Zwemmen
+24
pindaatje
Catwoman79
Shopaholic
M@niek
PiP
Novalee
Parel
Sanne
Puggle
Sophiee
Laurientje
Slakje
Flower_L
Sun88
_Lana_
Coco
Jezzie
lente
Printje
Paper Crown
Parisienne
Linda
Dora
Caroow
28 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zwemmen
S was 4 maanden, F volgens mij ook.
Ik vind 2 maanden ook nog wel wat jong.
Onze kinderen hadden op die leeftijd veel meer plezier in onze eigen badkuip dan in het zwembad!
Ik vind 2 maanden ook nog wel wat jong.
Onze kinderen hadden op die leeftijd veel meer plezier in onze eigen badkuip dan in het zwembad!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Toen f.elice 2 maanden was hebben we ook een half uurtje gezwommen, nou ja een half uurtje in het bubbelbad en heerlijk dat ze het vond. Ze viel van de warmte en de bubbels heerlijk in slaap haha.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Babyzwemmen werd mij in beide ziekenhuizen van harte afgeraden, dat is echt niet goed voor baby's. En ik vind van die ukkies in een zwembad ook nog eens echt zielig. Veelte koud, veel teveel herrie en ze hebben er geen bal aan.
Gast- Gast
Hier hetzelfde. Longen en oren, is gewoon niet goed. Een enkel keertje als ze wat ouder zijn is niet erg, maar wekelijks is niet goed.Printje schreef:Coco schreef:Onze kinderarts heeft ons op het hart gedrukt om niet voor het eerste jaar te gaan zwemmen.
Dat is wel erg lang. Waarom zei hij dat, bad hij er uitleg bij
Gast- Gast
Wij zijn met Y. ook wel gaan zwemmen toen was ze ook iets van 2maandjes.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Vanaf dat hij 7 maand was
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Met dochter zijn we rond de 6 maanden voor het eerst gaan zwemmen, de keer daarop was ze 9 maanden. Daarna zijn we regelmatig naar het zwembad geweest.
Zoon ging voor het eerst mee toen hij bijna 3 maanden was en is toen ook even een kwartiertje in het water geweest. De 2e keer dat hij meeging was hij 7 maanden.
Zoon ging voor het eerst mee toen hij bijna 3 maanden was en is toen ook even een kwartiertje in het water geweest. De 2e keer dat hij meeging was hij 7 maanden.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Buiten dat het niet goed is voor hele kleintjes, vond ik er de eerste keer (6maanden) ook echt geen reet aan. Hij vond het water veel te koud, hij hing heel onprettig in zo'n gele band (zonder band mogen ze hier het water niet in) en afdrogen en omkleden was ook een gedoe.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
We zijn een keer gaan zwemmen toen J een maand of 3 was maar ze vond het helemaal niks, ze had binnen 5 minuten helemaal blauwe lipjes en schrok steeds van de andere kinderen die om haar heen aan het spelen waren. We zijn langer bezig geweest met omkleden dan met zwemmen (waren binnen 10 minuten weer terug bij de kleedhokjes). Daarna rond de 10 maanden weer een keer gegaan en toen vond ze het helemaal geweldig. Vanaf dat moment zijn we vaker met haar gaan zwemmen bij de sportschool, daar gebruiken ze zout i.p.v. chloor en is het water ook warmer dan een regulier zwembad.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Ik ga wel naar het baby-vrijzwemuur, niet tussen allemaal grote kinderen ofzo. Het water is dan ook extra warm en er zijn alleen maar baby's.
Ik wilde op les zodra hij 3 maanden is, maar dan is het zwembad hier helaas gesloten Het wordt rond de 5 maanden dat we dan gaan beginnen.
Ik wilde op les zodra hij 3 maanden is, maar dan is het zwembad hier helaas gesloten Het wordt rond de 5 maanden dat we dan gaan beginnen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Vanaf dat hij 6 maanden is (over ruim 2 weken) willen wij met hem gaan zwemmen, eerder sowieso niet. Maar ik denk dat het sowieso nog wel eventjes duurt voordat we effectief zullen gaan.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wij zijn met babyzwemmen begonnen bij ruim 4 maanden en ze wordt er heel enthousiast van! Leuk om te zien. Toen ze ruim 3 maanden was waren we in een roompot park en heeft Ze daar wat gepoedeld. Vond ze wel ok . Nu is ze bijna 6 maanden en spettert en lacht ze de hele zwemmen.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: