Oh oh oh god
+14
M@niek
LDJ
eigenwijs
Fiebje
Sanne
Parel
Catwoman79
Rush
Siamsa
Coco
Pink!
Printje
Lejow
Slakje
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Oh oh oh god
Ik zie net een filmpje verschijnen van mijn mama op facebook. Louise is een dagje naar daar en ze zouden naar de wei gaan (prima, kan Louise lekker ravotten). Maar op het filmpje zie ik dat ze samen met opa op één van de paardjes zit. Ik krijg bijna een zenuwinzinking. Dit wil ik niet, dit wil ik echt niet! Veel te gevaarlijk naar mijn idee! Hoe breng ik dit straks ter sprake?
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Re: Oh oh oh god
Wat doet het paard?
Rustig stappen, of volgen ze een hindernissen parcours waarbij het paard over hekken moet springen en druk in galop gaat?
Rustig stappen, of volgen ze een hindernissen parcours waarbij het paard over hekken moet springen en druk in galop gaat?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Maar ze zat bij opa, hield hij haar vast? Dan valt het gevaar denk ik wel mee. Ik zou er eerder luchtig iets van zeggen, joh Louise al aan het paardrijden.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Grote paarden? Of gewoon een pony?
Je kan gewoon zeggen dat je dat heel eng vind en liever niet wilt dat ze dat doen met haar?
Je kan gewoon zeggen dat je dat heel eng vind en liever niet wilt dat ze dat doen met haar?
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Gewoon stappen. Maar je weet toch nooit? Straks schrikt het dier ergens van en dan heb je het niet onder controle en dan vliegt ze eraf.
Slakje- Ratel
Ja, maar dan nog, mocht het met cap zijn en ze valt iet of wat verkeerd breekt haar nek, of ze komt onder de poten terecht of ze breekt haar rug.
Slakje- Ratel
Slakje schreef:Ja, maar dan nog, mocht het met cap zijn en ze valt iet of wat verkeerd breekt haar nek, of ze komt onder de poten terecht of ze breekt haar rug.
Ja maar ja met samen stoeien zou ze ook verkeerd terecht kunnen komen. R gaat al twee jaar op de kermis gewoon zo'n rondje op de pony rijden. Ze zat bij opa met cap op toch
Printje- Lady Post-a-lot
Ik bedoel; nee, zonder cap. Zo'n pony op de kermis is toch niet te vergelijken? Die hangen vast een een koord in een überkleine cirkel.
Jullie zouden je geen zorgen maken? Ik krijg serieus bijna een hartverzakking.
Jullie zouden je geen zorgen maken? Ik krijg serieus bijna een hartverzakking.
Slakje- Ratel
Hier niet hier lopen ze met die beesten een heel stuk over de straat. Er loopt dan zo' N paardenmeisje bij.
Printje- Lady Post-a-lot
Oh oké. Maak ik me dus druk om niks? Al goed dat ik het dan eerst op fb zag en jullie me gerust kunnen stellen dat het niets is, anders had het nogal vonken gegeven straks, denk ik.
Slakje- Ratel
Of ik mij zorgen zou maken weet ik niet maar ik zou in ieder geval niet willen dat iemand mijn kinderen zonder overleg op een paard/pony zet. Ik vind dat ze mij dat eerst kunnen vragen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik zou dat eerlijk gezegd niet zo fijn vinden als dat met mijn dochter zou gebeuren, zonder overleg ook.
Gast- Gast
Anders zeg ik straks; "Leuk dat heeft paardgereden, maar ik zou wel graag hebben dat wij hiervan op voorhand op de hoogte worden gebracht en dat ze bescherming draagt."
Slakje- Ratel
Slakje schreef:Anders zeg ik straks; "Leuk dat heeft paardgereden, maar ik zou wel graag hebben dat wij hiervan op voorhand op de hoogte worden gebracht en dat ze bescherming draagt."
Ja precies zoiets is netjes toch.
Printje- Lady Post-a-lot
Mijn vriendin is instructrice en het kleine dochtertje van haar beste vriendin zit ook wel eens op een van de manegepony's. Ze heeft dan wel altijd een cap op en ze wordt vastgehouden. Ik zou ook not amused zijn als ik ineens een filmpje op Facebook zie verschijnen van mijn dochtertje op een paard zonder cap. Wordt ze wel vastgehouden? Want anders zou ik al helemaaaaaal not amused zijn.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Niet zo hysterisch zeg... Nog nooit op een braderie een rondje op de rug van een pony gereden ofzo? Dan krijg je toch ook geen cap op?
Gast- Gast
Ik zou dat niet heel leuk vinden, maar ik ben zelf dan ook bang voor paarden.
Mijn schoonouders hebben paarden, dus de kans is groot dat onze kinderen later ook op de rug van zo`n dier terecht komen. Bij hun vertrouw ik dat dan wel, omdat ze er zoveel ervaring mee hebben, maar leuk? Nee..
Mijn schoonouders hebben paarden, dus de kans is groot dat onze kinderen later ook op de rug van zo`n dier terecht komen. Bij hun vertrouw ik dat dan wel, omdat ze er zoveel ervaring mee hebben, maar leuk? Nee..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Slakje schreef:Anders zeg ik straks; "Leuk dat heeft paardgereden, maar ik zou wel graag hebben dat wij hiervan op voorhand op de hoogte worden gebracht en dat ze bescherming draagt."
Draagt ze op de fiets ook een helm ?
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Maar ik zie het probleem niet zo. Ze zit op een pony en opa staat er naast.
Bang dat er iets gebeurt ... dat kan overal en op alle manieren gebeuren
Bang dat er iets gebeurt ... dat kan overal en op alle manieren gebeuren
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Ze zullen ook niet de drukste paarden hebben uitgezocht, deze zijn vast wat gewend.
Al zou ik het ook niet tof vinden, maar meer omdat het dan haar eerste keer is en ik er niet bij ben
Al zou ik het ook niet tof vinden, maar meer omdat het dan haar eerste keer is en ik er niet bij ben
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik denk er net zo over als Parel. Ik zou me er echt niet druk om maken, alleen even balen dat het de eerste keer was zonder mij erbij. En dat vervolgens weer relativeren, omdat het nou niet heel veel uitmaakt of ik er de eerste keer of tweede keer bij ben.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Als opa er naast loopt en haar vast houdt kan er weinig gebeuren. Als de pony het op een rennen zet hoeft hij haar alleen maar op te tillen.
Opa let vast wel op zijn kleindochter,ik zou me erniet druk om maken.
Opa let vast wel op zijn kleindochter,ik zou me erniet druk om maken.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: