Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat gebeurd er met mijn lieve baby?

+13
Zonneschijn
June
Reva
Steep
Charles
Mrs. Jansen
xxjojootjexx
tweeling
Sun88
Luce
Pink!
Thunder
Paper Crown
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat gebeurd er met mijn lieve baby? - Pagina 2 Empty Re: Wat gebeurd er met mijn lieve baby?

Bericht  Pompoen di 7 mei 2013 - 3:18

Geweldige foto Charles, in gedachten hoor ik daar zo'n mwah mwah mwah geluid bij...
En PC, het is toch ook heel zielig. Lig je daar een beetje te spartelen op je rug of zit je in de houtgreep van je moeder en dan komt ze ineens zo heel eng met haar gezicht boven je hangen en het énige wat je kunt doen is grommen en bijten want je bent nog niet sterk genoeg haar weg te duwen of heel hard weg te rennen. laughcry
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gebeurd er met mijn lieve baby? - Pagina 2 Empty Re: Wat gebeurd er met mijn lieve baby?

Bericht  boardbabe wo 8 mei 2013 - 10:33

Heel herkenbaar! Het doet soms pijn, maar hij zal het ongetwijfeld lief bedoelen denk ik dan smile

boardbabe
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 08-05-13

Bericht  M-G wo 8 mei 2013 - 14:45

Onze kleine smurf verandert af en toe ook in een klein monstertje... Very Happy dan denk ik even lekker knuffelen en meneer denkt: knijpen krabben en slaan (nou ja slaan? heen en weer rammelen met zijn handjes Yes ) eens kijken hoe dat uitpakt! Neutral Het blijft mijn lieve smurfje... I love you het zal er allemaal wel bij horen :nopompom:.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: