en hebben de tweede helft van de bijeenkomst over borstvoeding gemist omdat we helemaal in de wolken waren met de naam Wink)
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hellup... jongensnaam gezocht! - Pagina 2 Empty Re: Hellup... jongensnaam gezocht!

Bericht  Razz di 14 mei 2013 - 20:30

S. was mijn tweede keuze en ik vind het wel een leuke naam maar niet de wauw factor. Mijn nummer 1 was Tim maar dat vond mijn vriend niet leuk omdat zijn directe collega zo heet. Wij waren er met 19 weken uit dat we hem S. gingen noemen. Meisjesnaam staat wel al heel wat jaren vast. Mochten ik ooit nog zwanger raken en we weer een jongen krijgen heb ik echt een probleem qua naam want dat zou ik echt niet weten laughcry

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hellup... jongensnaam gezocht! - Pagina 2 Empty Re: Hellup... jongensnaam gezocht!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum