Wat is typish jij?
+32
Jeanette
Rush
Marsy28
Mees
Twellie
Burn
Kowalski
Isis
Sure
Sea of Trees
Sterre
Charles
Nyx
Zora
Taeda
Razz
Filoria
Esperanza
Punk'd
Silver
Kaboutertje
Mizz_S
Toet
Bacio
Middleme
Lady Starstruck
Poubelle
Marin
Bliss
Stuiterbal
Elliot
Bazinga
36 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat is typish jij?
Qua uiterlijk? Hmm die weet ik meteen al niet!
Qua taalgebruik? Woorden als 'an sich', 'sec', 'in retrospect', 'awesome', 'dude', en de ergste: 'zeg maar'.
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Alles laten verslonzen vanwege geen tijd, dan echt de kriebels krijgen, en alles in 1x doen. Oh en genieten van niks doen, ipv 'uit' te gaan.
Qua werkgedrag? Veel te veel doen, te lang doorwerken, multitasken
Qua vriendschappen? Heel attent en lief zijn, en me gekwetst voelen als het niet altijd wederzijds gebeurt.
Qua forum? Veel meelezen, weinig zin om te reageren, me steeds voornemen meer te reageren, dat vervolgens niet doen.
Qua taalgebruik? Woorden als 'an sich', 'sec', 'in retrospect', 'awesome', 'dude', en de ergste: 'zeg maar'.
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Alles laten verslonzen vanwege geen tijd, dan echt de kriebels krijgen, en alles in 1x doen. Oh en genieten van niks doen, ipv 'uit' te gaan.
Qua werkgedrag? Veel te veel doen, te lang doorwerken, multitasken
Qua vriendschappen? Heel attent en lief zijn, en me gekwetst voelen als het niet altijd wederzijds gebeurt.
Qua forum? Veel meelezen, weinig zin om te reageren, me steeds voornemen meer te reageren, dat vervolgens niet doen.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Qua uiterlijk? Jurkjes!
Qua taalgebruik? Met een bekakte R
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Opgeruimd, schoon & netjes
Qua werkgedrag? Pietje precies, tot ergenis van vele collega's
Qua vriendschappen? Zorgzaam & luisterend oor
Qua forum? Veel topics openen
Qua taalgebruik? Met een bekakte R
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Opgeruimd, schoon & netjes
Qua werkgedrag? Pietje precies, tot ergenis van vele collega's
Qua vriendschappen? Zorgzaam & luisterend oor
Qua forum? Veel topics openen
Gast- Gast
Qua uiterlijk? Veel krullen.
Qua taalgebruik? Veel rollen met de r. (dat komt omdat ik hem anders niet kan uitspreken)
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Slons
Qua werkgedrag? Lui
Qua vriendschappen? Trouw
Qua forum? Chaoot
Qua taalgebruik? Veel rollen met de r. (dat komt omdat ik hem anders niet kan uitspreken)
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Slons
Qua werkgedrag? Lui
Qua vriendschappen? Trouw
Qua forum? Chaoot
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Bazinga schreef:Qua uiterlijk? Kort haar, groene ogen
Qua taalgebruik? 'Serieus!'
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Ik krijg meer huishouden gedaan in het half uur voordat het bezoek komt dan in de rest van de week. Ik word wel steeds beter!
Qua werkgedrag? Momenteel niet zo veel, maar voorheen: eigenwijs, moeite met samenwerken, ambitieus, hulpvaardig.
Qua vriendschappen? Ik maak niet snel vrienden. Maar als, ben ik zeer trouw doch niet attent.
Qua forum? Geen idee.
(Qua is een raar woord, zeker als je 'm 6 (eigenlijk 7) keer onder elkaar ziet :/)
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Qua uiterlijk? Nonchalant, ik houd niet van hele gelikte outfits of perfect gestyld haar. Maar wel weer van veel mooie kleding
Qua taalgebruik? Sneller denken dan ik praat waardoor ik soms verstrikt raak in mijn eigen zinnen. Ik schijn ook snel te praten.
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Liever lui dan moe, als iets op het oog redelijk schoon of netjes is ben in gauw tevreden.
Qua werkgedrag? Met wisselend concentratievermogen alles toch (net) op tijd af hebben. Ik leg de lat best hoog, als ik iets a heb wil ik dat het goed is.
Qua vriendschappen? Die zijn heel belangrijk voor me. Ik hoef niet dagelijks of wekelijks contact maar plan wel regelmatig etentjes, borrels en leuke dingen om op de hoogte te blijven van hun levens en om de vriendschap levend te houden. Ik probeer attent te zijn maar dat lukt helaas maar deels nieuwe vriendschappen aangaan vind ik best moeilijk, terwijl ik wel makkelijk contact leg.
Qua forum? Genuanceerd, op de achtergrond maar toch betrokken.
Qua taalgebruik? Sneller denken dan ik praat waardoor ik soms verstrikt raak in mijn eigen zinnen. Ik schijn ook snel te praten.
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Liever lui dan moe, als iets op het oog redelijk schoon of netjes is ben in gauw tevreden.
Qua werkgedrag? Met wisselend concentratievermogen alles toch (net) op tijd af hebben. Ik leg de lat best hoog, als ik iets a heb wil ik dat het goed is.
Qua vriendschappen? Die zijn heel belangrijk voor me. Ik hoef niet dagelijks of wekelijks contact maar plan wel regelmatig etentjes, borrels en leuke dingen om op de hoogte te blijven van hun levens en om de vriendschap levend te houden. Ik probeer attent te zijn maar dat lukt helaas maar deels nieuwe vriendschappen aangaan vind ik best moeilijk, terwijl ik wel makkelijk contact leg.
Qua forum? Genuanceerd, op de achtergrond maar toch betrokken.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Qua uiterlijk? Grote borsten, grote billen.
Qua taalgebruik? Ik kom langzaam op gang, doe steeds vaker alliteraties en spreek steeds meer in schrijftaal. Veel Engels ertussen. Ik 'scheld' met 'tyfus Jantje' en 'alle homo's nog-aan-toe'.
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Alle lades moeten dicht. Etiketten naar voren.
Qua werkgedrag? Ik werk beter als ik klets of anderen hoor kletsen. Faalangstig ook.
Qua vriendschappen? Ik ben laks met afspraken, maar trouw met mijn hart.
Qua forum? Nuance zoeken, grappen maken.
Qua taalgebruik? Ik kom langzaam op gang, doe steeds vaker alliteraties en spreek steeds meer in schrijftaal. Veel Engels ertussen. Ik 'scheld' met 'tyfus Jantje' en 'alle homo's nog-aan-toe'.
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Alle lades moeten dicht. Etiketten naar voren.
Qua werkgedrag? Ik werk beter als ik klets of anderen hoor kletsen. Faalangstig ook.
Qua vriendschappen? Ik ben laks met afspraken, maar trouw met mijn hart.
Qua forum? Nuance zoeken, grappen maken.
Gast- Gast
Qua uiterlijk? Bruin haar, bruine ogen en wipneus
Qua taalgebruik? Brabants accent, gevoelig voor stopwoorden. Sodeju, nondeju, verdomme, nondeknetter en 'werkelijk!´ zijn echt mijn woorden
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Ben erg perfectionistisch ingesteld als het op opruimen aankomt, maar in de praktijk ben ik te lui om dat ten uitvoer te brengen
Qua werkgedrag? Ik ben erg collegiaal naar collega´s, ik haal koffie en vraag regelmatig of ik nog iets kan doen
Qua vriendschappen? Met mij kun je lachen en ik zal er voor je zijn, maar wel binnen mijn eigen comfort zone
Qua forum? Ik ben hier wel minder te vinden dan eerst (onder mijn vorige namen). But I still speak my mind, als ik iets vind dan zeg ik dat wel gewoon. Ik probeer wel te zorgen dat ik niemand kwets.
Qua taalgebruik? Brabants accent, gevoelig voor stopwoorden. Sodeju, nondeju, verdomme, nondeknetter en 'werkelijk!´ zijn echt mijn woorden
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Ben erg perfectionistisch ingesteld als het op opruimen aankomt, maar in de praktijk ben ik te lui om dat ten uitvoer te brengen
Qua werkgedrag? Ik ben erg collegiaal naar collega´s, ik haal koffie en vraag regelmatig of ik nog iets kan doen
Qua vriendschappen? Met mij kun je lachen en ik zal er voor je zijn, maar wel binnen mijn eigen comfort zone
Qua forum? Ik ben hier wel minder te vinden dan eerst (onder mijn vorige namen). But I still speak my mind, als ik iets vind dan zeg ik dat wel gewoon. Ik probeer wel te zorgen dat ik niemand kwets.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Qua uiterlijk? Ik kan niks bedenken! Volgens mij heb ik een vrij standaard uiterlijk + kledingstijl
Qua taalgebruik? Zachte 'g'
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Schoon en opgeruimd
Qua werkgedrag? Snel afgeleid dus met honderd dingen tegelijk bezig
Qua vriendschappen? Ik vergeet van iedereen de verjaardag
Qua forum? Niets, ben nog niet zo lang actief
Qua taalgebruik? Zachte 'g'
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Schoon en opgeruimd
Qua werkgedrag? Snel afgeleid dus met honderd dingen tegelijk bezig
Qua vriendschappen? Ik vergeet van iedereen de verjaardag
Qua forum? Niets, ben nog niet zo lang actief
Sure- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 76
Registratiedatum : 14-03-13
Alle-homo's-nog-aan-toe, gewéldig!
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Qua uiterlijk? Tube sjaals!
Qua taalgebruik? Brabants accent, met tussendoor wat pogingen om het netjes te doen en het woordje 'Amai'
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Als ik het niet zie, dan is het er niet Maar op zich wel netjes en geordend.
Qua werkgedrag? Nul concentratie, niet stil kunnen zitten, snel afgeleid. Ligt er trouwens wel aan wat, tijdens studie heb ik er veel last van, tijdens werk niet omdat ik dan fysiek en mentaal bezig ben.
Qua vriendschappen? Ik denk wel dat je echt op mij kunt bouwen. Ik heb de afgelopen jaren geleerd wie mijn echte vrienden zijn en met die 'paar' mensen om me heen ben ik enorm tevreden!
Qua forum? Geen idee, ik ben hier zoals ik in het echt ben, maar denk wel dat het op een forum anders overkomt. Ik vind het vaak lastig om iets te typen zoals ik het bedoel (zonder tig smileys te gebruiken). Ik kan nogal eens verkeerd begrepen worden (ben vaak sarcastisch) maar weet niet of dat hier ook zo overkomt.
Qua taalgebruik? Brabants accent, met tussendoor wat pogingen om het netjes te doen en het woordje 'Amai'
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Als ik het niet zie, dan is het er niet Maar op zich wel netjes en geordend.
Qua werkgedrag? Nul concentratie, niet stil kunnen zitten, snel afgeleid. Ligt er trouwens wel aan wat, tijdens studie heb ik er veel last van, tijdens werk niet omdat ik dan fysiek en mentaal bezig ben.
Qua vriendschappen? Ik denk wel dat je echt op mij kunt bouwen. Ik heb de afgelopen jaren geleerd wie mijn echte vrienden zijn en met die 'paar' mensen om me heen ben ik enorm tevreden!
Qua forum? Geen idee, ik ben hier zoals ik in het echt ben, maar denk wel dat het op een forum anders overkomt. Ik vind het vaak lastig om iets te typen zoals ik het bedoel (zonder tig smileys te gebruiken). Ik kan nogal eens verkeerd begrepen worden (ben vaak sarcastisch) maar weet niet of dat hier ook zo overkomt.
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Qua uiterlijk? Uuhh? Een lijntje boven mijn oog?
Qua taalgebruik? Ik zeg graag kak en ei. Haha. Oh en ik typ graag haha.
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Ik heb een manier van bed opmaken en als het niet zo ligt dan is het niet goed. Verder kan ik er niet tegen als een handdoek dubbel hangt zodat hij niet goed kan drogen. En ik laat graag een laagje drinken in mijn glas staan, haha.
Qua werkgedrag? Ik maak alles graag zo snel mogelijk af en als ik met iets bezig ben dan hoor ik vaak niet wat anderen zeggen.
Qua vriendschappen? Mijn vriendschappen zijn mij dierbaar, als ik je eenmaal in mijn hart gesloten heb kun je veel maken.
Qua forum? Beetje oppervlakkig en ik maak graag grappen, die niet altijd worden opgepikt haha.
Qua taalgebruik? Ik zeg graag kak en ei. Haha. Oh en ik typ graag haha.
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Ik heb een manier van bed opmaken en als het niet zo ligt dan is het niet goed. Verder kan ik er niet tegen als een handdoek dubbel hangt zodat hij niet goed kan drogen. En ik laat graag een laagje drinken in mijn glas staan, haha.
Qua werkgedrag? Ik maak alles graag zo snel mogelijk af en als ik met iets bezig ben dan hoor ik vaak niet wat anderen zeggen.
Qua vriendschappen? Mijn vriendschappen zijn mij dierbaar, als ik je eenmaal in mijn hart gesloten heb kun je veel maken.
Qua forum? Beetje oppervlakkig en ik maak graag grappen, die niet altijd worden opgepikt haha.
Gast- Gast
Bazinga schreef:Qua uiterlijk? Bril, haar verandert nog wel is van kleur/model, grote boezem
Qua taalgebruik? Soms een beetje plat er door heen, op m'n werk is dit erger dan thuis!
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Rommelkont, maar als ik dan opruim, dan doe ik het ook goed!
Qua werkgedrag? Harde werker, flexibel,
Qua vriendschappen? Ik ga voor een echte vriend door het vuur, sta altijd voor ze klaar, ze weten wat ze aan me hebben. Helaas ben ik daarin ook wantrouwend, wat rot is voor de tegenpartij.
Qua forum? Veel aanwezig, veel posts, kan onzeker over komen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Qua uiterlijk? Krullend haar
Qua taalgebruik? Enorm accent en ik praat snel
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Ben heel, heel erg slordig. Eens in de zoveel tijd word ik gek van alle rommel en dan sla ik (heel) tijdelijk even om naar perfectionistisch
Qua werkgedrag? Ik werk hard en veel, zeker voor iemand die kinderen heeft
Qua vriendschappen? Ik heb een aantal goede vriendinnen en verder wat kennissen. Groot deel van mijn vriendinnen ken ik al jaren, de eerste vriendschap is zelfs ontstaan in de zandbak van de peuterspeelzaal
Qua forum? Ietsje minder aanwezig dan een paar maand geleden, komt door het mooie weer
Qua taalgebruik? Enorm accent en ik praat snel
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Ben heel, heel erg slordig. Eens in de zoveel tijd word ik gek van alle rommel en dan sla ik (heel) tijdelijk even om naar perfectionistisch
Qua werkgedrag? Ik werk hard en veel, zeker voor iemand die kinderen heeft
Qua vriendschappen? Ik heb een aantal goede vriendinnen en verder wat kennissen. Groot deel van mijn vriendinnen ken ik al jaren, de eerste vriendschap is zelfs ontstaan in de zandbak van de peuterspeelzaal
Qua forum? Ietsje minder aanwezig dan een paar maand geleden, komt door het mooie weer
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Qua uiterlijk? Mijn rode haar en dat ik vrij lang en dun ben
Qua taalgebruik? Brabants
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Ik ben een rommelkont, totdat ik het op mijn heupen heb en dan heel perfectionistisch ga schoonmaken en opruimen.
Qua werkgedrag? Ik ben nogal bang om dingen verkeerd te doen en haal er daardoor vaak niet uit wat erin zit.
Qua vriendschappen? De meeste van mijn vriendinnen ken ik al heel lang en zijn me erg dierbaar. Zeker de laatste jaren heb ik heel veel aan ze gehad en hoop dat ik ze nu eindelijk ook weer kan gaan geven ipv alleen maar te nemen.
Qua forum? Ik ben niet heel erg opvallend en aanwezig denk ik, al kom ik de laatste tijd wel weer wat meer.
Qua taalgebruik? Brabants
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Ik ben een rommelkont, totdat ik het op mijn heupen heb en dan heel perfectionistisch ga schoonmaken en opruimen.
Qua werkgedrag? Ik ben nogal bang om dingen verkeerd te doen en haal er daardoor vaak niet uit wat erin zit.
Qua vriendschappen? De meeste van mijn vriendinnen ken ik al heel lang en zijn me erg dierbaar. Zeker de laatste jaren heb ik heel veel aan ze gehad en hoop dat ik ze nu eindelijk ook weer kan gaan geven ipv alleen maar te nemen.
Qua forum? Ik ben niet heel erg opvallend en aanwezig denk ik, al kom ik de laatste tijd wel weer wat meer.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Qua uiterlijk?
Een hele blonde vrouw met blauwe ogen die zelfverzekerd door de wereld (letterlijk) loopt met een normaal lichaam.
Qua taalgebruik?
Oei, een lastige. Een etterbak ben ik bang. Ik ben zelf heel erg van het goed spellen (in elke taal) en kan dat populaire taaltje van 'tegenwoordig' niet heel goed accepteren. Natuurlijk is dyslexie anders.
Qua huis-, tuin- en keukengedrag?
Behoorlijk doorsnee. Ik ben wel erg goed in EHBO met huismiddeltjes en hou er stiekem ook wel een beetje van thuisdokteren. Tuinieren vind ik heerlijk ontspannend en in de keuken ben ik 1 groot drama, bakken uitgezonderd.
Qua werkgedrag?
Perfectionistisch en heb ook humor nodig op het werk
Qua vriendschappen?
Beschermend en helaas ook paar keer flink in de steek gelaten, wat wel wat wonden en onzekerheden heeft opgeleverd voor nieuwe vriendschappen. Ik dacht namelijk dat ik altijd goede vriendin was.
Qua forum?
Elke dag paar keer kijken of er nieuwe posts zijn. Leef me soms een beetje te persoonlijk in, in bepaalde topics of reacties. Reageer niet extreem veel, vaak ook wel op dezelfde soort topics. Maar wel lichtelijk verslaafd.
Een hele blonde vrouw met blauwe ogen die zelfverzekerd door de wereld (letterlijk) loopt met een normaal lichaam.
Qua taalgebruik?
Oei, een lastige. Een etterbak ben ik bang. Ik ben zelf heel erg van het goed spellen (in elke taal) en kan dat populaire taaltje van 'tegenwoordig' niet heel goed accepteren. Natuurlijk is dyslexie anders.
Qua huis-, tuin- en keukengedrag?
Behoorlijk doorsnee. Ik ben wel erg goed in EHBO met huismiddeltjes en hou er stiekem ook wel een beetje van thuisdokteren. Tuinieren vind ik heerlijk ontspannend en in de keuken ben ik 1 groot drama, bakken uitgezonderd.
Qua werkgedrag?
Perfectionistisch en heb ook humor nodig op het werk
Qua vriendschappen?
Beschermend en helaas ook paar keer flink in de steek gelaten, wat wel wat wonden en onzekerheden heeft opgeleverd voor nieuwe vriendschappen. Ik dacht namelijk dat ik altijd goede vriendin was.
Qua forum?
Elke dag paar keer kijken of er nieuwe posts zijn. Leef me soms een beetje te persoonlijk in, in bepaalde topics of reacties. Reageer niet extreem veel, vaak ook wel op dezelfde soort topics. Maar wel lichtelijk verslaafd.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Harrison schreef:Qua taalgebruik? Ik zeg graag kak en ei. Haha.
Hahaha dat was me al opgevallen ja!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
'Kak' is ook opeens populair lijkt wel. Ik zeg tegenwoordig overal 'Kak', waar ik paar maanden geleden 'Fuck' zou roepen. En iedereen in m'n omgeving doet 't
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Kak is hier al weer een tijdje 'uit'.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hier ook inderdaad. Maar ik vind kak leuk, dus dikke doei haha!Rush schreef:Kak is hier al weer een tijdje 'uit'.
Gast- Gast
Nou of ik 't nu wil of niet, 't zit erin :/ En ik kom met heel veel moeite van stopwoordjes e.d. af dus.. Ja, dikke doei dan maar.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Qua uiterlijk? Mijn 'Surinaamse' billen (ben overigens niet Surinaams ofzo haha, maar is wel meerdere malen gevraagd of een van mijn ouders Surinaams is). Verder mijn donkere haar en mijn make-up
Qua taalgebruik? Volgens anderen praat ik echt Brabants en met een zachte G. Vind het zelf wel mee vallen eigenlijk.
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Houd van een opgeruimd en schoon huis. Kan wel koken, maar ben geen keukenprinses ofzo en tuinieren vind ik niks aan.
Qua werkgedrag? Hard werken met veel humor
Qua vriendschappen? Ben betrouwbaar en kan goed luisteren volgens anderen.
Qua forum? Gewoon gezellig, maar laat hier niet alles van me zien.
Qua taalgebruik? Volgens anderen praat ik echt Brabants en met een zachte G. Vind het zelf wel mee vallen eigenlijk.
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Houd van een opgeruimd en schoon huis. Kan wel koken, maar ben geen keukenprinses ofzo en tuinieren vind ik niks aan.
Qua werkgedrag? Hard werken met veel humor
Qua vriendschappen? Ben betrouwbaar en kan goed luisteren volgens anderen.
Qua forum? Gewoon gezellig, maar laat hier niet alles van me zien.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Qua uiterlijk? De ene keer doe ik er wat meer werk voor, de andere keer weer nonchalant. maar mijn flinke billen heb ik altijd.
Qua taalgebruik? ABN en limburgs dialect. Ik zeg schijnbaar geregeld 'enne?'
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Ben er makkelijk in, maar wil het voor het oog wel schoon hebben.
Qua werkgedrag? Toe aan een nieuwe uitdaging denk ik, heb leuke collega's dat wel, maar mis de uitdaging een beetje. Maar probeer mijn werk wel zo goed mogelijk te doen.
Qua vriendschappen? Heb een paar goede vriendinnen, probeer ze geregeld te zien. Ik vind het wel belangrijk dat het van beide kanten moet komen. Maar dat zit wel goed.
Qua forum? Kom al jaren op het forum, maar blijf vooral een meelezer.
Qua taalgebruik? ABN en limburgs dialect. Ik zeg schijnbaar geregeld 'enne?'
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Ben er makkelijk in, maar wil het voor het oog wel schoon hebben.
Qua werkgedrag? Toe aan een nieuwe uitdaging denk ik, heb leuke collega's dat wel, maar mis de uitdaging een beetje. Maar probeer mijn werk wel zo goed mogelijk te doen.
Qua vriendschappen? Heb een paar goede vriendinnen, probeer ze geregeld te zien. Ik vind het wel belangrijk dat het van beide kanten moet komen. Maar dat zit wel goed.
Qua forum? Kom al jaren op het forum, maar blijf vooral een meelezer.
BlackPoint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 115
Registratiedatum : 22-02-13
Bazinga schreef:Qua uiterlijk? Jurkjes, kokerrokken, pumps/laarzen, blouse/vestjes
Qua taalgebruik? Standaardnederlands en kan veel dialecten imiteren. Rijke woordenschat, volgens mij.
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Rommelig maar wel schoon
Qua werkgedrag? Multitasker, stressbestendig en analytisch
Qua vriendschappen? Trouw, loyaal, eerlijk, niet veroordelend
Qua forum? Kritisch en meedenkend indien hulp wordt gevraagd
(Qua is een raar woord, zeker als je 'm 6 (eigenlijk 7) keer onder elkaar ziet :/)
Gast- Gast
Qua uiterlijk? Pony. Grijs en zwarte kleding, weinig kleur, studs en sneakers.
Qua taalgebruik? Gewoon ABN. Ik gebruik wel vaak stopwoordjes.
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Ik hou van thuis zitten, dat verkies ik boven stappen en het typische studentenleven. Ik hou van een net huis, maar dat lukt niet altijd. Meestal is het 1 dag in de week puinruimen.
Qua werkgedrag? Ambitieus en enthousiast.
Qua vriendschappen? Ik zou het leuk vinden om wat diepere vriendschappen te hebben, maar ik denk dat ik mensen zelf te veel op afstand houd.
Qua forum? Geen idee.
Qua taalgebruik? Gewoon ABN. Ik gebruik wel vaak stopwoordjes.
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Ik hou van thuis zitten, dat verkies ik boven stappen en het typische studentenleven. Ik hou van een net huis, maar dat lukt niet altijd. Meestal is het 1 dag in de week puinruimen.
Qua werkgedrag? Ambitieus en enthousiast.
Qua vriendschappen? Ik zou het leuk vinden om wat diepere vriendschappen te hebben, maar ik denk dat ik mensen zelf te veel op afstand houd.
Qua forum? Geen idee.
Laatst aangepast door Kishi op za 11 mei 2013 - 1:20; in totaal 1 keer bewerkt
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Bazinga schreef:Qua uiterlijk? Mijn brede bouw
Qua taalgebruik? Geen idee. Heb niet echt stopwoordjes
Qua huis-, tuin- en keukengedrag? Ene moment onwijs netjes, maar soms ook een enorme sloddervos.
Qua werkgedrag? Harde werker als de opdracht duidelijk is en het me boeit.
Qua vriendschappen? Lui.. mijn hele familie is eigenlijk zo. Weinig echte vriendschappen in de zin van elkaar heel vaak zien maar wel gezellig kunnen kletsen.
Qua forum? Onnadenkend lekker meelullen. Ik kom hier op het forum voor mijn gevoel ook heel anders over dan dat ik in het echt ben.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: