Zwemmen en vakantie
+10
Clapperdie
nillis
teletascha
PapillonRose
Fiwen
Linda
munk
maiadebij
Manderijn
Fearie
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwemmen en vakantie
Wij gaan in mei op vakantie naar Ibiza, 11 dagen. Nu heeft D natuurlijk nog een zwemluier om, maar hoe doe je dat? Neem je voor 11 dagen aan zwemluiers mee, of neem je een aantal mee en haal je de rest op bestemming, ik ga er vanuit dat op Ibiza zwemluiers te koop zijn.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zwemmen en vakantie
Of je trekt gewoon een zwembroek aan en geen zwemluier Tegen poep schijnt een zwemluier sowieso al geen succes te zijn.
Gast- Gast
Gewoon mee nemen, zover riumte neemt dat niet in. En ze helpen beter tegen poepen dan helemaal geen luiers, dus ik gebruik ze wel altijd.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Meenemen, in ons hotel kostte 1 pakje van 6luiers 12 euro
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Of je koopt één of twee wasbare zwemluiers en spoelt die elke dag even om.
Gast- Gast
Wij hebben nooit geen zwemluiers gebruikt. En idd zwemluiers houd de ontlasting niet tegen. (laat ik je het verhaal van mijn zwemavontuur met de meiden van de ZS-gym maar besparen).
Ik heb altijd wasbare zwemluiers gebruikt. Gelukkig, nooit noodzakelijk geweest. T. deed zijn ontlasting toch altijd alleen maar tijdens of vlak na het eten. Hij heeft sinds een half jaartje helemaal geen wasbare zwemluier meer aan. En dat is (tot nu toe) altijd goed gegaan.
Ik heb altijd wasbare zwemluiers gebruikt. Gelukkig, nooit noodzakelijk geweest. T. deed zijn ontlasting toch altijd alleen maar tijdens of vlak na het eten. Hij heeft sinds een half jaartje helemaal geen wasbare zwemluier meer aan. En dat is (tot nu toe) altijd goed gegaan.
munk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12
Rejoy. schreef:Of je koopt één of twee wasbare zwemluiers en spoelt die elke dag even om.
Dat is nog wel een idee ja, want bij 2x op een dag zwemmen en dat 10 dagen, dan zijn die zwemluiers niet aan te slepen. En zonder durf ik niet te gokken.
Fearie- Ratel
Rejoy. schreef:Of je koopt één of twee wasbare zwemluiers en spoelt die elke dag even om.
Dat hadden wij ook gedaan. Werkte perfect!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Linda schreef:Rejoy. schreef:Of je koopt één of twee wasbare zwemluiers en spoelt die elke dag even om.
Dat hadden wij ook gedaan. Werkte perfect!
Wij hebben ook wasbare zwemluiers voor J. Heel handig en J vind het heerlijk dat ze voor haar gevoel geen luier aan hoeft
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Hier wel een succesverhaal met zwemluiers (wegwerp), een keer had ze de hele luier volgepoept en de luier heeft het gehouden.. Ik durf zelf het risico niet te nemen er geen aan te trekken, maar ik heb dan ook een kindje wat er blijkbaar geen moeite mee heeft in het water te poepen. Heb van een zwemjuf namelijk weleens gehoord dat kindjes vrijwel nooit moeten wanneer ze in het water zijn. Gaat bij ons niet op
Ik gebruik tegenwoordig altijd wegwerp, omdat de wasbare varianten lastig te krijgen zijn in grotere maatjes. Maar heb ook wasbare gehad, lijkt me zeker voor vakantie handig om daar voor te gaan. En luierproducten zijn hier soms al prijzig, maar in het buitenland is het helemaal drama hoor je vaak!
Ik gebruik tegenwoordig altijd wegwerp, omdat de wasbare varianten lastig te krijgen zijn in grotere maatjes. Maar heb ook wasbare gehad, lijkt me zeker voor vakantie handig om daar voor te gaan. En luierproducten zijn hier soms al prijzig, maar in het buitenland is het helemaal drama hoor je vaak!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Bij ons ook al 3 succesverhalen met zwemluiers. Moet er niet aan denken hoe het uitzag zonder luier...
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Hier ook een meisje wat regelmatig poept tijdens het zwemmen en tot nu toe heeft de zwemluier het altijd gehouden. Het is alleen een gesmeer om alles nog een beetje fatsoenlijk uit te krijgen, maar zou niet willen weten hoe het zonder zwemluier zou zijn. In de zomervakantie heeft T vaak 's ochtends gepoept en deden we daarna vaak geen zwemluier meer om, omdat ze toch al had gepoept. Ik neem zelf altijd voldoende mee op vakantie. Net zoals gewone luiers, maar wij zijn 2x in de auto naar Italie gegaan en dan zorg ik gewoon dat er nog ruimte is voor de luiers.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Registratiedatum : 22-11-10
Ties kreeg alleen een zwembroek aan zonder luier. Wel poept hij altijd in de ochtend dus durfde ik het wel aan. En soms ook zij normale luier. Dan ging mijn familie even naar de zee en dat kwam er een iets hogere golf waardoor zijn luier toch al nat was.
Ik had twee pakken zwemluiers mee maar amper gedragen
Ik had twee pakken zwemluiers mee maar amper gedragen
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik had voor J. genoeg zwemluiers meegenomen voor de hele vakantie. Als we uit het water gingen trok ik hem een gewone luier aan en en legde de zwemluier in het zonnetje, die kreeg hij weer aan als we gingen zwemmen, niet elke keer een nieuwe (wel elke dag een nieuwe natuurlijk).
Bij J. werken de zwemluiers trouwens prima, ze hebben de poep altijd tegen gehouden. Zonder zwemluiers was het echt een zooitje geworden.
Bij J. werken de zwemluiers trouwens prima, ze hebben de poep altijd tegen gehouden. Zonder zwemluiers was het echt een zooitje geworden.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
F poepte ook nooit als we zwommen, maar 1 keer toen ze net wel/niet zindelijk was haalde ze de wc niet en heeft ze wel in een zwemluier gepoept.
Plas loopt er overigens wel gewoon doorheen... Sta je bovenaan de glijbaan te wachten, plast ze zo op de grond Heb maar gedaan alsof er niks aan de hand was
Voor op vakantie zou ik denk ik of genoeg gewone zwemluiers meenemen of 2 wasbare.
Plas loopt er overigens wel gewoon doorheen... Sta je bovenaan de glijbaan te wachten, plast ze zo op de grond Heb maar gedaan alsof er niks aan de hand was
Voor op vakantie zou ik denk ik of genoeg gewone zwemluiers meenemen of 2 wasbare.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Denk dat we dus maar voor de uitwasbare zwemluiers gaan. Dan doe ik gewoon een zwemluier met een zwembroek eroverheen
Fearie- Ratel
Zwembroekje eroverheen is echt niet nodig. Die dingen zijn super leuk. Eigenlijk net een gewoon zwembroekje maar dan met een extra laagje erin. Wij hebben voor J broekjes van Imse Vimse en krijgen regelmatig complimentjes over hoe leuke broekjes het zijn.
Fiwen- Kletskop
Ik heb al een aantal leuke gezien, maar vind die lange zwemshorts ook zo leuk. Die heeft ie nu en staat hem zo stoer
Fearie- Ratel
Haha ja snap ik, is ook heel leuk!
J heeft o.a. een zacht roze met donker roze bolletjes en dan een roesje langs de bovenkant, staat zo schattig.
Ohw nog een tip, vorig jaar hadden ze ook hele leuke wasbare zwemluiers bij de H&M dus misschien kun je ook nog op de site kijken.
J heeft o.a. een zacht roze met donker roze bolletjes en dan een roesje langs de bovenkant, staat zo schattig.
Ohw nog een tip, vorig jaar hadden ze ook hele leuke wasbare zwemluiers bij de H&M dus misschien kun je ook nog op de site kijken.
Fiwen- Kletskop
Dankje, ik ga het in de gaten houden. Zag nu nog niets op de H&M site.
We gaan in mei, dus heb nog ff
We gaan in mei, dus heb nog ff
Fearie- Ratel
Ik weet niet of je het al gezien had, maar er bestaan ook zwemluier shorts. Bijv deze:
http://www.aquafitshop.nl/zwemkleding/kinder-zwemkleding/zwemluier-short
http://www.aquafitshop.nl/zwemkleding/kinder-zwemkleding/zwemluier-short
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Hier heb je ook verschillende shorts:
http://www.kaatjekatoen.nl/onze+producten/zwemmen/baby%26%23039%3Bs+en+peuters/artikel+zwemluier+-+shorts
http://www.kaatjekatoen.nl/onze+producten/zwemmen/baby%26%23039%3Bs+en+peuters/artikel+zwemluier+-+shorts
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
die wasbare zwemluiers zijn net gewone zwembroekjes want die kun je ook gewoon wassen. ik trek mijn zoontje daarom ook altijd een gewone zwembroek aan gaat prima! en poept hij dan krijgt hij even een andere zwembroek aan die die vies is spoel ik uit en gaat thuis in de was.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
loesje schreef:die wasbare zwemluiers zijn net gewone zwembroekjes want die kun je ook gewoon wassen. ik trek mijn zoontje daarom ook altijd een gewone zwembroek aan gaat prima! en poept hij dan krijgt hij even een andere zwembroek aan die die vies is spoel ik uit en gaat thuis in de was.
Maar een wasbare zwemluier heeft wel een extra laagje dat er voor zorgt dat als ze een keer wat dunnere ontlasting hebben, dat het er toch in blijft. En daarnaast sluiten ze veel beter aan rond de beentjes
Fiwen- Kletskop
Een short is cool!! Mijn ventje heeft er 1 van de Friese vlag
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Soortgelijke onderwerpen
» zwemmen en verkouden