Maat 92
+6
Slakje
Liadan
Annemie
Susan
Floor
peach
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Maat 92
Wat is het verschil tussen de baby maat 92 en 92 gewoon bij de kinderen? Of zit er geen verschil tussen?
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Re: Maat 92
ik heb geen idee.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Volgens mij niks, ik denk dat dat is omdat er zowel baby's als peuters zijn met maat 92, zodat ze wat meer baby-achtige kleding hebben in die maat, maar ook wat minder baby-achtige kleding zodat een driejarige met maat 92 niet in een babypakje hoeft te lopen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet wel dat bij h&m baby maat 92 er een knoopelastiek in de broekjes zit en in de gewone 92 niet. Ik heb nog wel die met dat elastiek nodig om de broek aan te snoeren.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Annemie schreef:Ik weet wel dat bij h&m baby maat 92 er een knoopelastiek in de broekjes zit en in de gewone 92 niet. Ik heb nog wel die met dat elastiek nodig om de broek aan te snoeren.
dat is handig om te weten, ik heb mijn moeder deze week al weer 3 broekjes laten vermaken omdat onze dunne zoon ook nergens in past terwijl hij het in lengte wel nodig heeft (86)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Ik vind de babymaat 92 meestal kleiner vallen dan de peutermaat. De peutermaat is voor K. meestal nog een stuk te groot (broeken dan) en de babymaat zit goed.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Annemie schreef:Ik weet wel dat bij h&m baby maat 92 er een knoopelastiek in de broekjes zit en in de gewone 92 niet. Ik heb nog wel die met dat elastiek nodig om de broek aan te snoeren.
Bij de peuterbroeken zit er ook nog rijgelastiek in, gelukkig wel, anders zou alles van Ezra's billen zakken.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik vind die H&M broeken voor kinderen trouwens echt geweldig, omdat je echt alle modellen hebt, voor heel smalle kinderen, voor kinderen met een gemiddelde bouw, voor kinderen met een bredere bouw. Smalle pijpen, bootcut, echt alles. Ik vind het ideaal.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Annemie schreef:Ik weet wel dat bij h&m baby maat 92 er een knoopelastiek in de broekjes zit en in de gewone 92 niet. Ik heb nog wel die met dat elastiek nodig om de broek aan te snoeren.
Bij de peuterbroeken zit er ook nog rijgelastiek in, gelukkig wel, anders zou alles van Ezra's billen zakken.
Ohja? Laatst hadden we gekeken en toen zat er geen elastiek in of mijn vriend heeft niet goed gekeken. Ze hebben daar idd superfijne broeken.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Misschien hebben ze het niet allemaal, maar die ik voor Ezra heb gekocht in elk geval wel, ik heb vanmorgen nog een nieuwe broek aan staan rijgen.
Laatst aangepast door Susan op wo 8 mei 2013 - 0:09; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
Ik kan niet werken met die elastieken. Of Louise is er net te chubby voor.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Mijn zoontje zit nu ook in maat 92, maar de kindermaat 92 is nog veel te groot, terwijl de babymaat 92 goed zit.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
In de broeken van de h&m die Y. draagt zit ook gewoon knoopelastiek. Ik vind de verschillende pasvormen ook fijn van h&m, al zit de smalste broek nog te wijd, het zit wel redelijk goed.
Liadan- Ratel
Gek, je zou juist denken dat babymaat 92 dan eerder ruimer valt omdat daar nog een luier in moet en bij peuters vaker niet meer.
Susan- Lady Post-a-lot
Liadan schreef:In de broeken van de h&m die Y. draagt zit ook gewoon knoopelastiek. Ik vind de verschillende pasvormen ook fijn van h&m, al zit de smalste broek nog te wijd, het zit wel redelijk goed.
Ja, bij Ezra is dat ook, voor zijn lengte heeft hij wel 110 nodig maar die broeken vallen echt nog ruim, en dan draagt hij nog luiers. Ik vraag me af waar ik passende broeken ga vinden als hij zindelijk is.
Susan- Lady Post-a-lot
Kindermaat 92 valt vooral ook heel erg lang vind ik. Maar verder is dat inderdaad wel raar Susan, al zitten er denk ik ook al veel kinderen in maat 92 die voorlopig nog niet zindelijk zijn. Dus misschien dat die broeken ook nog voor luiers gemaakt zijn.
Y ara moet van broeken nu vaak maat 104 hebben en die zijn ook echt veel te wijd. Ik heb nu wel een paar broeken van Ter Stal die heel smal vallen, vooral de treggings voor haar van daar zitten heel goed. Maar het is ook wel makkelijker voor een meisje want die kan je ook jurken en rokken aan doen.
Y ara moet van broeken nu vaak maat 104 hebben en die zijn ook echt veel te wijd. Ik heb nu wel een paar broeken van Ter Stal die heel smal vallen, vooral de treggings voor haar van daar zitten heel goed. Maar het is ook wel makkelijker voor een meisje want die kan je ook jurken en rokken aan doen.
Liadan- Ratel
Tussen baby- en peutermaat 92 zit wel degelijk verschil. Peutermaat 92 valt als babymaat 95. Tenminste zo is het mij in de winkel uitgelegd.
Ik weet, maat 95 bestaat niet. Maar zo moet je wel rekenen.
Ik weet, maat 95 bestaat niet. Maar zo moet je wel rekenen.
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
+1! Met mijn super iele S. ben ik blij met H&M.Susan schreef:Ik vind die H&M broeken voor kinderen trouwens echt geweldig, omdat je echt alle modellen hebt, voor heel smalle kinderen, voor kinderen met een gemiddelde bouw, voor kinderen met een bredere bouw. Smalle pijpen, bootcut, echt alles. Ik vind het ideaal.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Rataplan schreef:+1! Met mijn super iele S. ben ik blij met H&M.Susan schreef:Ik vind die H&M broeken voor kinderen trouwens echt geweldig, omdat je echt alle modellen hebt, voor heel smalle kinderen, voor kinderen met een gemiddelde bouw, voor kinderen met een bredere bouw. Smalle pijpen, bootcut, echt alles. Ik vind het ideaal.
Ik vind het alleen jammer dat ze zo achterblijven met de baby jeans, daar vind ik voor meisjes weinig stoers aan, behalve baggy maar dan is het heel stug. Ik had een onwijs fijne skinny in 74, die heeft ze echt afgedragen en zat echt supermooi.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Soortgelijke onderwerpen
» Name it mini maat 98 of name it kids maat 98-104???
» a. zit nu in maat 98/104
» Hm maat 86-92
» BH maat
» Maat
» a. zit nu in maat 98/104
» Hm maat 86-92
» BH maat
» Maat
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: