Oh oh oh god
+14
M@niek
LDJ
eigenwijs
Fiebje
Sanne
Parel
Catwoman79
Rush
Siamsa
Coco
Pink!
Printje
Lejow
Slakje
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Oh oh oh god
Het gaat me er niet om of ik er bij ben of niet. En ik vind de paarden heel wat anders dan pony's op de kermis of braderie, sorry. Heb zelf nogal negatieve ervaringen en heb het paardrijden ook stop gezet toen ik in het ziekenhuis belandde nadat een paard me tegen de muur heeft geknald. Dus misschien daarmee dat ik zo ongerust ben, opa zat trouwens mee op het paard. En mijn vriend kon er ook niet zo mee lachen.
Maar goed; ik heb dus gewoon gezegd dat ik ervan liever op voorhand op de hoogte wordt gebracht en dat ik graag zou hebben dat ze bescherming draagt in het vervolg. Eigenlijk vind ik ze hier nog te klein voor, maar goed, opa en oma zijn gek op hun paardjes en willen niet liever dat zij ook leert rijden. Ze vond het blijkbaar heel leuk.
Maar goed; ik heb dus gewoon gezegd dat ik ervan liever op voorhand op de hoogte wordt gebracht en dat ik graag zou hebben dat ze bescherming draagt in het vervolg. Eigenlijk vind ik ze hier nog te klein voor, maar goed, opa en oma zijn gek op hun paardjes en willen niet liever dat zij ook leert rijden. Ze vond het blijkbaar heel leuk.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Artemis schreef:Niet zo hysterisch zeg... Nog nooit op een braderie een rondje op de rug van een pony gereden ofzo? Dan krijg je toch ook geen cap op?
echt he..chill
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Maar het paard waar ze op zat was dus van je ouders zelf begrijp ik hieruit ?
Dan snap ik helemaal niet waar je je druk om maakt.
Ik snap dat je zelf een minder leuke ervaring hebt gehad, maar geen situatie is hetzelfde.
Maar zou het niet raar/onredelijk zijn om je kind alles te verbieden waar je zelf een slechte ervaring mee hebt gehad ?
Dan snap ik helemaal niet waar je je druk om maakt.
Ik snap dat je zelf een minder leuke ervaring hebt gehad, maar geen situatie is hetzelfde.
Maar zou het niet raar/onredelijk zijn om je kind alles te verbieden waar je zelf een slechte ervaring mee hebt gehad ?
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Parel schreef:Ze zullen ook niet de drukste paarden hebben uitgezocht, deze zijn vast wat gewend.
Al zou ik het ook niet tof vinden, maar meer omdat het dan haar eerste keer is en ik er niet bij ben
+1
(Kon wel janken toen de gastouder met haar was wezen fietsen..... Juist ja, was haar eerste keer..)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Je kunt het ook anders zien, ik kan me zo voorstellen dat jij verschrikkelijk geschrokken bent en ook huiverig bent voor paardrijden na het ongeluk, dan is het toch mooi als opa en oma dat dan wel met L. doen? Het had ook zo kunnen zijn dat jij met haar het eerste ponyritje op de kermis zou doen (waar ik het verschil niet van zie, een paard is een paard, dieren kunnen altijd onvoorspelbaar reageren), maar jij er gespannen naast staat en L. die angst onbewust oppikt.
Gast- Gast
Ik zou er ook niet blij mee zijn hoor slakje.
Ze hadden van te voren op zijn minst even kunnen vragen wat jij ervan vind.
Heb je het nou ter sprake gebracht vanavond?
Ze hadden van te voren op zijn minst even kunnen vragen wat jij ervan vind.
Heb je het nou ter sprake gebracht vanavond?
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ja, hoor. En ze snapten het wel en zullen er in de toekomst ook rekening mee houden.
Slakje- Ratel
eigenwijs schreef:Artemis schreef:Niet zo hysterisch zeg... Nog nooit op een braderie een rondje op de rug van een pony gereden ofzo? Dan krijg je toch ook geen cap op?
echt he..chill
Hoezo? Ik vind het ook wel een beetje over de top reactie van slakje. Zo'n ramp is het toch niet dat een kind op een pony zit? F.elice heeft zo vaak op een paardje gezeten.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
M@niek schreef:eigenwijs schreef:Artemis schreef:Niet zo hysterisch zeg... Nog nooit op een braderie een rondje op de rug van een pony gereden ofzo? Dan krijg je toch ook geen cap op?
echt he..chill
Hoezo? Ik vind het ook wel een beetje over de top reactie van slakje. Zo'n ramp is het toch niet dat een kind op een pony zit? F.elice heeft zo vaak op een paardje gezeten.
Was voor slakje bedoeld
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Dat kan ik me goed voorstellen dat je er dan niet om staat te springen en er erg van schrikt.Slakje schreef:Het gaat me er niet om of ik er bij ben of niet. En ik vind de paarden heel wat anders dan pony's op de kermis of braderie, sorry. Heb zelf nogal negatieve ervaringen en heb het paardrijden ook stop gezet toen ik in het ziekenhuis belandde nadat een paard me tegen de muur heeft geknald. Dus misschien daarmee dat ik zo ongerust ben, opa zat trouwens mee op het paard. En mijn vriend kon er ook niet zo mee lachen.
.
Gast- Gast
Pluto schreef:Dat kan ik me goed voorstellen dat je er dan niet om staat te springen en er erg van schrikt.Slakje schreef:Het gaat me er niet om of ik er bij ben of niet. En ik vind de paarden heel wat anders dan pony's op de kermis of braderie, sorry. Heb zelf nogal negatieve ervaringen en heb het paardrijden ook stop gezet toen ik in het ziekenhuis belandde nadat een paard me tegen de muur heeft geknald. Dus misschien daarmee dat ik zo ongerust ben, opa zat trouwens mee op het paard. En mijn vriend kon er ook niet zo mee lachen.
.
Dat had ik er dan in de openingspost gelijk even bij verteld. Want ik zie het probleem ook niet zo.
Hoe doe je dat met andere dingen dan? Altijd van te voren overleggen wat wel en wat niet mag? Ik hoor ook pas aan het eind van de dag wat ze gedaan hebben, heb daar niet zoveel moeite mee eigenlijk.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Voor de rest mag ze best veel. Er zijn weinig dingen waar ik problemen mee heb. Ik vraag sowieso wel als we haar wegbrengen of ze komen haar ophalen wat de plannen zijn die dag. Ze hadden wel gezegd dat ze naar de wei zouden gaan, maar ik legde dus de link niet dat ze dan misschien ook wel op het paard zou zitten omdat ik er eigenlijk vanuit ga dat je dat nog niet doet met zo'n jong/klein kind. Maar blijkbaar is het wel normaal.
Maar goed; maakt ook niet meer uit nu. Ik verschoot mij gewoon dood toen ik plots dat filmpje zag en zag haar in mijn hoofd al haar nek breken oid. Overbezorgd zeker?
Maar goed; maakt ook niet meer uit nu. Ik verschoot mij gewoon dood toen ik plots dat filmpje zag en zag haar in mijn hoofd al haar nek breken oid. Overbezorgd zeker?
Slakje- Ratel
Ik snap het wel hoor Slakje, ik zou ook doodsangsten uigestaan hebben. Dan maar over bezorgd
Nu moet ik erbij zeggen, ik hou niet van paarden, ik vind ze doodeng en ik weet er ook niks van. Behalve dan weleens een verhaal dat iemand zn rug gebroken heeft oid of filmpjes op tv waarbij zo'n paard bokt en over iemand heen dendert. Nu weten opa's en oma's ook niks van paarden, ja, hij mag in Slagharen 5 min op zo'n levenloze pony, maar verder zou ik het ook doodeng vinden op deze leeftijd.
Nu moet ik erbij zeggen, ik hou niet van paarden, ik vind ze doodeng en ik weet er ook niks van. Behalve dan weleens een verhaal dat iemand zn rug gebroken heeft oid of filmpjes op tv waarbij zo'n paard bokt en over iemand heen dendert. Nu weten opa's en oma's ook niks van paarden, ja, hij mag in Slagharen 5 min op zo'n levenloze pony, maar verder zou ik het ook doodeng vinden op deze leeftijd.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Supertalentje schreef:Ik snap het wel hoor Slakje, ik zou ook doodsangsten uigestaan hebben. Dan maar over bezorgd
Zo'n levenloos ding wilde mij al eens bijten, ik heb moeten vluchten voor mijn leven.
Ik zou het ook niet fijn vinden als ze mijn jongste dochter op een pony hadden gezet, liever even wachten tot ze ouder is.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Haha, echt? Nou, daar mag ie dus ook niet op, rennen voor zn leven gaat nog een beetje traag, een meter per uur
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Vind het wel grappig dat jou dochter erop wilde en dat ze dat dus durfde.
Mijn dochters gaan al mee sinds ze thuis zijn en naar buiten mogen naar mijn paard. Ze zijn heel enthousiast als ik zeg dat we naar het paardje gaan. Ze vinden het ook heel leuk maar als ik die staldeur open doen dan vinden ze het niks meer haha en komen ze niet meer bij hem in de buurt
Mijn dochters gaan al mee sinds ze thuis zijn en naar buiten mogen naar mijn paard. Ze zijn heel enthousiast als ik zeg dat we naar het paardje gaan. Ze vinden het ook heel leuk maar als ik die staldeur open doen dan vinden ze het niks meer haha en komen ze niet meer bij hem in de buurt
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Haha, Studiebol, daar moet ik wel om lachen. Blijven ze dan bij de staldeur staan?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Sanne schreef:Haha, Studiebol, daar moet ik wel om lachen. Blijven ze dan bij de staldeur staan?
Haha ze lopen achteruit en zeggen " nee nee" en dicht dicht dan moet de staldeur dus dicht haha. Zodra die dicht is is het helemaal weer goed. Kan alleen bedenken dat ze hem helemaal zien als de deur open is en voor hun is hij natuurlijk enorm. :-)
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: