Wat gebeurd er met mijn lieve baby?
+13
Zonneschijn
June
Reva
Steep
Charles
Mrs. Jansen
xxjojootjexx
tweeling
Sun88
Luce
Pink!
Thunder
Paper Crown
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat gebeurd er met mijn lieve baby?
Geweldige foto Charles, in gedachten hoor ik daar zo'n mwah mwah mwah geluid bij...
En PC, het is toch ook heel zielig. Lig je daar een beetje te spartelen op je rug of zit je in de houtgreep van je moeder en dan komt ze ineens zo heel eng met haar gezicht boven je hangen en het énige wat je kunt doen is grommen en bijten want je bent nog niet sterk genoeg haar weg te duwen of heel hard weg te rennen.
En PC, het is toch ook heel zielig. Lig je daar een beetje te spartelen op je rug of zit je in de houtgreep van je moeder en dan komt ze ineens zo heel eng met haar gezicht boven je hangen en het énige wat je kunt doen is grommen en bijten want je bent nog niet sterk genoeg haar weg te duwen of heel hard weg te rennen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Heel herkenbaar! Het doet soms pijn, maar hij zal het ongetwijfeld lief bedoelen denk ik dan
boardbabe- Zwijger
- Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 08-05-13
Onze kleine smurf verandert af en toe ook in een klein monstertje... dan denk ik even lekker knuffelen en meneer denkt: knijpen krabben en slaan (nou ja slaan? heen en weer rammelen met zijn handjes ) eens kijken hoe dat uitpakt! Het blijft mijn lieve smurfje... het zal er allemaal wel bij horen .
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn lieve blijde baby...
» Waar is mijn lieve kleine baby gebleven?
» mijn lieve lieve kater is overleden..
» Mijn haar, wat is er gebeurd?!
» Mijn lieve oma
» Waar is mijn lieve kleine baby gebleven?
» mijn lieve lieve kater is overleden..
» Mijn haar, wat is er gebeurd?!
» Mijn lieve oma
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: