Maat zomerjasje...
+5
Limburg85
Monnie
kwak
PiP
Pien
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Maat zomerjasje...
Omdat ik graag op tijd wil zijn met een leuk zomerjasje ben ik al druk aan het speuren!
Ik zit nu alleen heel erg te twijfelen welke maat ik moet kiezen! Ze zit nu van de meeste kleding in maat 62/68 en van sommige leggings/broekjes al 74. Shirtjes en vestjes in maat 74 zitten echter véel te groot!´
Ik denk zelf 74 te nemen voor een jasje, maar twijfel of ik niet toch voor 80 moet gaan...
Wat adviseren jullie?
Ik zit nu alleen heel erg te twijfelen welke maat ik moet kiezen! Ze zit nu van de meeste kleding in maat 62/68 en van sommige leggings/broekjes al 74. Shirtjes en vestjes in maat 74 zitten echter véel te groot!´
Ik denk zelf 74 te nemen voor een jasje, maar twijfel of ik niet toch voor 80 moet gaan...
Wat adviseren jullie?
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Maat zomerjasje...
Het is sowieso moeilijk, want wanneer draag je voornamelijk je zomerjas, dat is april-mei-juni en september-oktober .. dus ik zou nu zeggen 74, maar voor einde vd zomer 80 .. dus ja, we schieten niks op met mijn antwoord!
Gast- Gast
80 gaat ze in zwemmen, dat zou ik niet doen. Ik zou voor 74 gaan dat een beetje groot valt.
Gast- Gast
Ik vind jasjes altijd zo verschillen per merk!
Wat ik deed is samen met F jasjes gaan passen en dan ruim aanschaffen.
Wat ik deed is samen met F jasjes gaan passen en dan ruim aanschaffen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
ik heb nog wel een heel leuk zomerjasje in maat 74 te koop
ik zou ook een grote maat 74 kopen
ik zou ook een grote maat 74 kopen
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Kwak, dat vraagt natuurlijk om een foto!!!
Pien- Ratel
*
de achterkant
*
de voorkant.
hij valt als een grote maat 74
de achterkant
*
de voorkant.
hij valt als een grote maat 74
Laatst aangepast door kwak op do 1 maa 2012 - 9:58; in totaal 1 keer bewerkt
kwak- Ratel
Ik zou ook voor maat 74 gaan.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Kwak, hij is erg leuk!!! Wat wil je ervoor hebben?!
Pien- Ratel
Kwak, volgens mij hebben wij die ook voor onze dochter. Bakkaboe? Zij had m in 80 toen ze 1,5 was. Past m misschien nu nog wel. Ze is klein maar hij valt zeker ruim.
Gast- Gast
Inderdaad nu een (ruime) 74 aanschaffen en misschien in de uitverkoop een 80 halen (indien nodig natuurlijk)
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Pien schreef:Kwak, hij is erg leuk!!! Wat wil je ervoor hebben?!
8,50 incl verzenden?
ja, leuk he!vind het ook wel jammer dat D. hem van het voorjaar/zomer niet meer past. Ik heb ook ontzettend veel reacties gekregen op haar jas.
Arden, nee hij is niet van bakkaboe. weet alleen uit mijn hoofd niet welke merk het is, volgens mij is het een merk met een eendje teminste dat staat volgens mij in het labeltje.
kwak- Ratel
@Pien, dit was ook mijn gedachte, M. zit inmiddels wel in maat 74 maar zijn winterjas in 68 is nog steeds ruim.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Kwak, je hoort nog van mij. Moet even overleggen met mijn man!!
Pien- Ratel
Ik heb ze in maat 74 gekocht. Ze hebben nu nog maat 68 aan, en dat past nog makkelijk, dus met 74 komen we vast wel een eind. De jasjes vallen ook groot.
Gast- Gast
Ik ga straks ook maar eens F haar oude jasje passen.
Dit is een maat 80 van Name-It. Vorig jaar zat ze in de zomer in broekjes 80 en shirtjes 86.
Maar het jasje heeft altijd wel ruim gezeten, ben benieuwd of ze hem nog past!
Zo niet, dan heb ik ook nog een jasje over Die zal alleen voor E veel te groot zijn!
Dit is een maat 80 van Name-It. Vorig jaar zat ze in de zomer in broekjes 80 en shirtjes 86.
Zo niet, dan heb ik ook nog een jasje over Die zal alleen voor E veel te groot zijn!
Laatst aangepast door PiP op do 1 maa 2012 - 23:11; in totaal 1 keer bewerkt
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik zou dan ook voor een ruime 74 gaan. Heb toevallig van de week een zomerjasje gekocht voor mijn zoon. Hij heeft nu maat 80/86 en heb dit jasje in 92 gehaald, kan hij mooi de hele zomer mee doen! Zijn jasje van vorig jaar (maat 80) past hem ook nog wel, maar wordt krapjes.
Gast- Gast
PiP schreef:Ik ga straks ook maar eens F haar oude jasje passen.
Zo niet, dan heb ik ook nog een jasje over Voor die zal voor E veel te groot zijn!
anders heb ik misschien wel interesse....
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
E heeft nu een winterjasje maat 80 die nog ruim zit.
Heb gister 2 zomerjasjes meegenomen 80 en 86. Maar hou de 86. De 80 kan nu nog om haar buikje. Dus daar is ze dan zo uit.
Heb gister 2 zomerjasjes meegenomen 80 en 86. Maar hou de 86. De 80 kan nu nog om haar buikje. Dus daar is ze dan zo uit.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Ik heb van de week een zomerjasje gehaald in maat 74/80.
Zat te twijfelen. Ze hadden ook 62/68. Mijn zoontje is bijna 7 maanden en heeft afhankelijk van het merk verschillende maten, 62 of 68 maar ook al wel een pyjama in 74/80. Die is nog wel wat te groot. Tenminste de broek. De bovenkant valt wel mee. Ik moet het jasje nog even passen hoeveel te groot deze nu nog is. Maar met een maat kleiner kan ik hem denk ik zo weer weg doen. Hoewel het jasje volgens mij wel wat groot valt.
Zat te twijfelen. Ze hadden ook 62/68. Mijn zoontje is bijna 7 maanden en heeft afhankelijk van het merk verschillende maten, 62 of 68 maar ook al wel een pyjama in 74/80. Die is nog wel wat te groot. Tenminste de broek. De bovenkant valt wel mee. Ik moet het jasje nog even passen hoeveel te groot deze nu nog is. Maar met een maat kleiner kan ik hem denk ik zo weer weg doen. Hoewel het jasje volgens mij wel wat groot valt.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Welke maat zomerjasje?
» Name it mini maat 98 of name it kids maat 98-104???
» Hm maat 86-92
» Luiers maat 4
» Maat
» Name it mini maat 98 of name it kids maat 98-104???
» Hm maat 86-92
» Luiers maat 4
» Maat
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: